معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 89

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 89

در هشتاد و نهمین شماره از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم 10 عنوان برتر که روز قبل (24 اسفند ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. برای آشنایی با این عناوین در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 افسانه سرزمین اینه

این بازی اندرویدی که دارای دو بخش مرحله ای و داستانی میباشد برای طرفداران سبک معمایی که میخواهند قدرت ذهن خود را به چالش بکشند جذاب خواهد بود. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از ویژگی های "افسانه سرزمین اینه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 کارتینو

اگر میخواهید در مناسبت های مختلف برای دوستان و آشنایان خود پیام و کارت تبریک های غافلگیرکننده بفرستید، میتوانید از این برنامه اندرویدی استفاده کنید. برای "کارتینو" باید به خصوصیاتی همچون محیط کاربرپسند، امکانات جالب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 واتسون (بازی آنلاین)

در این بازی اندرویدی که موضوع آن کلمات میباشد، میتوانید به صورت آنلاین با دیگران بر سر پیدا کردن رمز جدول به رقابت بپردازید. برای "واتسون" باید ویژگی هایی از قبیل گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 ایران گشت

از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به عنوان یک راهنمای کامل برای سفر به شهرهای مختلف ایران استفاده کنید که بدین منظور امکانات مفیدی در آن وجود دارد. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "ایران گشت" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 قوشمه

در این برنامه اندرویدی که جنبه سرگرمی نیز دارید، با یک بچه بلوط همراه خواهید شد و باید برای او یک زندگی ایده آل با فضایی شاد ایجاد کنید. محیط جذاب، عملکرد جالب و رابط کاربری روان از ویژگی های "قوشمه" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 نوروز 96

محتوای این اپلیکیشن اندرویدی از اطلاعات جالب درباره سال خروس، تعطیلات رسمی و رویدادهای مهم سال 96، موسیقی های ویژه عید و غیره تشکیل شده است. ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "نوروز 96" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 زورنا چال

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید نوازندگی با ساز زورنا را تجربه نموده که به خوبی و نزدیک به واقعیت شبیه سازی شده است. برای "زورنا چال" باید به ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 رساگرام (تلگرام رسمی پیشرفته)

این اپلیکیشن اندرویدی یک تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز میباشد که امکانات پیشرفته تری نسبت به نسخه اصلی در آن وجود دارد. ظاهر کاربرپسند، برای "رساگرام" باید خصوصیاتی از قبیل قابلیت های مفید و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 نوبت دهی

صاحبان کسب و کارهای مختلف میتوانند از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن برای نوبت دادن به مشتریان خود و مدیریت آنها استفاده کنند. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "نوبت دهی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 گنجیران

علاقه مندان به تاریخ و گنجینه های کشور ایران در قدیم میتوانند از محتوای جالب این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرند و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنند. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "گنجیران" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

دستچین بانک اطلاعات مشاغل شهر تبریز

Tank wars بازی اکشن با گرافیک زیبا و گیم پلی جالب

عمده اپلیکیشن مناسب برای انجام خرید و فروش های عمده

چک یار برنامه ای برای مدیریت چک ها

Soccer Champion بازی جالب با موضوع فوتبال

ارز کالا فروشگاه آنلاین برای خرید از خارج کشور با کارت بانکی داخلی

کب نت راننده نسخه مخصوص رانندگان تاکسی برای پاسخ به درخواست مسافران

فروشگاه اینترنتی برلیانس برنامه ای برای خرید آنلاین سیسمونی و لوستر

تولیکا اپلیکیشن رسمی شرکت تولیکا برای معرفی محصولات چوبی و فلزی

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Pizza Ninja 4 بازی سرگرم کننده برای به چالش کشیدن سرعت عمل

Shadowmatic بازی جالب با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم متفاوت

Neybers اپلیکیشنی با امکانات جالب برای تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید