اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید

برترین اپلیکیشن های اندروید برای ویرایش عکس – بخش دوم

در مقاله قبلی به معرفی چندین اپلیکیشن اندروید برای ویرایش عکس پرداختیم، در ادامه سایر اپلیکیشن های محبوب را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

Photo Editor Pro

اپلیکیشن Photo Editor Pro

قیمت: رایگان

اپلیکیشن Photo Editor Pro محبوبیت فراوانی در بین کاربران دارد و توانسته بیش از 50 میلیون دانلود را از آن خود نماید. این اپلیکیشن ترکیب خوبی بین یک ویرایشگر فیلتری و ویراشگر معمولی است و دارای چندین قابلیت می باشد که از دو نوع ویرایش پشتیبانی می کنند. حالت های شارپ کردن و محو کردن، کنترل درجه و اشباع، رنگ، کانتراست و کنترل های نور در این اپلیکیشن به چشم می خورند. علاوه بر این با استفاده از استیکرها، فریم ها و فیلترها می توانید عکس های خود را زیباتر کرده و حتی متن هم به آنها اضافه کنید.

اپلیکیشن Photo Editor Pro

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور

Photo Effects Pro

اپلیکیشن Photo Effects Pro

قیمت: رایگان

برای آن دسته از افرادی که دوست دارند با فیلترها، افکت ها، استیکرها و امکانات این چنینی بازی کنند، اپلیکیشن Photo Effect Pro گزینه بسیار خوبی به نظر می رسد. این اپلیکیشن بیش از 40 فیلتر و افکت را در خود جای داده و قادر به افزودن متن، استیکر و فریم به عکس های خود نیز می باشید. یکی از ویژگی های نامتعارف این اپلیکیشن امکان نقاشی با انگشت است که بدین ترتیب اثر منحصر به فرد و خاصی را خلق می کنید. در اپلیکیشن، ابزارهای ویرایش عکس محدودی هم به چشم می خورند، اما آنچه اپلیکیشن را قدرتمند کرده، افکت های موجود در آن می باشد.

اپلیکیشن Photo Effects Pro

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور

Photo Lab Pro

اپلیکیشن Photo Lab Pro

قیمت: رایگان / 2.99 دلار

محبوبیت این اپلیکیشن به اندازه سایر ابزارهای ویرایش عکس نیست، اما این اپلیکیشن امکانات بسیار خوبی را در خود جای داده، بیش از 640 فیلتر، فریم و افکت این اپلیکیشن را به یکی از بزرگ ترین کلکسیون هایی که در دسترس کاربران قرار دارد، بدل نموده است. با کمک این قابلیت ها قادر به ساخت مونتاژ، ویرایش جزئی عکس، ترکیب افکت ها و ساخت عکس های خاص و منحصر به فرد می گردید که می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید. نسخه رایگان اپلیکیشن شامل تبلیغات و واترمارک بوده و می توانید از طریق این لینک آن را دانلود نمایید.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور

Photo Mate R3

اپلیکیشن Photo Mate R3

قیمت: رایگان / 8.99 دلار

اپلیکیشن Photo Mate R3 جایگزین Photo Mate R2 می باشد که یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس محسوب می شود. این اپلیکیشن به تازگی وارد صحنه شده و هنوز هم جای کار دارد و به مرور بر ویژگی های آن اضافه خواهد شد. در حال حاضر به مجموعه قدرتمندی از ابزارها دسترسی دارید و اپلیکیشن شامل تمامی ابزارهای ابتدایی ویرایش عکس نیز می باشد. اپلیکیشن پیشتیبانی نیتیو از فایل های RAW را نیز در خود جای داده که گزینه بسیار خوبی برای عکاسان تلقی می شود، علاوه بر این دربرگیرنده Lens Collection نیز بوده و می توانید مشکلات مرتبط به لنز مانند سایه روشن، اعوجاج و انحراف رنگی را برطرف نمایید.

اپلیکیشن Photo Mate R3

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور

PicsArt Photo Studio

اپلیکیشن PicsArt Photo Studio

قیمت: رایگان به همراه پرداخت های درون برنامه ای

اپلیکیشن PicsArt یکی از اپلیکیشن های کهنه کار برای ویرایش عکس بوده که تاکنون 250 میلیون دانلود را از آن خود کرده است. توسعه دهندگان اپلیکیشن به طور مستمر اقدام به ارائه آپدیت های جدید نموده و اپلیکیشن را مدرن و به روز نگه می دارند. 100 ابزار ویرایشی در کنار انجمنی از افراد خلاق که قادر اشتراک گذاری کارهای خود با آنها هستید، استفاده از اپلیکیشن را جذاب می کند. علاوه بر این می توانید از این اپلیکیشن برای تولید گیف های متحرک و حتی نقاشی بر روی عکس های خود نیز استفاده کنید، این اپلیکیشن گزینه ای قدرتمند همراه با امکانات فراوان است.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور

Pixlr

اپلیکیشن Pixlr

قیمت: رایگان به همراه پرداخت های درون برنامه ای

این اپلیکیشن که با نام Pixlr Express نیز شناخته شده، یک ابزار ویرایش عکس قدرتمند می باشد که توسط بسیاری از افراد پیشنهاد می شود. این اپلیکیشن دربرگیرنده بهترین ابزارهای تک-لمسی و قابلیت ها و امکانات بیشماری است که قادر به استفاده از آنها می باشید. فیلترهای زیبا اپلیکیشن را قدرت بخشیده اند و ابزارهایی مانند حذف کننده لکه و ابزار سفید کردن دندان در آن جای گرفته اند.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور

Rage Comics Photo Editor

اپلیکیشن Rage Comics Photo Editor

قیمت: رایگان

امروزه ساخت جوک های تصویری رایج است و این اپلیکیشن نیز به همین منظور به کمک شما می آید. اپلیکیشن 30 استیکر را در خود جای داده و می توانید صورتک های طنز را به هر عکسی اضافه و آن را خنده دار کنید. برخی فیلترها و افکت ها نیز در اپلیکیشن جای گرفته اند و با استفاده از این اپلیکیشن سرگرم کننده می توانید عکس های خنده داری بسازید.

 

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور

Snapseed

اپلیکیشن Snapseed

قیمت: رایگان

آخرین اپلیکیشنی که در این لیست جای گرفته، Snapseed نام دارد، این ویرایشگر که سال ها پیش توسط گوگل ساخته شده، یکی از مقدماتی ترین اپلیکیشن های ویرایش عکس محسوب می شود. اپلیکیشن از عکس های RAW پیشتیبانی می کند و این ویژگی به یقین برای عکاسان خوشایند خواهد بود، فیلترهایی هم در اپلیکیشن جای گرفته اند. این اپلیکیشن بسیار ساده و سبک و در حین حال قدرتمند نیز می باشد و به صورت کاملا رایگان و بدون هیچگونه پرداخت درون برنامه ای قادر به استفاده از آن هستید.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید