همکاری واتس اپ با فیسبوک جهت نمایش اطلاعات کاربری

همکاری واتس اپ با فیسبوک جهت نمایش اطلاعات کاربری

غول شبکه های اجتماعی یعنی فیسبوک در سال 2014 سرویس پیام رسان محبوب واتس اپ را خریداری نمود و همکاری و مشارکت این دو بیش از پیش مستحکم شد، از طرفی سرنخ هایی نشان می دهند که این همکاری در حال قدرت گرفتن نیز می باشد و کاربران و طرفداران این پیام رسان محبوب گزینه ها و امکانات بیشتری را از این اپلیکیشن مشاهده خواهند کرد.

blog_16356_1

Javier Santos گزینه جدیدی را به نمایش گذاشته که توسط آن کاربران قادر به اشتراک گذاری اطلاعات حساب کاربری با سرویس اصلی فیسبوک می باشند و برای این کار لازم است تا کاربر برخی از گزینه ها را مورد تایید قرار دهد، بدین ترتیب اطلاعات حساب کاربری به منظور ارتقای تجربه فیسبوک به اشتراک گذاشته خواهند شد.

اخیرا نیز اخبار جدیدی منتشر شده که مبنی بر آننند که واتس اپ گزینه اشتراک سالیانه خود را از سیستم حذف کرده و از سوی دیگر فیسبوک به دنبال روش هایی است که به ارتقای تبلیغات نمایش داده شده در صفحه اصلی فیسبوک یاری می رسانند. فیسبوک اخیرا اعلام کرده که روش های جدیدی جهت برقراری ارتباط کاربران با کسب و کارها معرفی خواهد کرد، یکی از امکانات اپلیکیشن فیسبوک مسنجر است، اما محصول نهایی هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد.

blog_16356_2

قابلیت دیگر به گزینه رمز گذاری اند-تو-اند مربوط می شود که به صورت پاپ آپ در تب امنیت به نمایش در خواهد آمد. گزینه دیگری برای جابجایی بین گزینه های امنیتی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته که توسط آنها می توانند از بابت امنیت مکالمات خود اطمینان حاصل کنند. QR کدها نیز به منظور تایید صحت کلیدهای رمزگذاری با مخاطبین مورد استفاده قرار می گیرند. مبنی بر گزارشی مجزا یک امکان برای اشتراک گذاری پرونده نیز در راه است که دارای یک رابط کاربری جدید به منظور مدیریت بهتر و کارآمدتر فایل های دریافتی می باشد.

با این اوصاف اپلیکیشن واتس اپ در آینده چندین تغییر را تجربه خواهد کرد، البته باید منتظر تایید نهایی تمامی این امکانات ماند، چرا که احتمال دارد هر سه قابلیت در نسخه عمومی جای خود را نیابند.

 

http://www.androidauthority.co برگرفته از

اینها را هم بخوانید