واتس اپ مجهز به قابلیت تگ کردن افراد در چت های گروهی می شود

واتس اپ مجهز به قابلیت تگ کردن افراد در چت های گروهی می شود

واتس اپ یکی از اپلیکیشن هایی است که به طور منظم میزبان آپدیت های جدیدی می شود، از قابلیت پشتیبانی تصاویر گیف گرفته تا امکان رمزگذاری مکالمات که امنیت را ارتقا می بخشد.

واتس اپ هم اکنون دارای بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان بوده و یکی از پرکاربردترین پیام رسان ها در پلتفرم های مختلف محسوب می شود.

واتس اپ به طور مستمر در حال تست امکانات متنوعی است و با هر بار آپدیت، قابلیت جدیدی را به نمایش می گذارد. یکی از ویژگی های پرطرفدار واتس اپ چت های گروهی آن است و افراد برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان و یا تعامل کاری با همکاران این قابلیت را مورد استفاده قرار می دهند. واتس اپ در راستای ارتقای امکانات چت های گروهی به معرفی قابلیت تگ کردن افراد در این چت ها پرداخته است، تنها کار لازم اضافه کردن @ قبل از نام شخص موردنظر می باشد و عملکرد آن مشابه تگ کردن افراد در فیسوک و توییتر است.

blog_23265_1

اما آنطور که پیداست نوتیفیکیشن برای نقل قول ها تغییری پیدا نخواهد کرد، اما به احتمال زیاد واتس اپ در آینده از نوتیفیکیشن متفاوتی برای نقل قول از گروه استفاده خواهد کرد. هم اکنون این قابلیت جدید در اندروید و آی او اس در دسترس قرار گرفته اما نسخه وب واتس اپ هنوز مجهز به این قابلیت نشده است.

همانطور که اشاره شد این قابلیت تنها در نسخه بتای واتس اپ جای گرفته و تنها در طول هفته های آینده به دست عموم خواهد رسید.

 

http://techpp.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید