معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 18

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 18

در هجدهمین شماره از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، با عناوین جالبی آشنا خواهید شد که میتوانند برای شما مفید واقع گردند. در روز قبل یعنی 20 آذرماه 1395، طبق روال همیشه تعدادی اپلیکیشن و بازی در کافه بازار منتشر شدند که ما 10 عنوان از آنها را به عنوان نمونه های برتر انتخاب کرده ایم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا به مرور این اپلیکیشن ها و بازی ها بپردازیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن چهارسو

با وجود شبکه جهانی اینترنت، دیگر زمان جستجوهای فیزیکی برای یافتن محصولات دلخواه به سر رسیده و این روزها میتوان قبل از اقدام به خرید، موارد دلخواه را یافت و برای خریداری آنها اقدام نمود. این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند که پوشاک و زیورآلات مورد علاقه خود را در نزدیکترین فروشگاه های محل زندگیتان بیابید و با مقایسه آنها، خرید هوشمندانه ای داشته باشید. محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری روان از جمله ویژگی های "چهارسو" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن چارمغز

وقتی که حجم مطالب درسی زیاد باشد، یادگیری آنها به مراتب دشوارتر میگردد و باید از روش های هوشمندانه بدین منظور بهره برد. در این اپلیکیشن اندرویدی امکاناتی وجود دارد که میتوانید دروس خود را مدیریت نموده و محتوای آنها را با یک برنامه ریزی دقیق، مرور کنید تا یادگیری حجم زیاد مطالب درسی آسان شود. گرافیک زیبا، قابلیت های مختلف و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "چارمغز" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن فروشگاه من

همه فروشگاه ها از هر نوع که باشند، نیاز به یک سیستم حسابداری و مدیریت کالا دارند تا روند درآمدها و مخارج آنها شفاف شود. اگر صاحب یک فروشگاه هستید، این برنامه اندرویدی برایتان مناسب خواهد بود و به کمک آن میتوانید کالاهای خود را به ثبت برسانید، فاکتور بزنید و گزارش کارکرد را در بازه های زمانی مختلف ببینید. ظاهر جذاب و استفاده راحت برای همه اقشار، از ویژگی های "فروشگاه من" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 بازی Interactive La Fontaine’s Fables (غیر فارسی)

بسیاری از داستان هایی که در کتاب های درسی دوران ابتدایی یا دیگر منابع خوانده ایم، همیشه برای ما خاطره انگیز هستند. این بازی اندرویدی که در سبک خانوادگی میباشد، خاطرات کودکی شما را زنده میکند و در آن وارد حکایت های معروفی مثل روباه و زاغ، گرگ و بره و غیره خواهید شد. برای "Interactive La Fontaine’s Fables" میتوانیم خصوصیاتی همچون گرافیک چشم نواز و گیم پلی سرگرم کننده آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن نیک رویان

سلامت پوست و حفظ شادابی آن برای همه افراد مهم است که برای دستیابی به آن راهکارهایی وجود دارد. در این اپلیکیشن اندرویدی مطالب مفیدی با همین موضوع گنجانده شده که علاوه بر این میتوانید از مشاوره پزشکان متخصص پوست بهره مند شوید و آدرس مطب آنها را نیز یاد بگیرید. برای "نیک رویان" باید به ویژگی هایی از قبیل رابط کاربری روان و ظاهر کاربرپسند آن اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن هایگرام : ممبرگیر+کانال+گروه

کسب درآمد با پیام رسان محبوب تلگرام، بسیار رواج یافته و به همین دلیل صاحبان کانال ها و گروه ها در جذب مخاطب بیشتر با یکدیگر رقابت دارند. این برنامه اندرویدی تولید شده تا به صاحبان این نوع کسب و کار در افزایش اعضای کانال یا گروه تلگرامی آنها کمک کند و همچنین سایر کاربران میتوانند فهرست بهترین کانال ها را ببینند. گرافیک جذاب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "هایگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن آکس (تخصصی پلان معماری)

معماری از جمله رشته های دانشگاهی محبوب و پر درآمد به حساب می آید که بسیار هم کاربردی است. مهندسان معماری یا دانشجویان این رشته و هر کسی که به این حوزه علاقه دارد، میتواند مجموعه ای از پلان ها، نماها، فایل های اتوکد و دیگر مطالب را با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی در اختیار داشته باشد. محتوای غنی، رابط کاربری روان و محیط زیبا از ویژگی های "آکس" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن دانلود منیجر هوشمند نارنجی

اکثر کاربران با تلفن همراه یا تبلت خود اقدام به دانلود فایل های مختلف میکنند که بهتر است این فایل ها و دانلودها، مدیریت شوند. این برنامه اندرویدی به همین منظور تولید گردیده و قابلیت های مفیدی دارد که از آن جمله میتوانیم امکان دانلود راحت موزیک و هر نوع فایل دیگر را نام ببریم. ظاهر کاربرپسند و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "دانلود منیجر هوشمند نارنجی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن اینترنت ایرانسل

ایرانسل یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور با تعداد بسیار زیاد مشترک میباشد که برای جلب رضایت آنها، خدمات مختلفی را ارائه میدهد. چنانچه از مشترکین ایرانسل هستید، با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به راحتی و بدون نیاز به اینترنت، برای سیم کارت خود شارژ بخرید و یا بسته های اینترنتی را فعال نمایید. برای "اینترنت ایرانسل" باید به ویژگی هایی همچون گرافیک زیبا و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن کاتب راتارایان (گفتار به نوشتار)

یکی از تکنولوژی های مفید که بطور پیشفرض در گجت های هوشمند مثل تلفن همراه یا تبلت گنجانده شده، تبدیل گفتار به نوشتار میباشد. در این میان ابزارهایی وجود دارند که با افزودن امکانات دیگر، کارایی این قابلیت را بیشتر کرده اند. این برنامه اندرویدی یکی از همین ابزارها بوده که به کمک آن میتوانید گفتارها را به نوشتار تبدیل نموده و متن را برای استفاده در جای دیگر، ویرایش کنید. محیط زیبا و رابط کاربری استاندارد از جمله خصوصیات "کاتب راتارایان" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید