معرفی و رقابت برنامه های موبایل در جشنواره سالیانه پردیس

معرفی و رقابت برنامه های موبایل در جشنواره سالیانه پردیس

همگی ما این روزها شاهد رشد فناوری اطلاعات در کشور عزیزمان ایران هستیم که شامل شاخه های مختلف این صنعت میشود. یکی از این شاخه ها، توسعه برنامه های موبایل است و پیشرفت های اخیر در این حیطه بر هیچ کس پوشیده نیست.

موضوعی که در اینجا اهمیت پیدا میکند، حمایت از تولیدکنندگان ایرانی است تا با دلگرمی بیشتری به کار خود ادامه دهند و اپلیکیشن های کاربردی تر و حرفه ای تر را روانه بازار نمایند. با وجود استعدادهای درخشان در این مرز و بوم، چنین امری دور از دسترس نخواهد بود.

یکی از راهکارهایی که به پیشرفت در این زمینه کمک میکند، برگزاری جشنواره ها، همایش ها و حتی مسابقات میباشد که این روزها نمونه های زیادی از این برنامه ها را در سطح کشور میبینیم. به عنوان نمونه میتوانیم جشنواره سالیانه "پردیس" را نام ببریم که تحت نظر اساتید بزرگی برگزار میگردد.

توسعه دهندگان سراسر کشور، برنامه های خود را برای شرکت در این جشنواره که در قالب یک رقابت انجام میپذیرد، ارسال میکنند و پس از مدت زمان مشخص شده رای کمیته داوران درباره آنها صادر خواهد شد. همچنین مسابقات دیگری برای کاربران بازی های موبایل در جشنواره "پردیس" درنظر گرفته شده است. طبق اخبار بدست آمده آخرین مهلت ثبت آثار در این جشنواره، 15 آبان ماه میباشد. شما کاربران و توسعه دهندگان محترم نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس festival.vaslab.ir/AppStore  مراجعه نمایید.

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. avatar
    shaghayegh
    :yes: Liiiiiiiiiiiiiiiiiike

    به این نظر پاسخ دهید