استفاده از ایموجی در اینستاگرام

کاربران با پست های اینستاگرام که شامل ایموجی هستند، تعامل بیشتری برقرار می کنند

کار با شبکه های اجتماعی به یکی از سرگرمی های روزمره کاربران اسمارت فون ها تبدیل شده و افراد و کسب و کارها هر روزه پست های بیشماری را منتشر می سازند، اما چه چیزی موجب تعامل بیشتر دنبال کنندگان کاربر یا برند می شود و یک پست اینستاگرام را جذاب تر می کند؟

ایموجی ها ابزاری برای بیان احساسات از طریق مجازی هستند که بین کاربران اسمارت فون ها محبوبیت و کاربرد زیادی یافته اند، اما چه ارتباطی بین استفاده از ایموجی در پست های اینستاگرام و میزان تعامل کاربران وجود دارد؟

استفاده از ایموجی در اینستاگرام

بر اساس آخرین مطالعات صورت گرفته از سوی quintly، آن بخش از پست های اینستاگرام که شامل ایموجی ها هستند در مقایسه با آنهایی که از این ابزار تعاملی استفاده نکرده اند، به میزان 17 درصد لایک ها و کامنت های بیشتری را از آن خود می کنند.

این مطالعه بر اساس داده های جمع آوری شده از 6.2 میلیون پست اینستاگرام که شامل 20000 پروفایل (برندها و کاربران عادی) در سال 2016 بوده اند، صورت پذیرفته است.

پست هایی که دربرگیرنده حداقل یک ایموجی هستند، نرخ تعاملی معادل 2.07 دارند، در حالی که این میزان برای پست های بدون ایموجی 1.77 می باشد.

استفاده از ایموجی در اینستاگرام

بر اساس تجزیه و تحلیل های صورت گرفته، احتمال استفاده از ایموجی ها در اکانت های پرعضو که بیش از 10000 فالوئر دارند، بیشتر است.

استفاده از ایموجی در اینستاگرام

استفاده از ایموجی در پست های اینستاگرام در سال 2016 میزبان رشد زیادی بوده است، البته این شرایط برای اکانت هایی با بیش از 10 میلیون فالوئر صادق نبوده است.

دوربین فلش پرکاربردترین ایموجی استفاده شده در پست های اینستاگرام می باشد و علامت دست OK هم دومین ایموجی پرکاربرد است.

استفاده از ایموجی در اینستاگرام

آیا شما در پست های خود از ایموجی استفاده می کنید؟ نظر شما در ارتباط با تاثیر این ابزار در میزان تعامل کاربران چیست؟ در بخش دیدگاه ها ما را از عقاید خود مطلع سازید.

 

https://www.marketingprofs.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید