معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 8

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 8

در ادامه این سری مقالات اپریویو، طبق روال همیشه قصد داریم به مرور  10 مورد از اپلیکیشن ها و بازی های برتر بپردازیم که روز قبل (9 آذرماه 1395) در کافه بازار منتشر گردیده اند. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه شوید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن هفته نامه عصر ارتباط

برای آگاهی از آخرین خبارها در حوزه فناوری های ارتباطات و اطلاعات، میتوانید از این برنامه اندرویدی که متعلق به نشریه عصر ارتباط میباشد، استفاده کنید. برای "هفته نامه عصر ارتباط" میتوانیم به ویژگی هایی همچون رابط کاربری استاندارد، محیط زیبا و امکانات کاربردی اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بازی زوپین

بعضی از سرگرمی ها جنبه خاطره انگیز دارند و برای همیشه در یاد ما باقی می مانند. یکی از ایده های تولید بازی های رایانه ای، همین سرگرمی ها هستند که با استقبال خوبی از طرف مخاطبین روبرو میشوند. این بازی اندرویدی نیز که در سبک دانستنی ها عرضه گردیده، از همین نوع بود و اوقات سرگرم کننده ای برای شما میسازد. تعداد مراحل زیاد و گرافیک زیبا از جمله خصوصیات "زوپین" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن گپ

این روزها امر پیام رسانی از یک سوی کره زمین به سوی دیگر، در کسری از ثانیه انجام میپذیرد و این به لطف شبکه جهانی اینترنت و برنامه های پیام رسان است. وظیفه این اپلیکیشن اندرویدی نیز همین بوده و بدین منظور امکانات مفیدی در آن وجود دارد. از جمله ویژگی های "گپ"، باید گرافیک کاربرپسند و قابلیت های کاربردی آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 بازی Modern DeltaForce

یک بازی سرگرم کننده میتواند اوقات فراغت هر کسی را به خوبی پر کند به خصوص اگر در سبک محبوب هیجان انگیز و تیراندازی اول شخص باشد. در این بازی اندرویدی شما ماموریت دارید که رهبری یک تیم ویژه را برای سرکوب دشمنان جامعه انسانی بر عهده بگیرید. گیم پلی جذاب، گرافیک خلاقانه، انواع سلاح های جنگی و صداگذاری مناسب، از ویژگی های "Modern DeltaForce" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن پلکان

امروزه روش های مختلفی برای یادگیری علم و دانش در دسترس قرار دارد و افراد میتوانند در آموزشگاه های متعدد به این امر بپردازند. باشگاه علمی پژوهشی پلکان نیز از همین موسسات میباشد که با استفاده از این برنامه اندرویدی، امکان مشاهده نتایج آزمون های کلاسی و جامع آن میسر میگردد. امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد، از جمله خصوصیات "پلکان" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن مشتلق

خیلی از افراد بنا به هر دلیلی، وسایل ارزشمند خود را در جایی گم میکنند و شاید شخص دیگری آنها را بیابد. این اپلیکیشن اندرویدی تولید گردیده تا وسایل گمشده، توسط یابنده به دست صاحبان آنها برسد و درواقع سامانه ای برای ارتباط بین این افراد میباشد. ظاهر زیبا و کاربرپسند، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان، از جمله ویژگی های "مشتلق" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن Hypocam

عکاسی از جمله سرگرمی های بسیاری از افراد میباشد و این موضوع باعث شده تا ابزارهای مختلفی برای ویرایش تصویر تولید شود. با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید به کمک فیلترهای متنوع، عکس های سیاه و سفید جذاب تهیه کنید. امکانات جالب و استفاده راحت، از خصوصیات "Hypocam" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن اینستایار آنفالویاب و دانلودر

شبکه اجتماعی اینستاگرام در میان کاربران آن بسیار محبوب میباشد و نمیتوان حداقل روزی یکبار به آن سر نزد! این محبوبیت سبب گردیده که برنامه های کمکی مختلفی برای استفاده بهتر از این شبکه اجتماعی تولید شود. به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید آمارهای جالبی از حساب اینستاگرام خود داشته باشید و همچنین عکس های دلخواهتان را دانلود کنید. محیط کاربرپسند و رابط کاربری روان را باید از ویژگی های "اینستایار" بدانیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن ای شارژ جوان

در این برنامه اندرویدی، خدمات سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل گنجانده شده است که شامل خرید شارژ سیم کارت، بسته های اینترنت همراه، پرداخت قبوض، استعلام موجودی و غیره میگردد. امکان استفاده از خدمات به صورت آنلاین و آفلاین در کنار رابط کاربری زیبا و روان، از خصوصیات "ای شارژ جوان" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن اندروید موشکی (2 برابر سرعت نور)

یکی از مشکلات عمده دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت، کاهش سرعت اجرای عملیات مختلف در آنها میباشد که بنا به دلایل مختلف اتفاق می افتد. این اپلیکیشن اندرویدی با استفاده از الگوریتم های ساده، از کاهش سرعت تلفن همراه یا تبلت شما جلوگیری میکند. برای "اندروید موشکی" میتوانیم به ویژگی هایی همچون گرافیک زیباو رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجهاپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید