بازی های Instant Games

فیسبوک با Instant Games، مسنجر و فید اخبار شما را به مکانی برای سرگرمی بدل می سازد

در اوایل ماه، شاهد اخباری حاکی از فعالیت فیسبوک در زمینه ساخت بازی های بیشتر برای مسنجر بودیم و هم اکنون این گزارشات به واقعیت پیوسته است. غول شبکه های اجتماعی به عرضه تجربه بازی جدید خود در قالب HTML5 کراس پلتفرم به نام "Instant Games" نموده است و 17 عنوان بازی در این مجموعه دیده می شوند که شامل بازی های مشهوری مانند Pac-Man نیز می باشد. فیسبوک این بازی ها را کراس-پلتفرم می خواند و نه تنها با کمک اپلیکیشن چت قادر به انجام این بازی ها هستید، بلکه می توانید از طریق فید اخبار خود نیز اقدام نمایید، انجام بازی در موبایل و وب، بدون نیاز به نصب اپلیکیشن های اضافه ای امکان پذیر است.

برخلاف دو بازی اول مسنجر، این 17 عنوان بازی دارای امکانات مخفی نیستد. در زیر باکس متنی مسنجر یک آیکون گیم کالکتور جدید قرار گرفته که از طریق آن قادر به دسترسی به بازی ها هستید، روش دیگر استفاده از زبانه جدید Instant Games در وب سایت می باشد. به گفته کمپانی آنها "یک تجربه سرگرم کننده و اجتماعی" را پیشنهاد می دهند و شما می توانید با هر کسی بازی کرده و به رقابت با دوستان خود بپردازید و حتی امتیازات کسب شده را با افرادی که قبلا بازی کرده اید، به اشتراک بگذارید. امکان کشف بازی های جدید از این طریق نیز آسان تر بوده و فورا می توانید بازی هایی را که دوستانتان پیشنهاد داده یا در آپدیت های استاتوس خود ارسال کرده اند بازی کنید.

17 عنوان بازی فهرست شده در زیر، هم اکنون در 30 کشور و برای پلتفرم های اندروید و آی او اس در دسترس قرار گرفته است و فیسبوک وعده داده که در آینده اقدام به انتشار بازی های بیشتری نماید.

- (.PAC-MAN (BANDAI NAMCO Entertainment Inc

- (.Galaga (BANDAI NAMCO Entertainment Inc

- (ARKANOID (TAITO CORPORATION

- (SPACE INVADERS (TAITO CORPORATION

- (.TRACK & FIELD 100M (Konami Digital Entertainment Co., Ltd

- (Words with Friends: Frenzy (Zynga

- (Shuffle Cats Mini (King

- (EverWing (Blackstorm

- (Hex (FRVR

- (Endless Lake (Spilgames

- (Templar 2048 (Vonvon

- (The Tribez: Puzzle Rush (Game Insight

- (2020 Connect (Softgames

- (Puzzle Bobble (TAITO CORPORATION / Blackstorm

- (Zookeeper (Kiteretsu

- (Brick Pop (Gamee

- (Wordalot Express (MAG Interactive

 

https://www.engadget.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید