وبلاگ - نکات و ترفندها

1
585
20 نقل قول تاثیرگذار از مارک زاکربرگ، پادشاه شبکه های اجتماعی

20 نقل قول تاثیرگذار از مارک زاکربرگ، پادشاه شبکه های اجتماعی

همگی ما با غول شبکه های اجتماعی، یعنی فیسبوک آشنایی کامل داریم، از طرفی نام مارک زاکربرگ نیز با نام فیسبوک عجین شده است، مارک زاکربرگ، خالق فیسبوک علی رقم سن کم خود توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی تاثیرگذاری عمیقی بر روی جهان بگذارد. ارزش خالص دارایی های او چیزی در حدود 30 میلیارد دلار برآورد شده و او قادر به دستیابی به دستاوردهایی شده که بسیاری از مردم رویای آن را در سر می پرورانند، از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– هدف قرار دادن 1 میلیارد کاربر فیسبوک، در حالی که هنوز در خوابگاه دانشجویی خود در هاروارد زندگی می کرد.

– فیسبوک را در معرض عموم قرار دادن.

– افزودن واژه unfriended به دایره لغات انگلیسی.

– تعهد به بیش از 100 مدرسه در Newark و انجام امور بشر دوستانه در سراسر دنیا.

– اکتساب اینستاگرام، Oculus VR و واتس اپ.

نیرو و تاثیرگذاری او بر تکنولوژی های جهان در نوع خود منحصر به فرد است، او قادر به خلق یک تغییر و حرکت مثبتی در سراسر دنیا شد که همتا ندارد، در ادامه چندین نقل قول ارزشمند از این جوان موفق را به شما ارائه می دهیم که از تاثیرگذاری بالایی برخوردارند.

blog_14015_1

1 – نخستین نصیحت من به شما این است که برنامه نویسی را فرا بگیرید.

2 – به تصور من مردم تنها تمایل به ابراز شخصیت خود به دیگران را دارند و این چیزی است که همواره وجود داشته است.

3 – هنگام انجام کار و یادگیری هر چیزی، شما با گرایشات و نظرات سایرین رشد و پیشرفت می کنید، من برای شرکت خود فعالیت می کنم و سایر مسائل در زندگی من بسیار ساده اند.

4 – به گمان من یک قانون ساده در کسب و کار وجود دارد، چنانچه شما در مراحل نخست اقدام به انجام کارهای آسان تر کنید، رشد و پیشرفت بیشتری از آن شما خواهد گشت.

5 – با در اختیار دادن امکان اشتراک گذاری به مردم، شما دنیا را شفاف تر می گردانید.

6 – فیسبوک با هدف تبدیل به یک شرکت ساخته نشده است، بلکه هدفی اجتماعی را پیش رو داشته و این ماموریت تبدیل جهان به مکانی بازتر و مرتبط تر است.

7 – به سرعت حرکت کنید و همه چیز را در هم شکافید، بدون از بین بردن مشکلات پیش رو قادر به حرکت و پیشرفت سریع نمی گردید.

8 – بزرگ ترین ریسک، در واقع ریسک نکردن است، در دنیایی که به طور مستمر و بسیار سریع در حال تغییر و تحول است، تنها استراتژی که شکست حتمی را رقم خواهد زد، ریسک نکردن است.

blog_14015_2

9 – پرسشی که هر روز از خود می پرسم این است: آیا در حال انجام مهم ترین کار ممکن هستم؟

10 – کاری را که بیابید که بیشترین اشتیاق را نسبت به انجام آن دارید.

11 – بسیاری از کسب و کارها از این بابت که ممکن است در حال انجام خطایی باشند، نگرانی هایی دارند و همین امر آنها را از ریسک کردن باز می دارد. شرکت ها شکل گرفته اند، بنابراین مردم یکدیگر را در شکست قضاوت می کنند.

12 – ما خدمات را به منظور بدست آوردن پول خلق نمی کنیم، بلکه هدف ما از کسب درآمد ارائه و ساخت سرویس های بهتر است.

13 – مردم برای گفته های شما اهمیتی قائل نیستند، آنچه شما ساخته اید برای آنها مهم تلقی می شود.

14 – کمک به یک میلیارد کاربر جهت اتصال، شگفت انگیز است و این چیزی است که در زندگی بیشتر از همه به آن افتخار می کنم.

15 – انجام یک ماموریت و راه اندازی کسب و کار به یکدیگر مرتبط اند و جزئی از یک فرآیند محسوب می شوند.

16 – مردم تصور می کنند که نوآوری به معنای داشتن یک ایده خوب است، اما به نظر من به معنای حرکت سریع و آزمودن موارد متعدد می باشد.

17 – من برای ساخت چیزی طولانی مدت اینجا هستم و هر چیزی به غیر از این تخطی از هدف محسوب می شود.

18 – در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، ریسک نکردن به شکست قطعی منجر می شود.

19 – من ترجیح می دهم در جریانی قرار گیرم که مردم ما را دست کم گیرند، این وضعیت آزادی عملی را در اختیار انسان قرار می دهد و او را ترغیب به دادن وعده های بزرگ که موجب شگفتی و هیجان مردم می شوند، می نماید.

20 – تبلیغات زمانی که هم راستا با تلاش های جاری مردم باشد، بیشترین تاثیرگذاری ممکن را خواهد داشت.

 

منبع:

http://www.businessjunkee.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

بسته های آموزشی جذاب!بیشتر