معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 6

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 6

در روز قبل یعنی 7 آذرماه 1395، تعداد اپلیکیشن ها و بازی هایی که در کافه بازار منتشر گردیدند، بطور چشمگیری زیاد بود و همین موضوع کار ما را برای انتخاب 10 اپلیکیشن و بازی برتر در این روز دشوارتر کرد. به هرحال عناوینی برگزیده شدند تا در شماره ششم از این سری مقالات اپریویو به شما معرفی شوند. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه شوید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 – بازیAvoid It

دوستداران ماجراجویی های پر از دلهره و وحشت، از این عنوان سرگرم کننده در اوقات فراغت خود لذت خواهند برد. در این بازی اندرویدی که به سبک ماجراجویی میباشد، باید جان خود را از دست یک جانور کابوس وار نجات دهید که چندان هم راحت نیست و با چالش های مختلفی روبرو خواهید شد. از جمله ویژگی های "Avoid It"، باید به گرافیک خلاقانه و گیم پلی درگیر کننده با بیش از 30 مرحله اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 – اپلیکیشن شمیران پرواز (خرید بلیط هواپیما)

اگر جزو کسانی هستید که سفرهای داخلی یا خارجی خود را با هواپیما و از راه آسمان انجام میدهید، این برنامه اندرویدی برایتان مناسب خواهد بود. با کمک "شمیران پرواز" میتوانید به راحتی تمام پروازهای سیستمی و چارتری را مشاهده نموده و برای مورد دلخواه، بلیط تهیه کنید. رابط کاربری روان، گرافیک جذاب و امکانات کاربردی از جمله خصوصیات این اپلیکیشن هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 – اپلیکیشن متن یار

به لطف وجود برنامه های پیام رسان، این روزها اطلاعات مفیدی به صورت متن بین مردم رد و بدل میشود که البته در میان آنها، مطالب بی کیفیت نیز به چشم میخورد. این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا متن های مورد علاقه خود را که برایتان سودمند هستند، در دسته بندی های مختلف ذخیره نمایید. محیط کاربرپسند و قابلیت های متعدد، از جمله ویژگی های "متن یار" به شمار می آیند. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با این برنامه، نقد و بررسی آن در اپریویو را بخوانید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 – بازیFastBall Online

برای یک رقابت هیجان انگیز با هزاران کاربر سراسر دنیا آماده هستید؟ این بازی اندرویدی در سبک مسابقه و سرعت ارائه گردیده و به صورت آنلاین و مولتی پلیر میباشد که میتواند اوقات سرگرم کننده ای را برای شما به وجود آورد. در "FastBall Online" باید کنترل توپ های گردان را به دست بگیرید و از موانع متعدد که بر سر راهتان ظاهر میشود، عبور کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 – اپلیکیشن شارژی

مشترکین همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا، میتوانند با استفاده از این برنامه اندرویدی و بدون نیاز به اینترنت، برای سیم کارت های اعتباری خود یا دیگران، شارژ تهیه کنند. رابط کاربری استاندارد و محیط زیبا، از ویژگی های بارز "شارژی" هستند که استفاده از آن را برای همه اقشار کاربران راحت نموده است.

لینک دانلود از کافه بازار

6 – اپلیکیشن آس (تاکسی)

گسترش شهرها و افزایش جمعیت، باعث دشوار شدن روند حمل و نقل و جابجایی افراد از نقطه ای به نقطه دیگر گردیده است. هرچند در شهرهای بزرگ، وسایل نقلیه عمومی به تعداد زیاد یافت میشوند اما سرعت نقل و انتقال ها چندان رضایت بخش نیست. این اپلیکیشن اندرویدی، درواقع سامانه ای برای فراخوانی نزدیکترین وسیله نقلیه عمومی میباشد که میتوانید در مواقع ضروری از آن بهره ببرید. از جمله خصوصیات "آس"، باید رابط کاربری روان و راحتی استفاده از آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 – اپلیکیشن مدیریت هزینه ها با کارت بانک

هر یک از ما در روز، تراکنش های مالی متعددی را انجام میدهیم که باید آنها را مدیریت کنیم. وظیفه این برنامه اندرویدی نیز همین است و امکاناتی ساده و در عین حال کاربردی را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید همه دخل و خرج های خود را ثبت کنید. محیط کاربرپسند و رابط کاربری روان، از جمله ویژگی های "مدیریت هزینه ها با کارت بانکی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 – اپلیکیشن دستیار

یکی از فواید برنامه های موبایل، امکان انجام برخی از امور روزمره به کمک ابزارهای تعبیه شده در آنها میباشد. در این اپلیکیشن اندرویدی نیز ابزارهایی وجود دارد که در نگاه اول ساده به نظر میرسند اما میتوانند در مواقع ضروری بسیار مفید واقع شوند. ویژگی های "دستیار" شامل رابط کاربری استاندارد، ظاهر زیبا و امکانات کاربردی میگردد.

لینک دانلود از کافه بازار

9 – اپلیکیشن ابریشم

جابجایی کالا بین شهرهای مختلف، امری با پیشینه ای به قدمت تاریخ بشر میباشد و به شکل پیشرفته امروزی در آمده است. البته هنوز جای خالی سامانه های هوشمند برای برقراری ارتباط بین صاحبان بار و قشر زحمت کش باربر احساس میشود و این برنامه اندرویدی به همین منظور تولید گردیده تا این خلا را تا حدودی پر کند. رابط کاربری ساده و روان در کنار امکاناتی مانند اعلام بار، پیشنهاد قیمت و غیره، از جمله ویژگی های "ابریشم" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 – اپلیکیشن نقشه ایران و جهان

گاهی یافتن مسیر درست در شهرهای بزرگ و شلوغ دشوار میشود به خصوص اگر برای دفعه اول به آنجا رفته باشیم. این اپلیکیشن اندرویدی حاوی نقشه های آفلاین میباشد که به کمک آنها و بدون نیاز به اینترنت، میتوانید مسیر خود را بین مبدا و مقصد پیدا کنید. راحتی استفاده از امکانات و محیط کاربرپسند، از جمله خصوصیات "نقشه ایران و جهان" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه : اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید