اپلیکیشن NotifyPlus

چگونه به برنامه های موردنیازمان دسترسی سریعتر داشته باشیم؟نسخه 0.4.7

4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ابزارها
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 1.7 مگابایت
دریافت برنامه/بازی NotifyPlus از بازار سازنده : hojat72elect

همه ما به دنبال سریعترین و راحت ترین راه برای انجام کارهایمان هستیم و از پیچیدگی بیزاریم. به همین دلیل اپلیکیشن های میانبر، طرفداران زیادی در بین کاربران دارند و NotifyPlus نیز با همین رویکرد تولید شده است. اگر میخواهید بدانید که این اپلیکیشن اندرویدی چه کمکی به شما میکند، در نقد و بررسی آن با ما همراه باشید. اپلیکیشن NotifyPlusاپلیکیشن فوق تولید شده تا کار شما را برای دسترسی به برنامه های موردنیاز و پر استفاده راحت کند و جالب اینجاست که کار کردن با خودش هم آسان و بدون دردسر میباشد. کافی است NotifyPlus را اجرا نموده و آن را در حالت فعال قرار دهید تا یک نوار ابزار به قسمت اعلان های دستگاه اضافه شود. در قدم بعدی میتوانید تعیین کنید که از بین 1 تا 7، چند عدد برنامه در این نوار ابزار قابل دسترس باشند. آخرین اقدام مهمی که در این برنامه اندرویدی باید انجام دهید، انتخاب اپلیکیشن های مورد نیاز برای دسترسی سریع به آنهاست. در پایان نیز میتوانید رنگ پس زمینه دلخواه خود را برای آگاه ساز NotifyPlus انتخاب نمایید. حال به جای صرف وقت زیاد برای پیدا کردن اپلیکیشن موردنیازتان، کافی است نوار وضعیت گوشی را باز نموده و در کمتر از 3 ثانیه به آنچه میخواهید برسید! اپلیکیشن NotifyPlusاستفاده از NotifyPlus چه مزیتی دارد؟ همانطور که گفتیم وقتی شما تعداد زیادی برنامه و بازی بر روی گوشی نصب کرده باشید، برای پیدا کردن هر کدام باید چند صفحه را جابجا کنید. شاید این مشکل با استفاده از لانچرهای مختلف تا حدودی حل شود اما باید توجه داشت که لانچرها، سرعت دستگاه را به میزان قابل توجهی پایین می آورند. در این صورت استفاده از NotifyPlus که یک برنامه سبک و کم حجم است، میتواند راه حل خوبی برای دسترسی سریع به اپلیکیشن ها و بازی های مورد نیاز باشد. عملکرد صحیح این اپلیکیشن اندرویدی و راحتی استفاده برای همه اقشار کاربران، از ویژگی های مهم آن به شمار می آیند.   قابلیت ها و نقاط قوت برنامه

  • عملکرد صحیح و بدون خطا
  • تجربه کاربری راحت
  • امکان شخصی سازی
نقاط ضعف برنامه
  • نقطه ضعف خاصی ندارد
  اپلیکیشن NotifyPlusپیشنهادات اپریویو برای بهبود برنامه با توجه به توضیحاتی که دادیم، به نظر میرسد که NotifyPlus به امکانات دیگری نیاز نداشته باشد اما تولیدکنندگان آن میتوانند ایده پردازی های بیشتری انجام دهند. برای مثال به چند مورد اشاره کرده ایم:
  • امکان پنهان کردن آیکن در نوار اعلان ها
  • حالت های دیگر نوار آگاهساز
  • تعریف چند نوار و فعالسازی هر کدام
همچنین برخی از عملکردهای این برنامه اندرویدی میتواند بهبود یابد که از آن جمله باید به نحوه انتخاب اپلیکیشن یا بازی های مورد نیاز اشاره کنیم.

NotifyPlus

چگونه به برنامه های موردنیازمان دسترسی سریعتر داشته باشیم؟

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


NotifyPlus