گنجینه پیامکی اشعار بزرگان

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن گنجینه پیامکی اشعار بزرگاننسخه 4.0

4 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سرگرمی
  • قیمت : ۱۰۰۰ تومان
  • حجم : 1.7 مگابایت

ایران شعرای بزرگ و مشهوری دارد که برخی از آنها را همه افراد و اقشار میشناسند. البته کمتر کسی یافت میشود که همه اشعار این شاعران را مطالعه کرده باشد اما شاید شما نیز تک بیتی را ازهر کدام شنیده باشید. موضوع مورد بحث این است که تمام شعرهایی که به نوعی برای ما جالب توجه بوده اند، به دلیل مفهوم و بار معنایی آنها میباشد و چه خوب اگر بتوان این ابیات زیبا را با دوستان نیز به اشتراک گذاشت.

"گنجینه پیامکی اشعار بزرگان"، تک بیت هایی از چند شاعر معروف را برای ارسال به وسیله پیامک آماده نموده است. در معرفی، نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه ما باشید. گنجینه پیامکی اشعار بزرگان

رابط کاربری:

استفاده از امکاناتی که در برنامه فوق وجود دارد، به راحتی انجام میپذیرد و سرعت دسترسی به قسمت های مختلف آن نیز نسبتا مطلوب است. مشکلی که در این رابطه به چشم میخورد، عدم سازماندهی استاندارد برای ایجاد یک رابط کاربری روان میباشد. درواقع هنگام جابجایی بین صفحات این اپلیکیشن اندرویدی، کمی سردرگمی برای کاربران ایجاد میگردد.

نقص هایی که میتوان از این بابت به آنها اشاره کرد، شامل عدم استفاده از دکمه های ناوبری، پیمایش جداگانه برای فهرست اصلی و نمایش عنوان برای صفحات میشود. همچنین بهتر بود منوی "گنجینه پیامکی اشعار بزرگان"، دارای چنین لیست طولانی نبوده و فقط عناوین صفحات و ابزارها (و نه فهرست شاعران) در آن به نمایش درآید.

اپلیکیشن فوق از لحاظ ظاهری امتیاز بیشتری دریافت میکند و برای آن میتوانیم نقاط قوتی همچون فونت مناسب با قابلیت تغییر سایز، چیدمان مرتب فهرست ها و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی را نام ببریم. درمورد رنگ بندی برنامه نیز باید گفت که اصل هماهنگی در آن رعایت شده اما بهتر بود در صفحات داخلی از رنگ هایی استفاده شود که دید مناسب تری برای کاربران دارند. بزرگترین نکته مثبت در قالب گرافیکی این برنامه، طراحی خلاقانه آیکن ها میباشد که چهره زیبایی به صفحه اصلی "گنجینه پیامکی اشعار بزرگان" بخشیده است. AppReview با درنظر گرفتن موارد ذکر شده، امتیاز 3.5 از 5 را برای این بخش تعیین میکند. گنجینه پیامکی اشعار بزرگان

کاربرد:

فهرست این برنامه اندرویدی شامل 18 شاعر معاصر و غیر معاصر میگردد که از هرکدام تقریبا بیش از 40 بیت یا مصرع گردآوری شده است. بدین ترتیب باید به محتوای "گنجینه پیامکی اشعار بزرگان" امتیازی خوبی اختصاص داد هرچند میبایست از این هم کامل تر باشد. یکی از نکات مثبت اپلیکیشن فوق، توضیح مختصر درمورد زندگینامه شاعران و آثار آنها میباشد که به هرحال جهت آشنایی کاربران با این شعرای بزرگ، موثر واقع خواهد شد.

تولیدکنندگان این برنامه به منظور جمع آوری اشعار بیشتر، قسمتی تحت عنوان "ارسال شعر" به آن افزوده اند تا کاربران بتوانند تک بیت های موردعلاقه خود را برای آنها ارسال نمایند. شعرهای ارسال شده، در قسمت "اشعار دریافتی" قابل مشاهده هستند. از دیگر امکانات جانبی این برنامه، میتوانیم به قابلیت افزودن به علاقه مندی ها و به اشتراک گذاری اشاره کنیم.

باید گفت کمبودهایی زیادی در برنامه فوق احساس میشود  که وجود آنها میتوانست کارایی آن را بیشتر کند. برای مثال باید ابزار جستجو، امکان ارسال مستقیم به وسیله پیام رسان، نمایش تعداد پیامکی که هر متن اشغال میکند و حتی امکان حذف ابیات را نام ببریم. همچنین بهتر بود یک دسته بندی موضوعی نیز برای مطالب ایجاد گردد. درکل، "گنجینه پیامکی اشعار بزرگان" ایده ای است که برای پیشرفت نیاز به پیاده سازی بهتر و جامع تر دارد.

AppReview امتیاز 3.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. گنجینه پیامکی اشعار بزرگان

قیمت:

هزینه ای که باید در قبال دریافت این اپلیکیشن اندرویدی پرداخت نمایید، ناچیز است. به هرحال ایده تولید "گنجینه پیامکی اشعار بزرگان"، درمیان بسیاری از برنامه ها با موضوع ارسال پیامک، قابل توجه میباشد و بدون تردید علاقه مندان خاص خودش را خواهد داشت. AppReview امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


گنجینه پیامکی اشعار بزرگان