Video Collage Maker

معرفی اپلیکیشن Video Collage Maker؛ عکس هایتان را به فیلم های جذاب تبدیل کنید

لذت عکاسی و اشتراک گذاری عکس های زیبا در شبکه های اجتماعی، پیر و جوان نمیشناسد و امروزه خیلی از افراد در رده های سنی مختلف به این کار علاقه مند هستند. این علاقه باعث شده تا اپلیکیشن های مختلفی برای ویرایش عکس با ایده های خلاقانه تولید گردد. یکی از محبوبترین ایده هایی که بدین منظور ارائه شده و به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته، امکان تبدیل چند عکس به یک فیلم کوتاه است.

در ادامه قصد داریم برنامه ای با همین موضوع را به شما معرفی کنیم که "Video Collage Maker" نام دارد. ما را در بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراهی کنید.

Video Collage Maker

اجازه دهید از همین ابتدا و بدون توضیحات اضافه، ساخت اولین کلاژ ویدیویی را آغاز کنیم چون کاری بسیار جذاب و هیجان انگیز است! در صفحه اصلی اپلیکیشن فوق با لمس دکمه + میتوانید عکس های دلخواه خود را از گالری دستگاه انتخاب نمایید که منوی پوشه های مختلف گالری نیز در دسترس قرار دارد. در این قسمت از "Video Collage Maker"، برگه های دیگری برای نمایش تصاویر چهره و جستجوی عکس های موردنظر نیز به چشم میخورد. همچنین امکان اتصال به حساب کاربری فیسبوک و اینستاگرام برای استفاده از عکس های آنها پیش بینی شده است.

پس از گزینش عکس ها و تایید آنها، برنامه فوق بهترین قالب کلاژ را به شما پیشنهاد میدهد که میتوانید آن را از بخش Layout و از بین 16 نمونه مختلف، تغییر دهید. حال نوبت به گزینش Style دلخواه برای انیمیشن تصاویر میرسد که بدین منظور نیز 10 نمونه وجود دارد. قدم بعدی، انتخاب موزیک از بین 12 گزینه پیش فرض یا استفاده از موزیک های درون حافظه دستگاه میباشد. هرچند تا اینجا کارهای لازم را انجام داده اید اما نوار ابزارهای این برنامه اندرویدی دارای قسمت های دیگر نیز هست که میتوانید با تکیه بر نبوغ خود از آنها بهره ببرید و یک کلاژ ویدیویی جذاب را به کمک "Video Collage Maker" بسازید.

Video Collage Maker

در این اپلیکیشن اندرویدی علاوه چیدمان های مختلف کلاژ، قالب های فانتزی و زیبایی نیز برای کنار هم قراردادن عکس ها وجود دارد که در بخش Template میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. افزودن حاشیه (Border) و قاب (Frame) های دلخواه نیز از دیگر ابزارهای ویرایشی موجود در این اپلیکیشن اندرویدی هستند که به جذابیت هرچه بیشتر کلاژ ویدیویی شما کمک میکنند. علاوه بر این در "Video Collage Maker" میتوانید بین تصاویر فاصله انداخته و پس زمینه عکس اصلی را تغییر دهید.

هنوز کار ویرایش عکس در اپلیکیشن فوق تمام نشده و دو ابزار جالب دیگر انتظار خلاقیت شما را میکشند! به وسیله این ابزارها میتوانید بر روی عکس، استیکرهای زیبا بچسبانید و یا متن های دلخواه خود را با فونت های متنوع و شکل گرافیکی جذاب، بر روی تصویر حک کنید. لازم به ذکر است که قابلیت تغییر سایز و مکان و چرخش همه اجزای عکس اصلی در این برنامه اندرویدی وجود دارد. با لمس هر قطعه از کلاژ ویدیویی در "Video Collage Maker" نیز منویی ظاهر میگردد که در آن گزینه هایی از قبیل حذف، ویرایش، تعویض با تصویر دیگر (Swap)، فیلترگذاری، آینه ای کردن (Miror) و انتخاب عکس دیگر از گالری (Replace) در آن قرار داده شده است.

Video Collage Maker

یکی از قابلیت های جالب برنامه فوق، My Magic Moments نام دارد که بطور خودکار عکس های موجود در گالری دستگاه را به کلاژهای ویدیویی تبدیل میکند و شما میتوانید آنها را ویرایش یا حذف نمایید و یا چنانچه مورد پسندتان است، با دیگران به اشتراک بگذارید. البته امکان غیرفعال نمودن این قابلیت در بخش تنظیمات "Video Collage Maker" و با گزینه ای به همین نام وجود دارد که از طریق منوی کناری میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن اندرویدی دارای افزونه های متعدد از جمله تصاویر پس زمینه و استیکرهای جالب نیز هست که در قسمت "Extensions" از منوی کناری قابل دریافت میباشند. پس از اینکه کار ویرایش به پایان رسید، برای ذخیره عکس و یا ساخت ویدیوی نهایی باید از دکمه به اشتراک گذاری یا گزینه های موجود در منوی کوچک سربرگ استفاده کنید.

Video Collage Maker

ایده جالب و پرطرفدار "Video Collage Maker" در کنار امکانات متعدد آن، باعث شده تا این برنامه اندرویدی میلیونها بار توسط کاربران سراسر دنیا دانلود شود و محبوبیت قابل توجهی بین آنها داشته باشد. اگر شما هم فکر میکنید که خلاقیت دارید و میتوانید کلاژهای ویدیویی جذاب بسازید، بهتر است که به این جمعیت بزرگ بپیوندید و از اشتراک گذاری ویدیوهای خلاقانه خود با دیگران لذت ببرید!

اینها را هم بخوانید