گوگل آخرین داستان اسپات لایت خود به نام On Ice را روانه یوتیوب کرد

گوگل آخرین داستان اسپات لایت خود به نام On Ice را روانه یوتیوب کرد

بخش ATAP گوگل مسئول رسیدگی و سازماندهی به امور اندکی است و Project Ara مشهودترین پروژه آنهاست که در حقیقت یک اسمارت فون با قابلیت پیکربندی بر اساس اجزای دلخواه کاربران می باشد، داستان اسپات لایت نیز از دیگر فعالیت های این بخش از گوگل می باشد که مجموعه ای از ویدئوهای تعاملی را در بر می گیرد که در گذشته تنها بر روی گوشی های موتورولای آنلاک شده به نمایش در می آمدند، اما هم اکنون این واقعیت تغییر پیدا کرده و این ویدیوها تنها منحصر و محدود به گوشی های موتورولا نمی شوند، به طوری که جدیدترین داستان اسپات لایت منتشر شده که On Ice نام دارد در یوتیوب منتشر شده و در دسترس عموم قرار دارد.

blog_17322_1

داستان اسپات لایت فیلم های کوتاهی هستند که تجربه ای جذاب و سرگرم کننده را ارائه می دهند. On Ice نیز مشابه فیلم های اسپات لایت گذشته یک فیلم 360 درجه ای کوتاه است که به کاربران امکان مشاهده فیلم از ابعاد و زوایای گوناگون را می دهد و از داستان یک ستاره اسکی روی یخ در یک نمایش Sci-Fi می گوید.

در حال حاضر دو راه برای تماشای داستان اسپات لایتی که اخیرا منتشر شده وجود دارد، راه نخست تماشای ویدیوی 360 درجه در یوتیوب و حرکت دستگاه جهت مشاهده زوایای متفاوت داستان و راه دیگر قرار دادن گوشی در داخل گوگل کاردبورد و تماشای داستان از آن طریق است که برای بیشتر افراد رویکرد همه جانبه تری می باشد. به گفته گوگل آنها بالاخره فیلم کوتاه On Ice را نیز به اپلیکیشن های Spotlight Stories که در گوگل پلی و اپ استور کمپانی اپل در دسترس اند، می افزایند.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید