معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 92

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 92

در یک روز مانده به پایان سال 95، طبق روال همیشه تعدادی برنامه و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند که ما 10 عنوان برتر را از بین آنها انتخاب کردیم و در شماره نود و دوم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز (28 اسفند ماه 1395)، نام ببریم. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 پیکاسو

در این بازی اندرویدی میتوانید استعدادتان را در زمینه نقاشی نشان دهید و همچنین هوش و ذکاوت خود را با حدس تصاویر به چالش بکشید. برای "پیکاسو" باید ویژگی هایی از قبیل گرافیک کاربرپسند و گیم پلی جالب را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 فلامینگو

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید با اماکن تفریحی و گردشگری در سراسر ایران آشنا شوید و تجربه خود از مراجعه به آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان از خصوصیات "فلامینگو" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 مپرو

این اپلیکیشن اندرویدی در واقع سامانه ای برای ارتباط برقرار کردن با بازار خودرو و مراکز خدماتی مربوط به آن از قبیل پمپ بنزین، تعمیرگاه، کارواش و غیره میباشد. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "مپرو" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 دارما

اگر در طول روز مشغله زیاد دارید و در عین حال میخواهید با ورزش کردن جسم سالم و اندام متناسبی داشته باشید. میتوانید از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن بهره ببرید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "دارما" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 ایران گشت

در این اپلیکیشن اندرویدی اطلاعات اماکن گردشگری و تفریحی ایران به همراه صدها عکس و ویدیو گنجانده شده است که میتواند در ایام سفر مفید باشد. برای "ایران گشت" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 کار با تو

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید نزدیکترین خدمات روزمره زندگی مانند کلیدسازی، قالیشویی، لوله بازکنی و غیره را با قیمت مناسب بیابید. برای "کار با تو" باید خصوصیاتی از قبیل محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 نبرد آهنین

این بازی اندرویدی در سبک اکشن تولید شده و در آن باید با تانک خود به صورت آنلاین با دیگران مبارزه کنید و ترفیع درجه بگیرید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از ویژگی های "نبرد آهنین" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 حوضک

اگر به بازی های تفننی و متناسب با فرهنگ ایرانی علاقه دارید، میتوانید از این بازی اندرویدی در اوقات فراغت خود لذت ببرید. گرافیک جذاب و گیم پلی جالب از خصوصیات "حوضک" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 ایزی پز لذت آشپزی آسان در منزل

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید دستور پخت بیش از 200 خوراک و غذای متنوع را یاد بگیرید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "ایزی پز" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 متن انگلیسی Reading

در این برنامه اندرویدی امکانات مفیدی برای آموزش Reading زبان انگلیسی و آزمون گرفتن از آن وجود دارد. برای "متن انگلیسی" باید به خصوصیاتی همچون محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

جت سفارش خودرو به صورت آنلاین

MadMath بازی آموزشی با گرافیک و گیم پلی جالب

سانازسانیا اپلیکیشنی با صدها دستور پخت غذا

سوپرتل تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز با امکانات جالب

فودنت برنامه سفارش آنلاین غذا برای مناطق شمالی کشور (به زودی در سراسر ایران)

ویکی ایونت اپلیکیشن اطلاع رسانی رویدادهای فرهنگی و هنری

کارمانیا بانک اطلاعاتی اماکن و مشاغل شهر کرمان با امکانات مفید

نقشه همراه همدان برنامه بانک اطلاعات نقاط گردشگری و خدماتی شهر همدان

(از این تولید کننده برنامه های دیگری برای دیگر شهرهای کشور نیز تولید شده که میتوانید آنها را در این لینک ببینید.)

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید