3 راه جهت ساخت تبلیغات موبایل به منظور جلب توجه مشتریان

3 راه جهت ساخت تبلیغات موبایل به منظور جلب توجه مشتریان

در این عصر فناوری، گوشی های موبایل جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند، برندها نیز به منظور حفظ جایگاه خود به طور مداوم در حال تلاش برای برقراری ارتباط با مشتریان خود هستند و گوشی های موبایل را به عنوان وسیله ای برای دستیابی به این هدف برگزیده اند. برخلاف دسکتاپ، پلتفرم موبایل فضای از پیش تعریف شده ای را که برندها از طریق آن به تعامل با مشتریان خود بپردازند، ندارد. متاسفانه این به معنای استفاده برندها از استراتژی های قدیمی تبلیغات دسکتاپ در اپلیکیشن های موبایل است، این رویکرد علاوه بر قدیمی بودن به تضعیف هدف اصلی تبلیغات برند که برقراری ارتباط احساسی با مشتریان است، نیز دامن می دهد. در ادامه شما را با 3 استراتژی نتیجه بخش آشنا می کنیم، با کمک این روش ها، برندها قادر به ارتقای استراتژی تبلیغات موبایل خود بوده و مشتریان وفاداری را از آن خود می کنند. blog_13490_11. به مسئله زمان بندی بیاندیشید بسیاری از تبلیغ کنندگان به جای تفکر بر مسئله زمان، تنها بر روی افرادی که باید مورد هدف قرار دهند، متمرکز می شوند. استفاده از هر فرصت ممکن جهت هدف قرار دادن مشتریان مطلوب نیست، برندها باید زمان درست و مناسب را به دقت شناسایی کرده و تنها در شرایطی که مشتریان با احتمال بیشتری پذیرای محتوا خواهند بود، به تعامل با آنان بپردازند. یافتن این شرایط و موقعیت ها در موبایل فرآیندی چند مرحله ای است، اول از همه تبلیغ کنندگان باید بهترین زمان برای شروع کار خود و برقراری ارتباط با مشتری را شناسایی کنند. داده های همچون زمانی که یک بازی کننده بازی موبایل را رها می کند، نگرشی به احساسات بازی کننده تحت آن شرایط خاص فراهم می آورد، لذا از این اطلاعات می توان در جهت انتقال پیام و نحوه انجام این کار بهره جست، یک استراتژی کارآمد برای این منظور پیشنهاد فرصتی برای بازی مجدد است. ثانیا، برندها باید به جای خودکارسازی کورکورانه از استراتژی های هوشمند و پویا که بر داده ها تکیه دارند، استفاده نمایند، این استراتژی ها برای تشخیص زمان مناسب به کمک آنها خواهند آمد. برای نمونه یک مشتری را در نظر بگیرید که در یک اپلیکیشن ویرایش تصویر تمایل استفاده از یک فیلتر پریمیوم را دارد، اما مایل به پرداخت پول به ازای آن نیست، تحت این شرایط نمایش پیغامی با مضمون پیشنهاد همان فیلتر به صورت رایگان، بسیار کارآمد خواهد بود. به طور کلی برندها نیازمند داده هایی برای درک تجربیات کاربران و شکل دهی پیام خود مطابق با آن هستند. 2. تحویل یکپارچه پس از شناسایی زمان مناسب، پیام رسانی باید به صورتی ماهرانه ای صورت پذیرد، این کار به معنای یکپارچه سازی تجربه تبلیغاتی با جریان کاربری اپلیکیشن و در اختیار قرار دادن یک فرمت تبلیغاتی همه جانبه و در عین حال کاربرپسند می باشد. لازمه این کار همکاری نزدیک برندها و توسعه دهندگان اپلیکیشن است. به طور معمول کاربران تمایل به استفاده از اپلیکیشن های توسعه دهندگان، اعتماد و ارزش گذاری آنها را دارند. هم راستا بودن با ناشران بر اعتبار برند می افزاید و میزان پذیرش پیام های تبلیغاتی از سوی کاربران را افزایش می دهد. برندها باید به سازنده اپلیکیشن اعتماد کنند و بهترین استراتژی برای دستیابی به مشتریان را در اختیار آنها بگذارند. 3. تامین ارزش واقعی مشتریان فهمیده امروزی به راحتی توجه خود را به هر چیزی معطوف نمی دارند، لذا از برندها انتظار می رود که به تامین ارزش بپردازند، پس از این کار مشتریان تصمیم می گیرند که آیا این کار ارزش صرف زمان را دارد یا خیر. برای اکثر مشتریان این ایده که تبلیغات مبادله ای عادلانه برای دستیابی به محتوای رایگان است، منسوخ شده، در نتیجه تبلیغ کنندگان باید به بهبود تجربه درون برنامه ای کاربران خود پرداخته و دلیلی برای جلب توجه آنها داشته باشند، این کار به تمجید برند از سوی مشتریان می انجامد، این مفهوم با نام تبلیغ با مبادله ارزش شناخته شده است. اینکه ارزش واقعی چیست خود جای بحث و تامل دارد، بسیاری از برندها تصور غلطی از این موضوع دارند و در حقیقت هیچگونه ارزشی را در اختیار مشتریان خود قرار نمی دهند. جوایز قابل لمس مانند کوپن ها و یا معاملات درون برنامه ای بسیار کارآمد است و اغلب از سوی کاربران نیز مورد تمجید قرار می گیرد. علاوه بر ارزش واقعی، در اکثر شرایط برندها باید به کاربران اجازه ناوبری و کنترل تعاملات خود با تبلیغات موبایل را بدهند. چنانچه اجبار بر روی کاربران تحمیل شود، حتی بهترین طراحی نیز قادر به فرو نشاندن خشم کاربران نمی شود. همواره به خاطر داشته باشید که بازه زمانی توجه کاربران به چیزی بسیار کوتاه معطوف شده و آگاهی آنها از برند نیز متغیر است. امروزه بسیاری از بازاریابان و توسعه دهندگان بر این موضوع واقف اند که مشتریان امروزی توجه خود را بر لحظات زودگذر معطوف داشته اند، این شرایط کار را برای برندها دشوار کرده و فشاری برای تعامل با روش های معنادار ایجاد نموده است، از این رو برندها باید با درایت تمام بر مشتریان پیروز شده و شرایط را به نفع خود تغییر دهند.   http://www.entrepreneur.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید