معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 73

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 73

در آخر هفته ای که پشت سر گذاشتیم (5 و 6 اسفندماه 1395)، تعدادی برنامه و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند که از بین آنها 10 عنوان برتر را انتخاب کردیم تا در شماره هفتاد و سوم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز نام ببریم. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 خیمه گاه

این برنامه اندرویدی یک شبکه اجتماعی و پرتال بزرگ با موضوع محافل مذهبی میباشد که به کمک آن میتوانید به اشتراک گذاری اخبار یا نظرات خود در مورد برنامه های مذهبی با دیگران بپردازید. برای "خیمه گاه" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 دکه آی تی

برای دسترسی به جدیدترین اخبار در حوزه فناوری اطلاعات و برخورداری از آموزش های متنوع در زمینه کامپیوتر، موبایل و غیره، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرید. برای "دکه آی تی" باید خصوصیاتی از قبیل محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 فرهنگ لغت دهخدا

به کمک این برنامه اندرویدی و بانک اطلاعاتی کامل آن میتوانید معنی لغات فارسی را از فرهنگ لغت دهخدا بیابید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "فرهنگ لغت دهخدا" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 دیکشنری رومیزی بابیلون + تصویر

این اپلیکیشن اندرویدی شامل چند دیکشنری برای ترجمه انگلیسی به فارسی و بالعکس بوده که به صورت متنی و تصویری میباشد.  محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "دیکشنری رومیزی بابیلون" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 ربان تیک

برای سرگرمی در اوقات فراغت خود میتوانید این بازی اندرویدی که در سبک آرکید تولید شده را انجام دهید و با کنترل کاراکتر جالب آن، از موانع و دشمنان مختلف بگذرید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "ربان تیک" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 فروشگاه بلیت ایران ایر

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید از آژانس های معتبر هواپیمایی سراسر کشور، به صورت آنلاین بلیط رزرو نموده و با قیمت مناسب خریداری کنید. برای "فروشگاه بلیت ایران ایر" باید به خصوصیاتی همچون ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اکانتچه

اگر جزو گیمرهای حرفه ای هستید که در بازی های آنلاین معروف، پروفایل دارید و میخواهید آن را بفروشید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی استفاده نمایید. برای "اکانتچه" باید ویژگی هایی از قبیل محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 شارژ شو

این برنامه اندرویدی امکانات مفیدی را برای خرید شارژ سیم کارت در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید به صورت آنلاین یا آفلاین از آنها بهره ببرید. ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "شارژ شو" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 شعبه (شارژ، بانک، قبض و خلافی)

برای خرید شارژ سیم کارت، پرداخت انواع قبوض، انجام برخی از عملیات های بانکی، پرداخت خلافی و فعالسازی خدمات اپراتورهای تلفن همراه، میتوانید این اپلیکیشن اندرویدی را مورد استفاده قرار دهید. محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "شعبه" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازگشت به خانه

این بازی اندرویدی هرچند ساده و ابتدایی میباشد اما انجام آن به عنوان یک سرگرمی در اوقات فراغت، خالی از لطف نیست. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از خصوصیات "بازگشت به خانه" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

The Rivers of Alice بازی ماجراجویی با گرافیک و گیم پلی جالب (5000 تومان)

وب یار اپلیکیشن آموزشی برای وبمسترها، طراحان وب و افراد علاقه مند به این حوزه (3000 تومان)

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید