نسخه جدید واتس اپ امکان ویرایش تصاویر را در خود جای داده است

نسخه جدید واتس اپ امکان ویرایش تصاویر را در خود جای داده است

واتس اپ در حال انتشار آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن خود می باشد و در این نسخه به معرفی چندین امکان جدید برای اپلیکیشن پرداخته و عملکرد دوربین را ارتقا بخشیده است. کاربران هم اکنون می توانند تصویر گرفته شده توسط دوربین اپلیکیشن را ویرایش کرده و با استفاده از گزینه هایی که در اختیار آنها قرار دارد تجربه ای متفاوت را خلق کنند، امکان افزودن متن، ایموجی ها و حتی نقاشی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این آپدیت جدید در حال انتشار بوده و به زودی به دست تمامی کاربران این اپلکیشن محبوب خواهد رسید.

آپدیت جدید واتس اپ تنها محدود به این قابلیت های ویرایش تصویر نمی باشد، به طوری که تیم سازنده بیان داشته، کاربران می توانند از این قابلیت ها برای ویرایش ویدیوهای خود نیز استفاده کنند، بدیت ترتیب متن ها و ایموجی ها ویدیوها را جذاب تر از گذشته خواهند نمود. شایان ذکر است که اعمال این تغییرات نه تنها بر روی تصاویر و ویدیوهایی که اخیرا گرفته اید امکان پذیر است، بلکه می توانید با این قابلیت ها روح و جان تازه ای به تمامی عکس های موجود در گالری تصاویر گوشی خود ببخشید، لذا محدودیتی بین تصاویر و ویدیوها وجود ندارد.blog_23697_1

علاوه بر قابلیت نقاشی و افزودن بخش هایی به تصاویر و ویدیوها، در این نسخه امکانات جدیدی برای دوربین معرفی شده اند. ضبط ویدیو در این نسخه از واتس اپ دربرگیرنده قابلیت زوم می باشد. واتس اپ خاطرنشان کرده که در این نسخه می توانید از دوربین جلویی به عنوان فلش سلفی استفاده کرده و در شرایطی که نور محیط کم است، عکس های بهتری بگیرید، علاوه بر این چنانچه مایل به جابجایی بین دوربین های پشتی و جلویی باشید، تنها با دو بار ضربه سریع این جابجایی انجام می شود. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، واتس اپ شروع به انتشار این آپدیت جدید نموده و کاربران اندروید به زودی آن را دریافت خواهند نمود.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید