Minigore 2

معرفی Minigore 2 : در محاصره زامبی ها

زمان تفریح که فرا میرسد، انجام یک بازی رایانه ای میتواند گزینه مناسبی برای همه سنین باشد. با توجه به اینکه روزانه عناوین متعددی از بازی ها در سبک های مختلف تولید میشوند، از این رو سلیقه تمامی رده های سنی تا حدودی تامین میگردد. امروزه با وجود دستگاهی همچون تلفن همراه، انجام بازی در هر زمان و مکان ممکن است و دیگر جایی برای گذراندن اوقات فراغت بدون سرگرمی باقی نمی ماند!

آیا به دنبال یک بازی جدید و پر از هیجان هستید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بازی اندرویدی "Minigore 2" را به شما معرفی کنیم.

Minigore 2

داستان بازی فوق از جایی آغاز میشود که فرمانروای زامبی ها، همسر قهرمان قصه ما را به اسارت میبرد و حال نجات دادن او وظیفه شماست. در این راه باید با ارتش زامبی هایی که بدون توقف از آسمان و زمین ظاهر میگردند، مبارزه کنید تا به آزادی گروگان نزدیک شوید. عامل هیجان در "Minigore 2"، تیراندازی بی امان به دشمن با انواع سلاح سرد و گرم میباشد که در عین حال باید مراقب از دست رفتن جان نیز بود چون زامبی ها بی رحم هستند و لحظه ای دست از حمله بر نمیدارند.

Minigore 2

در طی روند این بازی اندرویدی، دشمنانی با چهره ها و قابلیت های متفاوت در برابر شما قرار میگیرند که اندازه قدرت هر نوع نیز با یکدیگر فرق دارد و همین موضوع، یک چالش در "Minigore 2" محسوب میشود.  علاوه بر این در پایان هر مرحله باید با یک رییس زامبی بجنگید و او را شکست دهید که کار چندان ساده ای نیست. در بعضی مواقع نیز توسط تعداد زیادی دشمن محاصره خواهید شد که تنها راه نجات، تیراندازی بدون مکث و گریختن به سوی دیگر میباشد!

Minigore 2

با توضیحاتی که تا اینجا دادیم، حتما تصور میکنید که نابود کردن این تعداد دشمن کار بسیار سختی بوده و بدون هر گونه کمک در میان زامبی ها رها شده اید. خوشبختانه باید بگوییم که این تصور اشتباه است و در هنگام جنگیدن، جعبه هایی حاوی تجهیزات مختلف در اختیار شما قرار میگیرد که محتویات آنها شامل اسلحه، نیروی کمکی و یا جعبه کمک های اولیه (جان) میشود. بدین ترتیب اگر به درستی از این تجهیزات استفاده نمایید، بیشتر میتوانید در "Minigore 2" دوام بیاورید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. بد نیست بدانید که مراحل بازی فوق بدون توقف و در طول انجام آن تغییر میکنند تا از هیجان این مبارزه خونین کاسته نشود.

Minigore 2

این بازی اندرویدی دارای یک بخش فروشگاه نیز هست که در آن میتوانید با خرج کردن سکه هایی که بدست آورده اید، انواع سلاح ها را بخرید و قدرت آنها را ارتقا دهید، مراحل سپری شده را بطور دلخواه انتخاب کنید و یا از دیگر کاراکترهای موجود برای جنگیدن بهره ببرید. در "Minigore 2" 8 کاراکتر وجود دارد که با انتخاب هر یک وارد صحنه متفاوتی از مبارزه خواهید شد و بدین ترتیب لذت انجام این بازی تا مدت زیادی ادامه می یابد.

Minigore 2

تا اینجا هر چه گفتیم مربوط به گیم پلی بازی فوق بود و همانطور که مشخص است، این گیم پلی میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. البته نباید از گرافیک بسیار خوب "Minigore 2" نیز عافل شویم که در کنار موزیک و افکت های صوتی جالب، توجه کاربران را به خوبی جلب نموده و آنها را به ادامه بازی تشویق میکند. پس بهتر است شما هم قدم در این راه پر خطر بگذارید و با قتل عام زامبی ها، گروگان را نجات دهید.

 

صحنه هایی از بازی Minigore 2

اینها را هم بخوانید