معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 10

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 10

شماره سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها، در اپریویو 2 رقمی شد و در این شماره نیز شما را با 10 اپلیکیشن و بازی برتر روز قبل (11 آذرماه 1395) که در کافه بازار منتشر گردیده اند آشنا میکنیم. در ادامه با AppReview همراه شوید. تا مروری کوتاه بر این عناوین داشته باشیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی War Machines

سرگرمی هایی که جنبه رقابتی دارند و به صورت گروهی هستند، بسیار مورد استقبال قرار میگیرند و این موضوع برای بازی های رایانه ای نیز صدق میکند. در این بازی اندرویدی که به سبک هیجان انگیز میباشد، یک جنگ تمام عیار از نوع تانکی انتظار شما را میکشد و در آن باید تانک خود را مجهز نمایید و به نبرد با سایر کاربران بپردازید. گرافیک زیبا، گیم پلی سرگرم کننده به صورت گروهی و تنوع تجهیزات، از جمله ویژگی های "War Machines" به شمار میروند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بازی Last Empire War Z

زامبی ها دنیا را تصرف کرده اند و شما به عنوان آخرین بازماندگان نسل بشر، باید در برابر ارتش بی پایان آنها ایستاده و تا آخرین نفس بجنگید. داستان این بازی اندرویدی به اندازه ای جذاب هست که آن را در اوقات فراغت خود انجام دهید به خصوص وقتی صحبت از سبک محبوب استراتژی در میان باشد. از خصوصیات "Last Empire War Z" میتوانیم به گرافیک زیبا و گیم پلی درگیرکننده آن اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن صدای مشتری

همه مدیران به دنبال بهبود کیفیت خدمات به مشتریان کسب و کار خود هستند و این اتفاق بدون نظرسنجی و دریافت پیشنهاد یا انتقاد، امکان پذیر نیست. این برنامه اندرویدی نیز به همین منظور تولید گردیده و بین صاحبان کسب و کارها و مشتریان آنها، یک ارتباط موثر و مفید ایجاد میکند. رابط کاربری روان و محیط جذاب، از ویژگی های "صدای مشتری" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 بازی Space Marshals 2

دستگاه تلفن همراه علاوه بر برقراری مکالمه بین دو نفر، وظیفه سرگرم کردن افراد در اوقات فراغت آنها را نیز بر عهده دارد و این به لطف وجود عناوین مختلف بازی است. در این بازی اندرویدی که سبک آن هیجان انگیز میباشد، شما در نقش یک جنگجوی وسترن شجاع ظاهر خواهید شد و باید با جنایت کاران کهکشان مبارزه کنید. تنوع سلاح ها، گرافیک خلاقانه و گیم پلی جذاب، از خصوصیات "Space Marshals 2" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن خنده درمانی

بدون تردید ضرب المثل "خنده بر هر درد بی درمان دواست" را بارها شنیده اید و این بار میتوانید آن را از نزدیک حس کنید! این اپلیکیشن اندرویدی، درواقع بانک جامع پیامک های خواندنی میباشد که در دسته بندی های مختلف گنجانده شده اند. ویژگی های "خنده درمانی" شامل محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد میگردد.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن تاکسی ما - مسافر

امروزه تکنولوژی به اندازه ای پیشرفت کرده که بسیاری از امور زندگی مکانیزه شده اند و این موضوع شامل حال جابجایی مسافران داخل شهری نیز میشود. این برنامه اندرویدی که در حال حاضر برای شهروندان شیرازی کاربرد دارد، به افراد کمک میکند که نزدیکترین تاکسی های اطراف خود را بیابند و سریعتر به مقصد برسند. از جمله خصوصیات "تاکسی ما"، باید رابط کاربری روان و ظاهر زیبای آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 بازی Need for Speed 1 (شبیه سازی شده برای موبایل)

طرفداران بازی های سبک مسابقه و سرعت، بدون تردید با سری عناوین جنون سرعت آشنا هستند که برای کنسول های مختلف عرضه شده است. هم اکنون میتوانیداین بازی اندرویدی را با تلفن همراه یا تبلت خود انجام دهید و از رانندگی با سرعت مرگبار لذت ببرید!

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن دانلودر اینستاگرام+ اشتراک در تلگرام

کاربران اینستاگرام، همواره به دنبال ابزارهای جانبی برای استفاده بهتر از این شبکه اجتماعی هستند. به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید عکس های دلخواه خود را از اینستاگرام دانلود کنید و آنها را بطور مستقیم، در برنامه پیام رسان تلگرام بادیگران به اشتراک بگذارید. گرافیک کاربرپسند و راحتی استفاده برای همه اقشار کاربران، از ویژگی های "دانلودر اینستاگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن مترجم متن خوان آدمینا + دیکشنری

در بسیاری مواقع نیاز به ترجمه کلمات و جملات انگلیسی داریم که البته کار چندان ساده ای هم نیست و نیاز به آموزش های چند ساله دارد. البته دستیارهای ترجمه مختلف بدین منظور تولید شده اند و این برنامه اندرویدی نیز جزو آنها میباشد. از جمله خصوصیات "مترجم متن خوان آدمینا" باید به قابلیت های جالب مانند تشخیص متن از عکس و دیکشنری آفلاین و همچنین رابط کاربری استاندارد آن اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی تانک 1990 (شبیه سازی شده برای موبایل)

هیچ چیز به اندازه انجام یک بازی خاطره انگیز نمیتواند ما را سرگرم کند به خصوص اگر آن بازی، مربوط به کنسول آتاری باشد! این بازی اندرویدی، در واقع یکی از عناوین معروف مربوطه به دهه 90 میلادی بوده که امکان انجام آن با تلفن همراه میسر شده است.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید