معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 72

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 72

در روز قبل (4 اسفند ماه 1395) تعداد برنامه ها و بازی های منتشر شده در کافه بازار کم بود اما با این حال از میان آنها، 10 عنوان برتر را انتخاب کردیم و اکنون در شماره هفتاد و دوم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، نام میبریم. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 مینیت

به کمک این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن میتوانید برای مدیریت و زمانبندی کارهای گروهی استفاده کنید و هدایت تیم خود را به راحتی در دست بگیرید. برای "مینیت" باید ویژگی هایی از قبیل ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 چارترایر

از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید برای اطلاعات از زمان پروازهای داخلی و خارجی آگاه شوید و برای رزرو بلیط به صورت آنلاین اقدام کنید. محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از خصوصیات "چارترایر" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 زونکن (املاک)

اگر از مشاورین املاک هستید، میتوانید از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن برای دسته بندی و مدیریت اطلاعات املاک بهره ببرید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "زونکن" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 جورش کن

این بازی اندرویدی از نوع فکری و تفننی بوده که علاوه بر تقویت ذهن، میتواند شما را در اوقات فراغت به خوبی سرگرم کند. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از خصوصیات "جورش کن" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 خبرستان

برای اطلاع از جدیدترین اخبار روز دنیا با موضوعات مختلف که توسط خبرگزاری های معتبر جمع آوری شده اند، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی کمک بگیرید. برای "خبرستان" باید به ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 رزبیسیم نامحدود

این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا با استفاده از بلوتوث دستگاه یا اتصال به شبکه وای فای، بتوانید تا فاصله 300 متری با دیگران مکالمه نمایید. برای "رزبیسیم نامحدود" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 قبله نمای سه بعدی و نمایش روی نقشه

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی که دوربین دستگاه شما را به یک قطب نمای سه بعدی تبدیل میکند، میتوانید جهت قبله یا مسیر خود را به راحتی در سفرها بیابید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "قبله نمای سه بعدی و نمایش روی نقشه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 سخن بزرگان

این برنامه اندرویدی درواقع مجموعه ای از عکس نوشته ها با موضوع سخن بزرگان میباشد که میتوانید از آن برای داشتن زندگی بهتر و دستیابی به موفقیت استفاده کنید. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان از خصوصیات "سخن بزرگان" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 نتروش

برای اطلاع از اجناس تخفیف خورده در فروشگاه های استان مازندران و خریداری آنها به صورت آنلاین و با استفاده از روش تخفیف گروهی، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرید. محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "نتروش" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 سد شکن

این بازی اندرویدی جنبه نوستالژیک و سرگرم کننده دارد که میتوانید آن را در اوقات فراغت خود انجام دهید. برای "سد شکن" باید به خصوصیاتی همچون گرافیک زیبا و گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن اشاره کنید.

Chezz بازی معمایی جالب با گرافیک زیبا و گیم پلی متفاوت

AnyDesk اپلیکیشنی برای کنترل سیستم رایانه از طریق گوشی (نیاز به نسخه دسکتاپ)

اینها را هم بخوانید