گوگل به معرفی آیکون های جدید برای اپلیکیشن های پلی استور پرداخت

گوگل به معرفی آیکون های جدید برای اپلیکیشن های پلی استور پرداخت

گوگل یکی از فعال ترین کمپانی ها در زمینه ارائه آپدیت های جدید برای اپلیکیشن ها و سرویس های خود می باشد و این آپدیت ها به صورت هفتگی برای کاربران منتشر می شوند. آخرین تغییرات هم اکنون در دسترس اند، ولی این بار یک تغییر بصری را هدف قرار داده اند، به طوری که اپلیکیشن های گوگل با آیکون های متفاوتی ظاهر خواهند شد.

blog_17652_1

بنا بر اظهارات گوگل آنها به معرفی یک مجموعه جدید از آیکون ها برای خانواده اپلیکیشن های مربوط به پلی می پردازند که هم خوانی و سازگاری بیشتری را در ارتباط با زبان طراحی به همراه خواهد داشت. بدین ترتیب آیکون های جدید برای گوگل پلی، پلی استور، پلی مویز و تی وی، پلی موزیک، پلی گیمز، پلی بوکز و پلی نیوزاستند منتشر خواهند شد. همانطور که از تصویر بالا روشن است، مجموعه آیکون های جدید با ظاهر قبلی خود تفاوت ظاهری چندانی ندارند و تنها کمی منسجم تر شده اند.

گوگل تمرکز خود را بر طراحی آیکون ها به شکل فلت و استفاده از رنگ های بیشتر گذاشته و چیزی که هم اکنون مشاهده می کنیم یک طرح مثلثی شکل از آیکون ها است. برخی از آیکون ها تغییر بیشتری نسبت به بقیه پیدا خواهند کرد، در حالی که آیکون پلی استور تقریبا مشابه قبل خواهد بود، آیکون های پلی موزیک و پلی مویز میزبان تغییرات چشم گیرتری خواهند گشت و آیکون پلی موزیک با بزرگ ترین تغییر ظاهری به میدان خواهد آمد.

علی رقم بیانات گوگل از بابت این تغییرات، تاریخ مشخصی برای نمایش این تغییر بر روی گوشی ها اعلام نشده، اما به گفته گوگل کاربران در هفته های آینده قادر به مشاهده این تغییرات بر روی گوشی ها و به صورت آنلاین خواهند بود. بنابراین ممکن است تا رسیدن این آپدیت به گوشی شما کمی زمان نیاز باشد، چنانچه نسبت به این موضوع علاقه مند شده اید می توانید در وبلاگ گوگل از طریق این لینک توضیحات کاملی در این باره مطالعه کنید.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید