معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 98

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 98

در شماره نود و هشتم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، قصد داریم 10 عنوان برتر که طی سه روز قبل (16 تا 18 فروردین ماه 1396) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. اگر به دنبال اپلیکیشن های مورد نیاز یا بازی های مورد علاقه خود هستید، AppReview را در ادامه همراهی کنید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 تیوا

این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را به راحتی بیابید و آنها را به صورت آنلاین ببینید. برای "تیوا" باید به ویژگی هایی همچون محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 زودجو

صاحبان مشاغل با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانند فروشگاهی آنلاین در اختیار داشته باشند و کالاهای خود را همراه با تخفیف به مشتریان معرفی کنند تا مردم زودتر بتوانند نیازمندی های خود را با قیمت مناسب بیابند. برای "زودجو" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 همیار تله

اگر مدیر سوپرگروه های تلگرام هستید و از بی نظمی آنها خسته شده اید، به کمک این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن میتوانید گروه های تلگرامی خود را به خوبی مدیریت نمایید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "همیار تله" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 چلچله

محتوای این اپلیکیشن اندرویدی را متن، عکس، موزیک و ویدیوهای مربوط به مناسبت های مختلف تشکیل داده است که میتوانید از آنها در زمان مناسب بهره ببرید. ظاهر جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "چلچله" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 آنفالویاب

کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام میتوانند از این برنامه اندرویدی برای مدیریت فالوئرها و افرادی که آنها را دنبال کرده اند، استفاده نموده و فالوبک نداده ها را بیابند! محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "آنفالویاب" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 ممبرگیر افزایش اعضای کانال تلگرام

صاحبان کانال های تلگرام میتوانند از این اپلیکیشن اندرویدی برای افزایش اعضای کانال خود و بهبود کسب و کارشان بهره ببرند. برای "ممبرگیر افزایش اعضای کانال تلگرام" باید به خصوصیاتی همچون ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 گرامی

این برنامه اندرویدی در واقع یک تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز میباشد که نسبت به نسخه اصلی این پیام رسان، امکانات بیشتری دارد. برای "گرامی" باید ویژگی هایی از قبیل محیط زیبا، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 آسان یاب اینستاگرام

از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید برای یافتن صفحه اینستاگرام افراد مشهور کمک بگیرید و فریب صفحه های تقلبی را نخورید! ظاهر مناسب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "آسان یاب اینستاگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 همراه پویا

اگر در طول روز سفرهای تکرارشونده درون یا بیرون شهری انجام میدهید، این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا با افراد هم مسیر آشنا شده و برای کاهش ترافیک و هزینه های اضافی، از یک خودرو استفاده نمایید. محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "همراه پویا" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 شارژ پلاس

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به راحتی و به صورت آنلاین یا آفلاین، برای سیم کارت اعتباری خود شارژ بخرید و یا قبوض مختلف را بپردازید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "شارژ پلاس" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

باران گنجینه اشعار بزرگترین شاعران ایرانی

گمشده در دریا بازی ساده با گیم پلی سرگرم کننده

(از این توسعه دهنده بازی های دیگری در همین سبک تولید شده که میتوانید در این لینک ببینید.)

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Invi برنامه جایگزین ارسال پیامک با امکانات مفید

Pacifica اپلیکیشنی برای کاهش اضطراب و افسردگی با راهکارهای موثر

Kinetic Scroll ابزاری برای سهولت بیشتر در اسکرول کردن صفحه نمایش

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید