معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 84

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 84

دو روز دیگر از آخرین روزهای سال را هم پشت سر گذاشتیم و طبق معمول همیشه، قصد داریم در شماره هشتاد و چهارم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز (19 و 20 اسفند ماه 1395)، برترین عناوین منتشر شده در کافه بازار را نام ببریم. در ادامه AppReview را همراهی کنید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 مینی دیزی

این بازی اندرویدی در سبک محبوب استراتژی تولید شده و موضوع آن، مدیریت رستوران و فروش دیزی های خوشمزه است. گرافیک چشم نواز و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "مینی دیزی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 استعلام خلافی (با جزئیات + پرداخت)

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید استعلام خلافی خودرو را با جزئیات کامل بگیرید و به راحتی آن را پرداخت نمایید. برای "استعلام خلافی" باید به خصوصیاتی همچون ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 مدیریت هزینه خودرو

این اپلیکیشن اندرویدی در مدیریت هزینه های مختلف خودرو به شما یاری میرساند و بدین منظور امکانات مفیدی دارد. برای "مدیریت هزینه خودرو" باید ویژگی هایی از قبیل محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 تک و دو

با استفاده از این برنامه اندرویدی و امکانات جالب آن، میتوانید آگهی های خود را بطور رایگان درج کنید و یا بر اساس معیارهای دلخواه، نیازمندی های خود را ببینید. ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از خصوصیات "تک و دو" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 خبرپو

برای آگاهی از جدیدترین اخبار روز دنیا که از خبرگزاری های معتبر و با موضوعات مختلف پویش میشود، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرید. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "خبرپو" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 آرمانگر

اگر به دنبال کار هستید و میخواهید که یک رزومه آنلاین حرفه ای برای خود ایجاد کنید، میتوانید از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن بدین منظور استفاده نمایید. ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "آرمانگر" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 چکینا

این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا قبل از انجام هر کار مثل مسافرت، لیست کارهایی که باید انجام دهید را تهیه و از فراموش آنها جلوگیری نمایید. برای "چکینا" باید به ویژگی هایی همچون محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 پیشخوان (خرید شارژ، پرداخت قبض، خلافی)

در این برنامه اندرویدی امکانات متعددی برای خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبض و استعلام خلافی خودرو گنجانده شده است. برای "پیشخوان" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 حافظه جادویی (100GB حافظه پیشرفته)

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید اطلاعات گوشی خود مثل عکس، فیلم و غیره را در فضای امن ابری با گنجایش زیاد ذخیره کنید. محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "حافظه جادویی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازدید بگیر سایت

این برنامه اندرویدی با روش اصولی به افزایش بازدید سایت ها و آشنایی مخاطبان بیشتر با آن کمک میکند. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "بازدید بگیر سایت" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

Dustoff Heli Rescue بازی اکشن با گرافیک و گیم پلی جذاب (فارسی شده)

لشکر امپراطور بازی استراتژی با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده (فارسی شده)

یورش زامبی ها بازی جذاب و اکشن با گرافیک و گیم پلی جالب (فارسی شده)

تقویم 365 اپلیکیشنی برای آگاهی از تاریخ روز و مناسبت ها با ظاهر زیبا و امکانات مفید

کراپ باز برنامه جالب برای ویرایش عکس ها

Okey بازی سرگرم کننده با گرافیک زیبا و گیم پلی جالب

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Cues بازی معمایی جالب با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید