بازی Solitaire

بازی محبوب Solitaire وارد دنیای اندروید و آی او اس شد

یکی از سرگرمی هایی که مایکروسافت در اختیار کاربران ویندوز قرار می دهد، بازی هایی هستند که به طور پیش فرض بر روی سیستم نصب شده اند و به یقین "Solitaire" یکی از محبوب ترین بازی هایی است که همه با آن خاطره داریم و ساعاتی از روز را به انجام آن پرداخته ایم. اما هم اکنون این رفیق قدیمی کاربران ویندوز جان تازه ای گرفته و به دنیای مدرن قرن 21 وارد می شود. کمپانی مایکروسافت برای اولین بار، بازی Solitaire را برای آی او اس و اندروید عرضه کرده است.

قطعا این بازی طرفداران زیادی دارد که از نخستین روزهای پیدایش، آن را بازی کرده اند، اما ممکن است این بازی برای قشر جوان تر، تازگی داشته باشد. امسال بیست و ششمین سال حضور این بازی در پلتفرم ویندوز می باشد و هم اکنون که همه چیز در تسخیر گوشی های موبایل است، بازی Solitaire نیز در دسترس گروه گسترده تری از مخاطبین قرار خواهد گرفت.

بازی Solitaire که این بار به عنوان یک اپلیکیشن موبایل عرضه شده، دربرگیرنده حالات مختلفی است و اگر هیچ وقت انجام بازی Spider Solitaire را یاد نگرفته اید، هم اکنون این فرصت در اختیار شما قرار دارد. این بازی شامل حالت کلاسیک Tripeaks ،Freecell ،Klondike و همچنین Pyramid می باشد که هریک دارای مجموعه قوانین مختص به خود هستند.

بازی Solitaire

به منظور جلب توجه و مجذوب کردن شما به انجام بازی، مایکروسافت چالش های روزانه ای را نیز در بازی جاسازی کرده و می توانید با بازی کردن پازل های خاص، به چالش درک یک پازل پیچیده تر از کارت های لایه بندی شده راه پیدا کنید، از طرفی هر روزه گزینه های جدیدی منتشر خواهند شد که هریک دارای لول هایی با میزان دشواری متفاوت می باشند.

چنانچه موفق به تکمیل یک مرحله یا بازی پیچیده شدید، می توانید دوستان خود را نیز از این موضوع باخبر کنید، پشتیبانی از Xbox Live نیز در بازی تعبیه شده است. این بازی به طور رایگان عرضه شده و تبلیغاتی درون آن جایگذاری شده اند، اما چنانچه تمایلی به مشاهده این تبلیغات ندارید، با 2 دلار می توانید عضو پریمیوم بازی شده و از دو برابر پاداش سکه ای بهره مند شوید.

چنانچه شما نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی Solitaire هستید، زمان را از دست ندهید و از طریق لینک های زیر آن را نصب نمایید.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه ای او اس

 

http://www.digitaltrends.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید