چرا هم اکنون باید ویدیو مارکتینگ را آغاز کنید؟

چرا هم اکنون باید ویدیو مارکتینگ را آغاز کنید؟

آیا ویدیو بخشی از استراتژی بازاریابی شما را به خود اختصاص داده؟ اگر پاسخ این سوال منفی است، باید هرچه سریع تر اقدام به این کار نمایید. چندین سال پیش ویدیو مارکتینگ موجودیت مستقلی بود و اگر مایل به کشف شدن توسط مخاطبین منتخب خود بودید، باید یک ویدیو داشتید. اما در حال حاضر ویدیو اهمیت خاصی در همه جا یافته و در این مطلب به دلایلی که اهمیت ویدیو مارکتینگ را مشخص می کنند پرداخته می شود.

یوتیوب: دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان

گوگل در حال حاضر و به احتمال قوی در آینده نیز در جایگاه نخست موتورهای جستجو قرار دارد. اما یوتیوب هم دارای بیش از یک میلیارد کاربر است که میلیون ها ویدیو را تماشا می کنند. راه دستیابی به کاربران ساخت ویدیویی است که آنها در جستجوی یوتیوب یا جستجوی عمومی گوگل پیدا می کنند و این شرایط به موضوع ویدیو و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو وابسته است.

یوتیوب گزینه های تبلیغاتی متعددی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد و می توان از آنها برای بدست آوردن گستره وسیعی از مخاطبین استفاده کرد. این امکانات شامل بنرها، آگهی های تبلیغاتی پیش از پخش ویدیو، تبلیغات مابین پخش یک ویدیوی طولانی، ویدیوهای اسپانسر در سایدبار و انواع دیگری از تبلیغات که برای جلب توجه مخاطبین ساخته شده اند می باشد.

سازندگان یوتیوب فراتر از ارزش های سرگرمی ویدیوها رفته و محتوای "How to" از کمک به گلف کاران تا خرید یک خودروی دست دوم و مطالب آموزشی مارکتینگ آنلاین برای مبتدیان را در خود جای داده است و با این اوصاف یوتیوب به یک مرکز آموزشی رایگان برای مشتریان و سازندگان "خودتان یاد بگیرید" تبدیل شده است.

یکی از بهترین ویژگی ها این است که می توانید هر ویدیویی را که برای یوتیوب می سازید، در سایر وب سایت های میزبانی ویدیو مانند Vimeo ،DailyMotion و غیره قرار دهید. علاوه بر این شبکه های اجتماعی مانند لیندکین به شما امکان لینک دهی به ویدیوهای یوتیوب در صفحات کمپانی و استفاده از آنها به عنوان نمونه رسانه برای پروفایل های حرفه ای را امکان پذیر کرده و فرصت بیشتری را برای به اشتراک گذاری ویدیو با کسب و کار در اختیار شما قرار می دهند.

ویدیوها در فیسبوک مخاطبین گسترده ای دارند

آیا مایل به دستیابی به مخاطبین بیشتری در فیسبوک هستید؟ از ویدیوها استفاده کنید. مبنی بر مطالعات صورت گرفته از سوی SocialBakers، ویدیو نسبت به سایر انواع مطالب کاربران بیشتری را به صورت ارگانیک جذب می کند، از طرفی فیسبوک رقابتی را با یوتیوب در زمینه بازدید ویدیوها آغاز کرده و مدعی شده که به 8 میلیارد بازدید ویدیو در روز دست یافته است.

اگر مایل باشید تا مردم با کسب و کار شما تعامل داشته باشند، باید ویدیوهای زنده را مورد استفاده قرار دهید. فیسبوک اخیرا دریافته زمان صرف شده برای ویدیوهایی زنده در مقایسه با ویدیوهایی که از قبل بارگذاری شده اند، سه برابر بیشتر می باشد و این محبوبیت به سبب این است که بازدیدکنندگان می توانند با شخصی که پشت دوربین است تعامل داشته، عکس العمل هایی را ارسال کنند و یا سوالاتی را بپرسند.

اما اگر هنوز مایل به ورود به عرصه ویدیوهای زنده نیستید می توانید ویدیوهای معمولی خود را در صفحه فیسبوک آپلود کنید. شایان ذکر است که شما می توانید یک ویدیو را به عنوان ویدیوی شاخص که در بالای باکس "About" در سایدبار سمت چپ صفحه قرار می گیرد، انتخاب کنید. این گزینه مانند یک تبلیغ یا معرفی برای بازدیدکنندگان جدید صفحه فیسبوک شما می باشد.

در آینده ای نزدیک محدودیت 140 تایی توییتر فایل های ضمیمه را در بر نخواهد گرفت

آیا مایل به اشتراک گذاری بیشتر در توییتر هستید؟ اگر این چنین است اشتراک گذاری ویدیو را آغاز نمایید. توییتر قصد دارد تا یک تغییر جدید را در پلتفرم خود اعمال کند که به کاربران امکان افزودن رسانه به توییت ها، بدون شمارش محدودیت 140 کاراکتری را می دهد. بدین معنا که می توانید به یک ویدیو لینک داده و 140 کارکتر را نیز برای توضیح آن برای دنبال کنندگان و افزودن هشتگ استفاده کنید. این قابلیت بنا به چندین دلیل مزایایی را به دنبال دارد، اولا این ویدیو در فید اخبار ظاهر می شود و دکمه پلی بر روی ویدیو از کاربران تقاضا می کند که بر روی آن کلیک کنند.

ثانیا ویدیو به کتابخانه رسانه های شما نیز افزوده شده و در سایدبار سمت چپ از پروفایل توییتر شما ظاهر خواهد شد. به این ترتیب برخلاف توییت های معمولی که در تایم لاین پروفایل گم می شوند، بازدیدکنندگان پروفایل شما 6 رسانه ای را که اخیرا آپلود کرده اید، مشاهده خواهند کرد. از این رو تصاویر بندانگشتی می تواند توجه کاربران را جلب کرده و آنها را مایل به کلیک بر روی آن نماید.

چت های گروهی زنده محبوبیت بیشتری می یابند

هنگ اوت گوگل به محبوبیت یافتن چت های ویدیویی گروهی و برادکستینگ عمومی میز گردها و جلسات پرسش و پاسخ کمک شایانی کرد. پس از آن Blab.im وارد میدان شد که سادگی بیشتری را برای افرادی که مایل به گرد هم آوردن چهار نفر در یک زمان بودند، ارائه داد. هم اکنون Huzza روی کار آمده که یک پلتفرم برادکستینگ گروهی و مشابه Blab بوده و دارای امکانات بیشتری به ازای پرداخت مبلغی می باشد.

نکته اینجاست که اگر مایلید تا در کانون توجه قرار گیرید و از این محبوبیت شخصی برای کسب و کار به کار خود نیز استفاده کنید، باید به یکی از نمایش های زنده دعوت شده و یا میزبانی آن در یکی از پلتفرم های جدید را عهده دار شوید. هنگ اوت گوگل پلتفرم قدیمی تری است، اما از مزیت رایگان بودن برخوردار می باشد و قابلیت میزبانی 10 نفر را دارد، از طرفی دربرگیرنده امکاناتی مانند اشتراک صفحه نمایش می باشد، در حالی که سایر پلتفرم های جدید هنوز به پای هنگ اوت گوگل نرسیده اند.

کسب و کار شما باید در صنعت ویدیو و تصاویر حضور داشته باشد

راه های متعددی برای ورود کسب و کار به دنیای ویدیو وجود دارد، کلید موفقیت یافتن راهی است که بهترین گزینه برای کسب و کار شما باشد. بدون توجه به نوع ویدیویی که می سازید، باید آن را بر روی بیشترین تعداد پلتفرم ممکن به اشتراک بگذارید، بدین ترتیب قادر به دستیابی به بیشترین تعداد افراد ممکن از طریق ویدیو مارکتینگ می گردید.

 

https://www.entrepreneur.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید