معرفی 8fit : حذف چربی های مزاحم از شکم و پهلو

معرفی 8fit : حذف چربی های مزاحم از شکم و پهلو

بدن انسان ساختار پیچیده و در عین حال منظمی دارد که با وجود تحقیقات گسترده دانشمندان، تا به امروز همچنان اسرار ناشناخته ای از آن باقی مانده است. کشف این اسرار را به پژوهشگران علاقه مند میسپاریم اما میخواهیم راجب یک موضوع مهم به نام سلامت بدن و تناسب اندام صحبت کنیم و ببینیم چگونه میتوان در مدت چندماه به فرم مناسبی برای جسم دست پیدا کرد؟

برای رسیدن به این هدف، در ادامه دستیار خوبی را به شما معرفی میکنیم که تا دستیابی به وزن و اندام ایده آل همراهتان خواهد بود. جهت آشنایی بیشتر با اپلیکیشن اندرویدی "8fit" با ما همراه باشید.

8fit

اپلیکیشن فوق برای اینکه کار خود را آغاز کند، نیاز به اطلاعاتی از جمله سن، قد، وزن، درصد چاقی و هدفی که شما در نظر گرفته اید، نیاز دارد که این اطلاعات را در طول مراحل ثبت نام، از کاربر دریافت میکند. پس از اینکه نام، ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمودید، "8fit" سه برنامه با زمانبندی متفاوت را پیشنهاد میدهد که میزان دشواری هرکدام متفاوت بوده و بهتر است در انتخاب آنها دقت داشته باشید تا نتیجه بهتری را بدست آورید.

اکنون زنگ ورزش به صدا در آمده و وقت آن رسیده که به بدن خود حرکت دهید. با اشاره بر روی شروع در پایین صفحه ای که در برابر شما قرار میگیرد، تمرین شروع شده و باید حرکات را همانند ویدیوی کوتاه آنها انجام داده و به تعداد یا زمان مشخص تکرار کنید. در این برنامه اندرویدی نزدیک به 200 حرکت ورزشی گنجانده شده که قبل از تمرین میتوانید با لمس آیکن سمت چپ سربرگ لیست آنها را مشاهده نمایید. همانطور که مشخص است، "8fit" کمر همت را بسته تا شما را به وزن هدف برساند و در این راه از هیچ تلاشی دست بر نمیدارد!

8fit

بعد از اینکه اولین تمرین را انجام دادید، محتویات صفحه ای که در آن بودید تغییر نموده و در آن، فصل های بعدی تمرین امروز به نمایش درمی آید که باید آنها را نیز دنبال کنید. با رفتن به برگه Today، میتوانید وضعیت تمریناتی که پشت سر گذاشتید را ببینید و همچنین وزن کنونی خود را ثبت نمایید تا به صورت نمودار نشان داده شود. برگه دیگری که در این صفحه از "8fit" به چشم میخورد، Meals نام دارد و مربوط به رژیم غذایی شما میباشد که البته بطور رایگان قابل استفاده نیست.

8fit

در این اپلیکیشن اندرویدی، این امکان فراهم گردیده تا بتوانید فعالیت های ورزشی دلخواه خود را نیز به برنامه اضافه کنید. بدین منظور کافی است دکمه Log sports را در صفحه اصلی لمس نموده و پس از انتخاب نوع ورزش، مدت زمان و تاریخ انجام آن را مشخص نمایید تا کالری مصرف شده محاسبه گردد. همچنین در پایان میتوانید برای انجام حرکت ورزشی و تمرین های "8fit"، وقت بعدی تعیین کنید و آنها را سر موقع انجام دهید.

8fit

مواردی که تا اینجا ذکر شد، همه قابلیت های اپلیکیشن فوق نیستند و هنوز هم امکاناتی دیگری وجود دارند که باید آنها را نام ببریم. در ادامه روند انجام تمرینات، شما میتوانید از قابلیت گرم کردن پیش از شروع نیز بهره ببرید و برای این کار باید دکمه Start with a quick warm up را لمس کنید. پس از پایان تمرین نیز امکان ذخیره آن همراه با مولفه هایی همچون میزان سختی، علاقه مندی و توضیح اختیاری در اختیار شما قرار میگیرد. بد نیست بدانید که وضعیت تمرینات "8fit" را میتوانید در Google Fit به ثبت برسانید که برای این کار به یک حساب جیمیل نیاز دارید.

8fit

وظیفه برنامه فوق، تنها سوزاندن چربی های اضافی بدن شما نیست و میتوانید به صورت حرفه ای تر نیز از آن استفاده کنید. در هنگام مراحل ثبت نام و پس از تعیین جنسیت، سه گزینه قابل انتخاب خواهد بود که اولین مورد مربوط به کاهش وزن (Lose Fat) و دو مورد بعدی به ترتیب برای دستیابی به اندام متناسب تر Get Fitter)) و یا افزایش حجم عضلات (Gain muscle mass) به کار میرود. امکان دعوت دوستان از طریق آدرس ایمیل و اشتراک گذاری روند پیشرفت برنامه ورزشی با آنها نیز از دیگر امکانات مفید "8fit" به شمار می آید.

8fit

لازم به ذکر است که اطلاعاتی که در طول مراحل ثبت نام وارد کرده اید، در قسمت تنظیمات و بخش Profile info قابل تغییر و ویرایش هستند. مورد آخر اینکه در "8fit" برنامه های حرفه ای ورزشی نیز به فروش میرسد که چند مورد از آنها نیز رایگان میباشند. چنانچه نتوانید یک حرکت را انجام دهید و دکمه No را لمس کنید، صفحه ای ظاهر میگردد که در آن گزینه Discover your program به چشم میخورد و اشاره بر روی این گزینه، لیست برنامه های ورزشی و رژیمی را نشان میدهد.

دیگر چه میخواهید؟ همه چیز فراهم شده تا تندرستی و تناسب اندام خود را طی چند ماه و با یک برنامه منظم بدست آورید پس پیشنهاد میکنیم که از همین حالا شروع کنید!

اینها را هم بخوانید