نسخهی جدیدی از اپلیکیشن تیکتاک با نام تیکتاک پرو در کشورهای آلمان، پرتغال و اسپانیا منتشر شد. این نسخه شامل برنامهی جدیدی به نام Sunshine Programme میشود که به کاربران امکان میدهد از سازمانهای خیریه حمایت کنند.
در برنامهی مذکور، کاربران با انجام کارهایی مانند دعوت از دیگران برای پیوستن، لایک یا بازنشر ویدیوهای مرتبط با خیریه، دنبالکردن حسابهای خیریه یا جستوجوی موضوعات بشردوستانه، امتیازی تحت عنوان Virtual sunshine کسب میکنند.
کاربران میتوانند این امتیازها را به یک خیریه اختصاص دهند و تیکتاک به نمایندگی از آنها، مبلغی به سازمان مربوطه اهدا خواهد کرد.
-
همهچیز درباره ممنوعیت تیکتاک؛ سرنوشت پلتفرم محبوب در دستان ترامپ
-
روابط عمومی برای نسل زد در عصر تیکتاک؛ بمباران محتوایی در ۱۵ ثانیه
طبق گزارش Social Media Today، محتوای موجود در تیکتاک پرو مشابه نسخهی عادی این اپلیکیشن است؛ البته تیکتاک پرو استریم زنده، قابلیت خرید و تبلیغات ندارد.
تیکتاک در توضیح اپلیکیشن جدیدش میگوید: «میخواهیم به مردم اروپا امکان دهیم در کنار تماشای محتوای جذاب و سرگرمکننده، از سازمانهای خیریه حمایت کنند.»
نظرات کاربران