پیش بینی App Annie مبنی بر دو برابر شدن ارزش مارکت اپلیکیشن ها در سال 2020 است

پیش بینی App Annie مبنی بر دو برابر شدن ارزش مارکت اپلیکیشن ها در سال 2020 است

حدود یک ماه و نیم پیش شرکت مشاوره بریتانیایی به نام Ovum نتایج آخرین مطالعات خود را منتشر نمود، کمپانی ارزش جهانی مارکت اپلیکیشن در سال 2020 را معادل 80 میلیارد دلار پیش بینی کرده بود، یعنی 60 درصد بیشتر از ارزش کنونی آن. چنانچه این پیش بینی در نظر شما بسیار جسورانه می نماید، آخرین گزارش از شرکت تحلیلگری App Annie قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. مبنی بر پیش بینی اخیر این کمپانی، مارکت جهانی اپلیکیشن در سال 2020 ارزشی معادل 102 میلیارد دلار را از آن خود خواهد نمود، این مقدار بیش از دو برابر ارزش این مارکت در حال حاضر می باشد. به بیان کمپانی، اقتصادهای بالغ مانند آمریکا، ژاپن و اروپا هم اکنون دو سوم از درآمدهای مربوط به اپلیکیشن ها را به خود اختصاص داده اند، اما این شرایط در چند سال آینده تغییر پیدا می کند. App Annie انتظار دارد که مارکت های در حال ظهور مانند هند، برزیل و آرژانتین 40 درصد از درآمد جهانی اپلیکیشن ها را از آن خود کنند، پتانسیل رشد مارکت های مذکور دلیلی برای پیش بینی ارزش 102 میلیارد دلار از سوی App Annie بوده است.

blog_18968_1

با این وجود مارکت های در حال ظهور، تنها دلیل چنین پیش بینی از سوی این کمپانی نبوده اند، App Annie معتقد است که توسعه دهندگان در حال سرمایه گذاری بیشتر بر روی اپلیکیشن های جهانی مرتبط با سلامت و آموزش اند و از سوی دیگر اسمارت فون های سازگار با قیمت های مناسب بازار را تحت سلطه گرفته و همین امر به نفع مخاطبین جدیدی تمام می شود که توانایی صرف هزینه هنگفتی را ندارند، اما مایل به صرف هزینه اند.

در حقیقت App Annie بر این باور است که اپلیکیشن ها به یک ابزار حیاتی از زندگی ما بدل خواهند شد. آمار و ارقام نشان داده شده در نمودار به مراتب بالاتر از جایگاه کنونی مارکت است، اما با در نظر گرفتن رشد جهانی مارکت اپلیکیشن در طول 8 سال اخیر، این پیش بینی بعید به نظر نمی رسد.

blog_18968_2

این دومین بار است که App Annie در سال جاری به پیش بینی دو برابر شدن ارزش جهانی مارکت اپلیکیشن در سال 2020 پرداخته است، در ماه فوریه کمپانی پیش بینی مشابهی را به انجام رسانید و بیان داشت که چهار سال بعد این مارکت به درآمد ناخالص 101 میلیارد دلار دست خواهد یافت.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید