کروم او اس میزبان اپلیکیشن های اندروید شد

کروم او اس میزبان اپلیکیشن های اندروید شد

گوگل در کنفرانس I/O اعلام کرد که اپلیکیشن های اندروید به زودی در دسترس دستگاه هایی که با کروم او اس کار می کنند قرار خواهند گرفت و هم اکنون پس از گذشت یک ماه از کنفرانس، ASUS Chromebook Flip نخستین دستگاه کروم او اس می باشد که اپلیکیشن های اندروید را دریافت کرده است. چنانچه شما نیز مالک یکی از این کروم بوک ها هستید و می خواهید تا نسخه آلفای اولیه از کروم او اس 53 را دانلود کنید، آیکون گوگل پلی استور بر روی دسکتاپ شما به نمایش در می آید. مبنی بر بیانات François Beaufort از گوگل، اپلیکیشن های اندروید بر روی نسخه 2015 از Chromebook Pixel و Acer Chromebook R11 نیز در دسترس قرار گرفته اند، اما یکی از کاربران Reddit بیان داشته که پلی استور هنوز بر روی دستگاه های مذکور کار نمی کند.

blog_19212_1

گوگل در سال 2014 ورود اپلیکیشن های اندروید برای کروم او اس را وعده داده بود، اما آنطور که پیداست این کار مدت زمانی بیشتری به طول انجامید. کمپانی اخیرا اقدام به نمایش یک دمو از نحوه عملکرد این اپلیکیشن ها کرده است. اپلیکیشن های اندروید مزایایی چشمگیری را برای کاربران کروم او اس به دنبال دارند و به آنها امکان جابجایی بین فایل ها و کار به صورت آفلاین را می دهند.

در حال حاضر این لپ تاپ ها عملکردی مشابه نسخه 6.1 از اندروید را به نمایش می گذارند و تنها با اپلیکیشن های تبلت کار می کنند. کاربران Reddit بیان داشته اند که باگ های جزئی در بازی های شتاب و رقابتی وجود دارند، اما در کل با در نظر گرفتن اینکه فرآیند در بیلد توسعه دهنده قرار دارد، قابل پذیرش می باشد. حدود یک ماه دیگر نرم افزار بتا به کروم بوک ها می آید و کاربران کروم بوک های باید تا آن زمان منتظر بمانند. دستگاه های دیگر نیز تا پایان سال 2016 اپلیکیشن های اندروید را دریافت خواهند نمود.

 

https://www.engadget.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید