اپلیکیشن بج

اینستاگرام بازیگران ، خوانندگان و ورزشکاران را چگونه پیدا کنیم؟

در اپلیکیشن "بج" میتوانید صفحه رسمی و تایید شده هنرمندان ، ورزشکاران و سایر اشخاص مشهور در اینستاگرام ، کانال تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی را پیدا کنید.

اگر در اینستاگرام ، فیسبوک و توییتر برای یافتن صفحه رسمی یک بازیگر یا خواننده خارجی مشهور جستجو کنید مشاهده میکنید که در کنار نام شخص مشهور یک دایره آبی رنگ با تیک سفید قرار دارد بنام ( Verified badge ) که توسط این شبکه ها برای اطمینان به واقعی بودن آن صفحه به اشخاص پرطرفدار ارائه شده شده است و به معنی مورد تایید بودن آن صفحه میباشد.

اما داستان برای ایرانیان متفاوت است و اکثر اشخاص مشهور ایرانی شرایط و ارتباط لازم برای دریافت این نشان تایید را ندارند!

اپلیکیشن بج

بنابراین روز به روز تعداد صفحات جعلی ساخته شده بنام اشخاص مشهور ایرانی بیشتر میشود و به راحتی نمیتوانیم صفحه واقعی و رسمی این افراد در شبکه های اجتماعی را پیدا کنیم و حتی ممکن است بطور اشتباه، فالوور یک صفحه جعلی بشویم ! همچنین مردم در گوگل به دنبال اینستاگرام رسمی اشخاص معروف جستجو میکنند که نتیجه ای هم ندارد.

اما به تازگی ما میتوانیم با دانلود اپلیکیشن "بج" به راحتی صفحه رسمی و تایید شده هنرمندان، ورزشکاران و کلیه اشخاص مشهور در شبکه های اجتماعی را پیداکنیم.

شرکت ویرلن یک اپلیکیشن به نام"بج"  ساخته است که درآن صفحه رسمی اشخاص پرطرفدار در شبکه های اجتماعی رو میتوانید مشاهده کنید. بج به معنای نشان و مخفف (Verified badge ) یا نشان تایید است .

نکته مهم اینکه اشخاص پرطرفدار میتوانند با ثبت نام و عضویت در اپلیکیشن "بج" صفحه رسمی خود در شبکه های اجتماعی را ثبت نموده که پس از تایید مدیریت بج ، صفحه پروفایل ایشان در اپلیکیشن نمایش داده میشود .

اپلیکیشن بج

اپلیکیشن "بج" رو بصورت رایگان از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود و نام بازیگر ، خواننده ، ورزشکار یا هر فرد مشهور مورد نظر خود رو جستجو کنید و به صفحه رسمی این اشخاص در اینستاگرام ، کانال تلگرام ، فیسبوک و توییتر وارد شوید .

در اپلیکیشن بج میتوانید همچنین به صفحه ویکی پدیا و imdb بازیگران وارد گردیده تا با فعالیت های این هنرمندان بیشتر آشنا شوید و یا با ورود به صفحه soundcloud خوانندگان بصورت رایگان به آهنگ های خواننده مورد نظر خود گوش دهید .

استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و تنها کافیست نام ورزشکار ، بازیگر یا خواننده مورد نظر خودتان را در این اپلیکیشن جستجو کنید .

تمام بخش های اپلیکیشن "بج" بصورت کامل و برای همیشه رایگان خواهد بود!

برای دانلود اپلیکیشن "بج" و مشاهده اینستاگرام بازیگران ، خوانندگان ، ورزشکاران و سایر اشخاص مشهور بروی آیکن های زیر کلیک و اپلیکیشن بج را از بازار و یا گوگل پلی دانلود کنید :

دانلود اپلیکیشن بج   دانلود اپلیکیشن بج

/ پایان آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

 

اینها را هم بخوانید