Block it

معرفی Block it : توپ اسیر در چهاردیواری رنگی

برخی از سرگرمی ها در عین سادگی، میتوانند بسیار مفرح و لذت بخش باشند و ساعت ها ما را به خود مشغول کنند. امروزه بازی های تلفن همراه این وظیفه را بر عهده دارند و در سبک های مختلف عرضه میشوند تا در اوقات فراغت همه اقشار مردم جای بگیرند. شرکت Ketchapp را باید بدون تردید، متخصص تولید عناوین سرگرم کننده و پرمخاطب بنامیم که ساخت بازی هایی ساده و در عین حال مهیج و چالش برانگیز در کارنامه آن به چشم میخورد.

در ادامه با یک بازی اندرویدی ساخت شرکت مذکور آشنا خواهید شد که میتواند لحظات سرگرم کننده ای برای شما ایجاد کند. با ما همراه باشید تا به معرفی بازی "Block it" بپردازیم.

Block it

بعد از اینکه با حساب جیمیل خود به سیستم Google Play Games در بازی فوق متصل شدید، با اولین لمس بر روی صفحه هیجان آغاز میگردد و توپ بازیگوش شروع به برخورد با دیواره ها میکند. کار شما بسیار ساده بوده و باید با اشاره به موقع، راه خروج موجود در پایین چهارچوب را ببندید و از فرار توپ جلوگیری نمایید! در ابتدا این کار به نظر ساده میرسد اما با کمی انجام بازی متوجه خواهید شد که با چه چالش سرگرم کننده ای در "Block it" روبرو هستید.

Block it

هر بار که توپ به دیواره ها برخورد میکند، سرعت آن افزایش می یابد و از این رو واکنش شما نیز باید سریع تر و دقیق تر باشد تا بتوانید بالاترین امتیاز را در این برنامه اندرویدی کسب کنید. این امتیاز به عنوان بهترین رکورد ذخیره میشود و در رتبه بندی کاربران موثر خواهد بود بنابراین باید برای افزایش آن از خود تلاش نشان دهید و همین موضوع، انگیزه ادامه دادن در "Block it" است. تغییر رنگ محیط و ریتم صدا با هر برخورد به خط پایینی، از جمله عواملی هستند که یکنواختی را در گیم پلی بازی فوق از بین میبرند و به آن جذابیت بیشتری میبخشند.

Block it

توضیح دیگری باقی نمی ماند و اگر میخواهید علاوه بر انجام یک سرگرمی چالش برانگیز از تجربه حضور در دنیای صدها رنگ لذت ببرید، پیشنهاد میکنیم که "Block it" را دانلود نمایید.

 

صحنه هایی از بازی Block it

اینها را هم بخوانید