اپلیکیشن رو به راه

نقد و بررسی اپلیکیشن رو به راه؛ برنامه ورزشی و رژیم غذایی موثر با مربی صوتینسخه 5.0.2

امتیاز کاربران
5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی رو به راه از بازار سازنده : تیم رو به راه

ورزش کردن، ضامن سلامتی ما در روزهای پیری و دستیابی به اندام ایده آل در زمان حال میباشد و باید حتما ساعاتی از روز را به انجام آن اختصاص دهیم. اگر شما از جمله افرادی هستید که مدت زیادی را بدون انجام فعالیت های ورزشی گذرانده اید، برای شروع نیاز به یک برنامه استاندارد همراه با رژیم غذایی مناسب دارید تا به مرور و بدون آسیب های احتمالی، تبدیل به یک ورزشکار شوید! اپلیکیشنی که در ادامه و تحت عنوان "رو به راه" معرفی نموده ایم، به شما کمک میکند تا در عرض 9 هفته بتوانید یک مسیر 5 کیلومتری را بدون توقف بدوید. ما را در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراهی کنید. اپلیکیشن رو به راهمحتوای برنامه فوق در واقع شامل 13 فایل صوتی میشود که میتوانید با دانلود و گوش دادن به آنها، انجام فعالیت های ورزشی مثل پیاده روی یا دو را به مرور از سر بگیرید و در پایان نهمین هفته به یک دونده حرفه ای تبدیل شوید. از آنجا که لازم است این فایل ها را خریداری نمایید، با لمس هر کدام امکان پخش خلاصه آنها به صورت رایگان میسر میگردد. پس از خرید نیز میتوانید فایل های صوتی را بطور کامل دانلود نموده و طبق برنامه زمانبندی شده به صحبت های مربی عمل کنید تا تاثیر شگرف آن را بعد از حدود دو ماه ببینید! نکته : در "رو به راه" این قابلیت وجود دارد که پیشرفت برنامه ورزشی خود را در تاریخ مشخص به ثبت برسانید. بدین منظور باید در صفحه پخش فایل صوتی، دکمه ثبت پیشرفت را لمس نمایید. یکی دیگر از قابلیت های این اپلیکیشن اندرویدی، ارائه رژیم غذایی مناسب به کاربران میباشد که برای استفاده از آن میتوانید از طریق منوی کناری اقدام کنید. در انتهای متن راهنمای این صفحه ای، دکمه ای با عنوان دریافت برنامه غذایی اختصاصی قرار گرفته که با اشاره بر روی آن و وارد کردن اطلاعاتی از قبیل جنسیت، قد، وزن و هدف از رژیم (کاهش وزن، تغذیه سالم با حفظ وزن و افزایش حجم عضلات)، فایل مربوط به رژیم غذایی را دریافت نمایید. در منوی کناری "رو به راه" گزینه های دیگری از جمله چجوری بدویم و چی بپوشیم نیز به چشم میخورند که مطالعه متن راهنمای آنها میتواند مفید باشد. اپلیکیشن رو به راهمورد دیگری برای توضیح باقی نمی ماند و باید تاثیر مثبت برنامه 9 هفته ای دویدن را مهمترین ویژگی اپلیکیشن فوق بدانیم. از طرف دیگر رژیم غذایی ارائه شده نیز مفید خواهد بود و در مجموع میتوانید به کمک برنامه ورزشی و غذایی این برنامه و عمل کردن به توصیه های آنها، جسمی سالم و اندامی متناسب داشته باشید.   قابلیت ها و نقاط قوت برنامه - محتوای مفید و موثر - راحتی استفاده برای همه اقشار نقاط ضعف برنامه - قالب گرافیکی نه چندان حرفه ای - کمبود امکانات جانبی   اپلیکیشن رو به راهپیشنهاد اپریویو برای بهبود برنامه : وظیفه اصلی "رو به راه" ارائه یک برنامه ورزشی مناسب همراه با رژیم غذایی اختصاصی به افراد کم تحرک و غیرحرفه ای در امر ورزش بوده که از این لحاظ عملکردی خوبی دارد اما باید گفت که امکانات آن ضعیف است. انتظار میرفت که برای کارایی بیشتر، قابلیت هایی مثل سیستم هوشمند جهت ثبت پیشرفت برنامه تمرینی، ابزارهایی برای اندازه گیری شاخص سلامت و یا حتی بخش های محتوایی جذاب تر نیز در این اپلیکیشن وجود داشته باشد. علاوه بر این بهتر بود که همه قابلیت های برنامه با یک بار خرید در دسترس قرار بگیرند تا رضایت کاربران بیشتر جلب شود.

رو به راه

نقد و بررسی اپلیکیشن رو به راه؛ برنامه ورزشی و رژیم غذایی موثر با مربی صوتی

بروزرسانی اول در 29 تیر 1396

در نسخه جدید اپلیکیشن فوق به شماره 5.0.2، شاهد دگرگونی های بزرگی از لحاظ ظاهری و محتوا هستیم. باید گفت که تغییرات انجام شده در رو به راه، کیفیت آن را بطور قابل ملاحظه ای افزایش داده است. چگونگی این تغییرات را در ادامه توضیح داده ایم.

برنامه ورزشی موثر

قالب گرافیکی یکپارچه و رابط کاربری حرفه ای تر

بزرگترین تغییر این برنامه اندرویدی در نسخه جدید، طراحی مجدد رابط کاربری آن میباشد. همانطور که در تصاویر هم مشخص است، این رابط کاربری به نمونه های حرفه ای نزدیکتر شده و نظر مثبت کاربر را به خوبی جلب میکند. ویژگی های مثبت قالب گرافیکی رو به راه در نسخه جدید آن عبارتند از:

  • استفاده از عکس های زیبا و متناسب با موضوع
  • به کارگیری رنگ های زنده و هماهنگ
  • چیدمان مرتب و هوشمندانه اجزای صفحه
  • واکنش گرایی صحیح در سایزهای مختلف صفحه نمایش
دانلود اپلیکیشن اندرویدی رو به راه

محتوای کامل تر

در نسخه قبلی برنامه فوق، محتوای کمی را دیده بویدم که در تمرین 9 هفته ای برای دویدن خلاصه میشد. اکنون رو به راه فقط به این تمرین ها محدود نمیشود و شما میتوانید از فایل های صوتی مربی آن در دسته بندی های زیر بهره ببرید:

  • چالش های دویدن شامل 9 جلسه برای افراد مبتدی
  • دونده شو یا همان برنامه 9 هفته ای قبل
  • تردمیل و 6 جلسه تمرین با این دستگاه
  • دویدن حرفه ای با 5 جلسه آموزش کامل
  • پیاده روی در 4 مرحله
  • حرکات شکم با 6 مرحله تمرینی از آسان تا سخت
  • حرکات کششی و 4 سطح تمرین برای سرد کردن

نکته : بخش برنامه غذایی هم مثل نسخه قبل با گرفتن شاخصه های جسمی شما، رژیم مناسبی را در اختیارتان قرار میدهد.

امکانات جانبی برای استفاده بهتر

به این نسخه از رو به راه، قابلیت های مفیدی اضافه شده اند تا شما بتوانید بهتر از آن استفاده کنید. این امکانات را در زیر نام برده ایم:

  • تشخیص تمرین های انجام شده از بقیه
  • نشان دادن درجه سختی تمرین ها
  • امکان پخش فایل صوتی بدون موسیقی پس زمینه
  • دکمه ها و نوار کنترلی برای پخش
  • حرکات کششی بعد از انجام تمرین

نکته : راهنمای تصویری این اپلیکیشن اندرویدی، نحوه استفاده از امکانات نام برده را به شما نشان میدهد.

دریافت برنامه غذایی مناسب

با توجه به توضیحاتی که دادیم باید گفت که رو به راه نسبت به نسخه قبلی بسیار کارآمدتر شده است. هرچند برای خرید همه تمرین های اپلیکیشن فوق باید هزینه بیشتری بپردازید اما در مقابل محتوای ارزشمند آن، منصفانه به نظر میرسد. اپریویو امتیاز این برنامه را در بخش های رابط کاربری، کاربرد و امکانات به 5 از 5 افزایش میدهد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    نیما 5
    نظر زیاد دارم که همشون در یک کلمه خلاصه میشن (عالی)

    به این نظر پاسخ دهید
اپلیکیشن رو به راه