کتابچه اس ام اس

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن کتابچه اس ام اسنسخه 2.0.0

3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سرگرمی
  • قیمت : ۵۰۰ تومان
  • حجم : 14.9 مگابایت
دریافت برنامه/بازی کتابچه اس ام اس از بازار سازنده : اپروژیا

خیلی از مواقع پیش می آید که قصد داریم با ارسال پیام، یک مناسبت خاص را به دوستان خود تبریک بگوییم و یا حتی با یک متن زیبا آنها را خوشنود کنیم ولی در آن لحظه، مطلب خاصی در ذهن نداریم. هرچند ممکن است برای رفع این مشکل، پیام های دریافتی از دیگران را در تلفن همراه خود ذخیره نماییم اما باید توجه داشت که طبقه بندی و دسترسی سریع به همه آنها، کار ساده ای نیست.

اگر تا به حال با این مسئله مواجه شدید، ما را همراهی کنید تا چاره کار را با نقد و بررسی اپلیکیشن اندرویدی "کتابچه اس ام اس" به شما معرفی نماییم. کتابچه اس ام اس

رابط کاربری:

بزرگترین نقطه قوتی که در اپلیکیشن فوق به چشم می آید، ایده ورق زدن صفحات آن مانند یک کتاب میباشد که حتما برای کاربران قابل توجه خواهد بود. موارد دیگری همچون فونت خوانا، آیکن های گویا و یکدست، چیدمان مرتب عناصر صفحه و استفاده از رنگ های زنده را نیز میتوان از دیگر نقاط قوت "کتابچه اس ام اس" به شمار آورد اما در کل باید گفت، دقت کافی در طراحی قالب گرافیکی این برنامه اندرویدی صرف نشده است. برای مثال باید به عدم هماهنگی میان رنگ ها، چینش صحیح متن در عناوین فهرست ها و همچنین عدم درنظر گرفتن تنظیماتی برای تغییر سایز فونت اشاره کنیم.

همانطور که ذکر نمودیم، جابجایی بین صفحات برنامه فوق شبیه به ورق زدن کتاب پیاده سازی شده و هرچند این کار، جذابیت خاصی به "کتابچه اس ام اس" بخشیده است اما باعث ایجاد سردرگمی برای کاربران نیز خواهد شد. بهتر بود برای تکمیل این قابلیت، از دکمه های ناوبری و یا حتی کلیدهای Volume گوشی هم در کنار آن استفاده گردد تا انتقال از یک صفحه به صفحه دیگر با چند روش امکان پذیر باشد. البته در صفحه پیام ها، یک نوار لغزنده برای جابجایی بین هر پیامک پیش بینی شده است. با توجه به موارد بالا، AppReview امتیاز 3 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد. کتابچه اس ام اس

کاربرد:

بیش از 70000 پیام در حدود 30 دسته بندی متنوع، میتواند رضایت خاطر کاربران را نسبت به "کتابچه اس ام اس" جلب کند و بیشترین امتیاز این بخش به همین موضوع اختصاص می یابد. البته از بابت تکراری نبودن پیامک ها نمیتوان نظر قطعی داد و میبایست امکانات جانبی این اپلیکیشن اندرویدی را مورد بررسی قرار دهیم.

پس از ورق زدن کتابچه و رسیدن به صفحه پیام های مورد نظر خود، در بالای صفحه آیکن هایی مشاهده خواهید کرد که قابلیت هایی از قبیل به اشتراک گذاری، افزودن به علاقه مندی ها و کپی کردن متن در حافظه موقت را در اختیار شما قرار میدهند. عملکرد برنامه با همین امکانات محدود، به نحو احسن انجام میپذیرد اما کمبودهایی نیز در این میان احساس میگردد.

عدم نمایش مواردی مانند تعداد ارسال و تعداد پیامکی که یک متن اشغال میکند و همچنین قابلیت ارسال مستقیم با برنامه پیام رسان را باید جزو کمبودهای "کتابچه اس ام اس" به حساب آوریم چون کارایی آن را نسبت به برنامه های رقیب کم رنگ تر نموده است. درنهایت، AppReview امتیاز 3.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. کتابچه اس ام اس

قیمت: هزینه لازم برای دریافت این برنامه اندرویدی بسیار ناچیز بوده و هرچند "کتابچه اس ام اس" دارای نواقصی میباشد اما میتوان از تعداد بسیار زیاد پیام های درون آن، بهره برد. به همین دلیل از نظر AppReview، امتیاز 5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


کتابچه اس ام اس