معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 91

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 91

آخرین پنجشنبه و جمعه سال 95 را هم پشت سر گذاشتیم و قصد داریم در شماره نود و یکم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، 10 عنوان برتر دو روز قبل (26 و 27 اسفند ماه 1395) که در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 نوروز و شهر شلوغ

این بازی اندرویدی با موضوع عید نوروز میتواند به عنوان یک سرگرمی جالب در اوقات فراغت شما جای خوبی داشته باشد. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "نوروز و شهر شلوغ" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 آنتی ویروس هوشمند حفاظ

اگر به فکر امنیت تلفن همراه خود و افزایش سرعت آن هستید، میتوانید از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن بدین منظور بهره ببرید. ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "آنتی ویروس هوشمند حفاظ" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 تقویم ساز 1396

این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا تقویم های سفارشی با سلیقه شخصی خود بسازید و بعد از چاپ آنها را مورد استفاده قرار دهید. محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "تقویم ساز 1396" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 تله طب بارداری

بانوان محترم میتوانند در زمان بارداری از محتوای مفید و امکانات جالب این برنامه اندرویدی برای سپری کردن این دوران به بهترین شکل ممکن، کمک بگیرند. برای "تله طب – بارداری" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 استارز

برای دریافت و تماشای ویدیوهای اشخاص مشهور مثل بازیگران سینما، فوتبالیست ها و غیره، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی استفاده نمایید. برای "استارز" باید ویژگی هایی همچون محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 دارو کوک (دستیار دارویی)

این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند زمان مصرف دارو برای چند بیمار را بطور همزمان مدیریت کنید و بدین منظور امکانات مفیدی دارد. ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "دارو کوک" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 زبانک آموزش زبان فرانسوی

در این اپلیکیشن اندرویدی امکانات جالبی برای یادگیری موثر زبان فرانسوی گنجانده شده و از همین تولید کننده برنامه هایی برای آموزش زبان های دیگر نیز منتشر گردیده است. محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "زبانک" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 ارسال پیامک انبوه

اگر در کسب و کار خود نیاز دارید که تعداد زیادی پیامک را به صورت یکجا برای مشتریان خود ارسال کنید، میتوانید از این برنامه اندرویدی کمک بگیرید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "ارسال پیامک انبوه" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اینو گرام | افزایش فالوور اینستاگرام

کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام میتوانند از این اپلیکیشن اندرویدی به منظور افزایش تعداد فالوورهای صفحه شخصی یا تجاری خود بهره ببرند. برای "اینوگرام" باید به ویژگی هایی از قبیل محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 امداد خودرو همراه

در این برنامه اندرویدی اطلاعات کامل و مفیدی برای عیب یابی خودرو و تعمیرات جزئی آن گنجانده شده که میتواند در مواقع ضروری برای شما مفید باشد. برای "امداد خودرو همراه" باید خصوصیاتی همچون ظاهر مناسب، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

میشکا بازی جالب برای سنجش سرعت واکنش

دوجیم اپلیکیشن اطلاعات گردشگری و خدمات تهیه بلیط برای جزیره کیش

پیکسل شبکه اجتماعی مخصوص برای مسابقات عکاسی در عید نوروز

قهوه 101 برنامه ای حاوی آموزش های تهیه انواع قهوه و نوشیدنی های مرتبط

کانی شهر بانک اطلاعاتی مراکز شهر و اصناف کرمانشاه و حومه (به زودی برای سراسر کشور)

پلاس تل مجموعه ابزارهای مفید برای استفاده از تلگرام

نوین زبان اپلیکیشنی برای یادگیری موثر زبان انگلیسی

ایمالز برنامه اطلاع از آخرین قیمت اجناس مختلف

نقشه گردشگری قشم بانک اطلاعات گردشگری جزیره قشم با امکانات مفید

نقشه همراه کاشان بانک اطلاعات گردشگری شهر زیبای کاشان با امکانات مفید

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Rube’s Lab بازی معمایی جالب با گرافیک زیبا و گیم پلی متفاوت

Dracula Boom بازی جذاب به سبک معمایی با گرافیک و گیم پلی جالب

Black Blue بازی معمایی با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده

Spinn بازی ساده و جالب در سبک معمایی

Slider بازی جذاب برای علاقه مندان به سبک معمایی

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید