وبلاگ - اخبار

0
209
گوگل یک پلتفرم استریمینگ رسانه به نام Anvato را خریداری کرد

گوگل یک پلتفرم استریمینگ رسانه به نام Anvato را خریداری کرد

گوگل با خریداری کمپانی های مختلف سعی دارد در زمینه های گوناگون تکنولوژی قدم گذارد و اخیرا Anvato را خریداری نموده است، Anvato یک پلتفرم برای رمزگذاری، ویرایش، انتشار و توزیع ویدیو بین پلتفرم های مختلف می باشد. به بیان کمپانی، Anvato به پلتفرم کلود گوگل می پیوندند و تلاش های آنها جهت فعال سازی پردازش و جریان های کاری رسانه مقیاس پذیر در کلود را امکان پذیر می گرداند.

تکنولوژی Anvato به مشتریان خود امکان استفاده از استریم های زنده، ویرایش ویدیوها در کلود، درج تبلیغات و مدیریت پرداخت به ازای بازدیدها، TV Everywhere و پرداخت اشتراک ها را می دهد. این پلتفرم ارائه دهنده یک سرویس اند-تو-اند برای انتشار و درآمدزایی از ویدیوهاست، چیزی که پلتفرم گوگل در حال حاضر از انجام آن ناتوان است.

blog_19655_1

به گفته مدیر محصول ارشد گوگل Belwadi Srikanth، پذیرش OTT به سرعت در حال افزایش است و تیم های Anvato و پلتفرم کلود با همکاری یکدیگر قادر به ارائه راه حل های کلود می گردند که به کسب و کارهای فعال در صنعت رسانه و سرگرمی امکان تقویت و ارتقای زیرساخت ویدیو و ارائه ویدیوهایی با کیفیت بالا و زنده و محتوای مبنی بر تقاضا برای مشتریان تمامی دستگاه ها مانند اسمارت فون ها، تبلت ها و یا تلویزیون ها را می دهد.

به نوشته Anvato، این همکاری با بهره گیری از قدرت و مقیاس پلتفرم کلود گوگل بهترین پیشنهاد صنعت برای OTT و ویدیوی موبایل را ارائه خواهد داد. با استناد به Crunchbase، از زمان راه اندازی در سال 2007 تاکنون Anvato حدود 2.55 میلیون دلار را از آن خود نموده، اما گوگل جزئیات مالی این خرید را فاش نکرده است.

blog_19655_2

با این اقدام گوگل قصد دارد تا پلتفرم کلود خود را به عنوان گزینه ای برای کمپانی های رسانه ای ارائه دهد. تاکنون این پلتفرم گزینه هایی برای ارائه به برادکسترها نداشته و تنها کار ممکن رندر کردن انیمیشن ها و اعمال افکت های خاص بوده است.

مایکروسافت با Azure Media Services خود ابزارهای مختص به خود را داراست و چندین سرویس رسانه ای اختصاصی را ارائه می دهد، علاوه بر این کمپانی صاحب Elemental نیز هست که با استفاده از پلتفرم آنها مجموعه ای از راه حل های اند-تو-اند را که مشابه Anvato هستند ارائه می دهد. ESPN ،HBO و BBC را می توان به عنوان مشتریان Elemental برشمرد و Amazon نیز بسیاری از سرویس های Netflix را میزبانی می کند. گوگل بیان می کند که درباره این همکاری در طول ماه های آینده جزئیات بیشتری را در اختیار خواهد گذاشت.

 

منبع:

https://techcrunch.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

بسته های آموزشی جذاب!بیشتر