معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 14

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 14

امروز هم طبق وعده ای که داده بودیم، با شماره چهاردم از این سری مقالات اپریویو آمده ایم تا به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز بپردازیم. در روز قبل (15 آذرماه 1395) نیز مثل همیشه، تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی در کافه بازار منتشر شدند که قصد داریم شما را با 10 مورد از بهترین آنها آشنا کنیم. با همراهی AppReview، این عناوین را که شاید به آنها نیاز داشته باشید، از دست ندهید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن زربار بنگاه

در عصر امروز برای همه نیازمندی های بشر راه چاره ای اندیشیده میشود تا افراد بتوانند همه کارها را راحت تر و سریعتر انجام دهند. حمل و نقل بار نیز یکی از امور مهم در همه کشورها به شمار می آید که برای مکانیزه کردن آن، تلاش های زیادی صورت گرفته است. این برنامه اندرویدی نیز به همین منظور تولید گردیده و باربری ها میتوانند با ثبت بار در آن، درخواست های حمل و نقل بار را از رانندگان دریافت نمایند. رابط کاربری روان و محیط زیبا از ویژگی های "زربار-بنگاه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن بیدارباش بورس

افراد بسیاری در سراسر دنیا، به تجارت در بورس مشغول میباشند و نیاز دارند که به صورت لحظه ای از نوسان شاخص ها، قیمت ها و سهام شرکت ها باخبر شوند. اگر شما نیز در بورس به تجارت میپردازید، به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید از تغییر قیمت سهام خود آگاه گردید بدون اینکه نیاز به پیگیری لحظه به لحظه باشد. از جمله ویژگی های "بیدارباش بورس"، باید به محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد آن اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن راید

جابجایی مسافران داخل شهری نیز از جمله اموری است که این روزها، روش هایی برای مکانیزه کردن آن ارائه گردیده تا مشکلات مربوط به آن تا حد زیادی کاهش یابد. چنانچه ساکن اصفهان هستید، این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند تا نزدیکترین تاکسی به خود را بیابید و با سرعت بیشتری به مقصد برسید. راحتی استفاده برای همه اقشار کاربران و گرافیک جذاب از جمله خصوصیات "راید" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن فایل منیجر(ایرانی) حرفه ای

همه ما در دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود، فایل ها و اطلاعات متعددی را نگهداری میکنیم که در موقع لزوم از آنها استفاده کنیم. مدیریت دقیق و دسترسی سریع به این فایل ها، موضوعی است که اهمیت زیادی برای کاربران دارد و این اپلیکیشن اندرویدی در این زمینه مفید میباشد. رابط کاربری روان، امکانات مختلف و ظاهر زیبا از ویزگی های "فایل منیجر حرفه ای" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن آب و هوا شناسی

برای انجام بسیاری از کارهای روزمره یا رفتن به مسافرت و گردش در دل طبیعت، نیاز داریم که از وضعیت دقیق آب و هوا مطلع باشیم. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، این امر تا حد زیادی میسر شده و تنها باید به منابع معتبر مراجعه کنیم. این برنامه اندرویدی اطلاعات آب و هوایی در زمان حال و آینده را از منابع دقیق دریافت نموده و به شما نشان میدهد. از جمله خصوصیات "آب و هوا شناسی"، باید گرافیک کاربرپسند و استفاده آسان از آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن Artsima

دنیای عکاسی و اشتراک تصاویر در شبکه های اجتماعی، آنقدر طرفدار دارد که تاکنون ابزارهای نرم افزاری متنوعی برای ویرایش عکس تولید شده است. این اپلیکیشن اندرویدی نیز یکی از همین ابزارها بود که شامل امکانات جالب و افکت های زیبا برای ساخت تصاویر خلاقانه میگردد. قابلیت های ویرایشی پرکاربرد و رابط کاربری استاندارد از جمله ویژگی های "Artsima" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن آوا (زیباترین پلیر فارسی)

یکی از قابلیت های گجت های هوشمند مثل تلفن همراه یا تبلت، گوش دادن به موزیک یا دیدن ویدیو با آنها میباشد که بدین منظور اپلیکیشن های پیش فرض در دستگاه پیش بینی شده است. البته برخی از افراد تمایل دارند که از پخش کننده هایی با امکانات بیشتر و ظاهر متفاوت استفاده کنند که این برنامه اندرویدی برای آنها مناسب خواهد بود. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های متعدد و رابط کاربری روان از خصوصیات "آوا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن پوشاپ

خرید به صورت اینترنتی و از فروشگاه های مجازی معتبر، این روزها در بین بسیاری از مردم جا افتاده و به همین دلیل شاهد افزایش تعداد این فروشگاه ها هستیم. این اپلیکیشن اندرویدی درواقع یک فروشگاه مجازی میباشد که به راحتی میتوانید از آن اجناس مورد نیاز خود را بخرید و درب منزل تحویل بگیرید. از ویژگی های "پوشاپ" باید به رابط کاربری استاندارد و گرافیک زیبای آن اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن مولتی گرام

پیام رسان تلگرام در مدت کوتاهی توانست تعداد زیادی کاربر جذب کند که این موضوع به خاطر قابلیت های کاربردی آن میباشد. البته افزایش امکانات باعث شده که کاربران به یادگیری نحوه استفاده از تلگرام نیاز پیدا کنند و ترفندهای مربوط به آن را فرابگیرند. در این برنامه اندرویدی آموزش های مفید بدین منظور وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید. محیط زیبا و رابط کاربری روان از خصوصیات "مولتی گرام" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی منطقه جنگی 2100  (شبیه سازی شده برای موبایل)

امکان انجام بازی های مربوط به کنسول های قدیمی در تلفن همراه و تبلت، سبب گردید که عناوین محبوب سال های گذشته، دوباره در بین مردم حضور پیدا کنند. این بازی اندرویدی که در سبک هیجان انگیز میباشد، جزو همین عناوین به حساب می آید و میتواند اوقات فراغت سرگرم کننده ای را برای شما به وجود بیاورد.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید