معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 77

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 77

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تب انتشار برنامه و بازی موبایل نیز داغ تر شده است. در شماره هفتاد و هفتم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم 10 عنوان برتر که روز قبل (10 اسفند ماه 1395) در کافه بازار منتشر شده اند را نام ببریم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 قلعه : نبرد صلاح الدین

این بازی اندرویدی در سبک پرطرفدار استراتژی تولید شده و دارای سه حالت آزاد، داستانی و آنلاین میباشد که در آن باید فرماندهی قلعه خود در جنگ های صلیبی را به عهده بگیرید. برای "قلعه" باید ویژگی هایی همچون گرافیک کاربرپسند و گیم پلی جذاب را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 ناجی

در این برنامه اندرویدی میتوانید به مجموعه ای از دعاها، مناجات دسترسی داشته باشید و از امکاناتی مثل ذکرشمار بهره ببرید. محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان از خصوصیات "ناجی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 ممبرگیر تلگرام

اگر صاحب یک کانال تلگرام هستید و برای رونق کسب و کار خود قصد دارید که تعداد اعضای آن را افزایش دهید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی کمک بگیرید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "ممبرگیر تلگرام" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 پیام رسان تلوس

این برنامه اندرویدی درواقع یک پیام رسان برای شبکه اجتماعی تلوس بوده که امکانات مفیدی برای پیام رسانی در آن گنجانده شده است. محیط کاربرپسند، قابلیت های متعدد و رابط کاربری روان از خصوصیات "پیام رسان تلوس" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 نهج البلاغه صوتی کامل

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، کتاب ارزشمند نهج البلاغه را به صورت متنی و صوتی در اختیار خواهید داشت. برای "نهج البلاغه صوتی کامل" باید به ویژگی هایی از قبیل ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 هیولاهای چارلی

این برنامه اندرویدی درواقع یک کتاب الکترونیکی با موضوع داستانی میباشد که برای مطالعه آن باید اپلیکیشن فراکتاب را از این لینک دانلود و بر روی دستگاه نصب نمایید. برای "هیولاهای چارلی" باید خصوصیاتی همچون محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 تالاریاب

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به اطلاعات تعداد زیادی از تالارهای پذیرایی در شهر تهران دسترسی داشته باشید و برای رزرو آنها اقدام کنید. ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "تالاریاب" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 کُمُدا

برای خرید و فروش لباس و کسب درآمد یا صرفه جویی در مصرف پوشاک، میتوانید از این برنامه اندرویدی استفاده نمایید. محیط جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از خصوصیات "کُمُدا" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 تیمچه همدان

ساکنین همدان و افراد صاحب کسب و کار در این شهر، میتوانند از این اپلیکیشن اندرویدی برای درج آگهی، معرفی مشاغل و یا آشنایی با مراکز فروشگاهی بهره ببرند. ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "تیمچه همدان" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 ام سیویل

اگر در زمینه مهندسی عمران فعالیت دارید، با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید به مطالب روز و آموزش های این حوزه دسترسی داشته باشید. برای "ام سیویل" باید به خصوصیاتی از قبیل محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن های پیشنهادی

ندای رحمت اپلیکیشنی شامل احادیث 14 معصوم

خدمات کارت تخفیف بی پی کارت برنامه تسهیل خرید برای پرسنل شرکت بارمان پارسه امرتات

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید