گوگل پلی موزیک

گوگل پلی موزیک با کمک یادگیری ماشینی، به پیشنهاد آهنگ برای شما می پردازد

بسیاری از کاربران اندروید به جای استفاده از اسپاتیفای و پاندورا، گوگل پلی موزیک را به عنوان پلیر آهنگ های خود در گوشی برمی گزینند. این اپلیکیشن طرفداران زیادی دارد، اما به لطف آپدیت جدید احتمال می رود محبوبیت اپلیکیشن افزایش یابد، این نسخه از اپلیکیشن بر روی محتوا و کشف آهنگ ها متمرکز شده است.

گوگل پلی موزیک با استفاده از یادگیری ماشینی و جمع آوری سرنخ های مختلف شامل موقعیت، فعالیت، آب و هوا و غیره سعی می کند داده های جمع آوری شده را با قطعه های آهنگ مطابقت داده و بهترین آهنگ را که با این موقعیت و شرایط هم خوانی دارد، به کاربر پیشنهاد دهد. گوگل اقدامات مشابهی را در Google Now نیز به انجام رسانده، اما در این آپدیت این قابلیت به موزیک پلیر نیز راه گشوده است.

گوگل پلی موزیک

همانطور که انتظار می رود، اپلیکیشن به ثبت نام کاربر نیاز دارد و پس از آن شروع به اطلاع رسانی کاربربا پلی لیست ها و آهنگ های شخصی سازی شده می کند و با هر بار باز کردن اپلیکیشن، انتخاب ها بازنشانی می شوند. مشابه Google Now، این اپلیکیشن نیز به داده هایی که گوگل به آنها دسترسی دارد، متکی است. به این معنا که از داده های جیمیل، قرارهای تقویم و حتی پرسش های مطرح شده برای Google Assistant نیز به منظور انتخاب بهترین آهنگ برای شما استفاده خواهد شد.

مشابه سایر اپلیکیشن هایی که به تکنولوژی یادگیری ماشینی متکی هستند، گوگل پلی موزیک نیز به مرور زمان با ترجیحات شما آشنایی پیدا کرده و با گذشته شما بهبود می یابد. این آپدیت از این هفته در دسترس کاربران اندروید، آی او اس و وب قرار می گیرد و قابلیت برای 62 کشور عرضه خواهد شد.

 

http://techpp.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید