نسخه مارشمالوی اندروید هم اکنون در 10 درصد از گوشی های اندروید جای گرفته است

نسخه مارشمالوی اندروید هم اکنون در 10 درصد از گوشی های اندروید جای گرفته است

آخرین نسخه از اندروید، یعنی مارشمالو دستاورد بزرگی را از آن خود کرد، آمار منتشر شده از سوی گوگل که مربوط به ماه ژوئن می باشد نشان دهنده افزایش محبوبیت نسخه مارشمالو از اندروید است، به طوری که این نسخه در حال حاضر بر روی 10 درصد از گوشی های اندروید جای گرفته و این مقدار پیشرفت چشمگیری نسبت به 2.3 درصد در ماه مارچ می باشد. این پیشرفت عظیم می تواند مربوط به تعداد افرادی باشد که نسخه گوشی خود را از لالی پاپ به مارشمالو ارتقا داده اند، این در حالی است که استفاده از نسخه های قدیمی تر کاهش داشته و این موضوع مخصوصا برای جلی بین و کیت کت صادق است. از طرفی بخش دیگر این رشد در نسخه مارشمالو به گوشی هایی با قدمت 3 سال یا بیشتر مربوط می شود که با گوشی های جدید جایگزین شده اند.

blog_18932_1

در طول سه ماه اخیر بسیاری از سازندگان گوشی مارشمالو را بر روی محصولات خود جای داده اند، از گوشی گلکسی اس 7 گرفته تا اچ تی سی 10، ال جی جی 5 و یا گوشی های اکسپریای جدید کمپانی سونی. چنانچه در تابستان جاری اقدام به خریداری یک گوشی رده بالا کنید، به احتمال بسیار زیاد نسخه مارشمالو را بر روی آن خواهید یافت.

blog_18932_2

چندین ماه بعد جانشین مارشمالو به میدان وارد خواهد شد و مارشمالو وارد یک سالگی خود خواهد گشت، اما اینکه تا آن زمان این نسخه اندروید چه عملکردی را به نمایش خواهد گذاشت، هنوز بر کسی روشن نیست. حدود یک سال و نیم طول کشید تا نسخه لالی پاپ، دنیای اندروید را تحت سلطه خود گیرد، مارشمالو مایل به تکرار تاریخ نیست، اما آمار و ارقام درک بهتری را از عملکرد این نسخه نسبت به نسخه قبلی خود به نمایش می گذارند.

 

http://www.engadget.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید