معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 85

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 85

در روز قبل (21 اسفند ماه 1395) طبق روال همیشه، تعدادی برنامه و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند که ما از بین آنها 10 عنوان برتر را انتخاب کردیم تا در شماره هشتاد و پنجم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز نام ببریم. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 پاپ کرن

با استفاده از این برنامه اندرویدی به مجموعه ای از ویدیوهای جذاب در موضوعات متنوع دسترسی پیدا خواهید کرد که به صورت آنلاین قابل تماشا هستند. ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربر روان از ویژگی های "پاپ کرن" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 کارخانه رویایی

در این بازی اندرویدی که به سبک محبوب استراتژی میباشد، باید کارخانه خود را احداث نموده و آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. گرافیک جذاب و گیم پلی جالب از خصوصیات "کارخانه رویایی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 کافه کارت

این اپلیکیشن اندرویدی در واقع شبکه اجتماعی کافه های شهر تهران است که به کمک آن میتوانید اطلاعات خوبی درمورد کافه ها بدست آورده و مورد دلخواه را بیابید. برای "کافه کارت" باید به ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 کاموا

اگر علاقه مند به بازی های تفننی با موضوع نگهداری از حیوانات هستید، این بازی اندرویدی میتواند برای شما جالب باشد. برای "کاموا" باید خصوصیاتی از قبیل گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 ویوگرام (تلگرام پیشرفته فارسی)

این برنامه اندرویدی یک تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز میباشد که نسبت به نسخه اصلی، امکانات بیشتری دارد. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های متعدد و رابط کاربری روان از ویژگی های "ویوگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 تقویم هوشمند معراج

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی یک تقویم فارسی با امکانات مفید در اختیار خواهید داشت که دارای بخش پیش بینی وضعیت آب و هوا نیز هست. محیط جذاب، قابلیت های متعدد و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "تقویم هوشمند معراج" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 بوکمارک

اگر به دنبال مرجع کاملی از نقل قول های شنیدنی در رمان های مشهور میگردید، این برنامه اندرویدی برای شما مفید خواهد بود. ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی های "بوکمارک" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 عربی در سفر

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید با اصطلاحات رایج و پرکاربرد عربی آشنا شده و در سفرهایتان از آن استفاده نمایید. برای "عربی در سفر" باید به خصوصیاتی همچون محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 آرکا

این برنامه اندرویدی به کارجویان کمک میکند تا شغل مناسب با تخصص خود بیابید و همچنین کارفرمایان میتوانند آگهی استخدام خود را در آن درج کنند. برای "آرکا" باید ویژگی هایی از قبیل ظاهر مناسب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 خلافی بگیر، پلیس +10، نمره منفی

در این اپلیکیشن اندرویدی امکانات مفیدی برای استعلام خلافی خودرو یا نمره منفی گواهینامه و استفاده از خدمات پلیس +10 گنجانده شده است. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "خلافی بگیر، پلیس +10، نمره منفی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

کنفرانس آپا 2 برنامه اطلاع رسانی کنفرانس آپا در مورد امنیت فناوری اطلاعات

زیب استور فروشگاه اینترنتی برای خرید لوازم لوکس با برندهای معتبر

ورزش درمانی اپلیکیشنی برای آموزش روش های درمانی با ورزش

یزدگذر برنامه بانک اطلاعاتی مکان های شهر یزد

کورش مال اپلیکیشن اطلاعات فروشگاه های مجتمع کورش مال در غرب تهران

بیدار باش مسلمان برنامه ای با محتوای غنی و موضوع مذهبی

Ultra Photo Effect اپلیکیشن ویرایش تصاویر با امکانات متنوع

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید