معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 32

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 32

در روز قبل (6 دی ماه 1395) تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در کافه بازار منتشر گردید که در شماره سی و دوم از این سری مقالات اپریویو، 10 عنوان برتر را از بین آنها انتخاب نموده ایم. در ادامه با AppReview همراه شوید تا به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز بپردازیم و آنها را به صورت مختصر مرور کنیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی جنگ زرهی

هرچند جنگ بین ملت ها مسئله ناخوشایندی است اما در عین حال از این موضوع برای ساخت فیلم های سینمایی و بازی های رایانه ای استفاده میشود. در این بازی اندرویدی، شما نقش فرماندهی تیپ زرهی را بر عهده خواهید داشت و باید در برابر هجوم زمینی و هوایی دشمنان ایستادگی کنید. گرافیک سه بعدی و جذاب در کنار گیم پلی هیجان انگیز، از ویژگی های "جنگ زرهی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن ترابرتر

مسئله حمل و نقل و انجام آن به بهترین شکل ممکن، از زمان های دور برای انسان مهم بوده است و امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، میتوانیم در زمان کم محموله های خود را به مقصد برسانیم. این برنامه اندرویدی، در واقع سامانه ای هوشمند برای ارتباط بین متقاضیان و پیمانکاران حمل بار بوده که برای همه شهرها و حتی بیرون از مرزهای کشور قابل استفاده میباشد. برای "ترابرتر" میتوانیم به خصوصیاتی از قبیل محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان، اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن بازار ارز و طلا

وقتی بحث تجارت جهانی در میان باشد، نوسان قیمت ارزها و برخی از کالاها مانند طلا، بر روی سایر بخش های اقتصادی نیز تاثیر میگذارد. اگر میخواهید از قیمت لحظه ای ارز و طلا آگاه شوید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مناسب خواهد بود. ظاهر جذاب، اطلاعات دقیق و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "بازار ارز و طلا" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن دانلودر ++

یکی از امور رایج که اکثر کاربران اینترنت آن را انجام میدهند، دانلود انواع فایل ها میباشد که با دستگاه های مختلف مثل تلفن همراه یا تبلت انجام میشود. با استفاده از این برنامه اندرویدی، میتوانید دانلودهای خود را به خوبی مدیریت نمایید و حداکثر بهره را از حجم اینترنت ببرید. گرافیک زیبا، قابلیت های مفید و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "دانلودر ++" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن سلامت کده

در بعضی مواقع که بیماری به سراغ می آید، ناچاریم تا زمان مراجعه به پزشک، پرستار خودمان باشیم به شرط اینکه اطلاعات کافی درمورد بیماری ها و نحوه درمان موقت آنها را در اختیار بگیریم. این اپلیکیشن اندرویدی، حاوی اطلاعات پزشکی مفیدی است که همه مردم میتوانند از آن استفاده کنند. برای "سلامت کده" باید ویژگی هایی همچون ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن اینستالند (افزایش لایک و فالوئر)

برای بسیاری از افراد، مشهور شدن در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام مهم است و به همین دلیل از ترفندهای مختلفی برای افزایش دنبال کنندگان خود استفاده میکنند. این برنامه اندرویدی برای چنین افرادی مفید بوده و به آنها در افزایش تعداد لایک ها و فالوورهایشان یاری میرساند. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "اینستالند" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن تب 41

این روزها با وجود بانک های اطلاعاتی مختلف، دسترسی به آدرس مکان ها، شماره تلفن ها و دیگر موارد مورد نیاز آسان شده است. در این اپلیکیشن اندرویدی نیز اطلاعات کاملی از اصناف شهر تبریز به همراه اماکن تفریحی و مذهبی آن وجود دارد. برای "تب 41" میتوانیم به ویژگی هایی همچون ظاهر گرافیکی مناسب، محتوای مفید و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن گارسون (سفارش غذا)

امروزه سیستم های مدیریتی دیجیتالی، جای روش های قدیمی را در کسب و کارهای مختلف گرفته اند. چنانچه صاحب رستوران یا مسافرخانه هستید، این برنامه اندرویدی در محاسباتی مانند تعداد غذاها و مسافران و همچنین جمع بندی دقیق سفارشات به شما کمک میکند. گرافیک جالب، امکانات مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "گارسون" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن اینستا پازلی

با توجه به محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین کاربران، ابزارهای متعددی برای ویرایش عکس به وجود آمدند. این اپلیکیشن اندرویدی نیز یکی از همین ابزارها بوده که با استفاده از آن میتوانید تصاویر پازلی و زیبا بسازید. عملکرد ساده و راحت در کنار رابط کاربری روان، از جمله ویژگی های "اینستا پازلی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی حریم وطنم 1

دفاع از حریم کشور برای همه ملت های دنیا از اهمیت زیادی برخوردار میباشد و این موضوع ایده ای برای تولید بازی های رایانه ای شده است. در این بازی اندرویدی باید به تنهایی در برابر حملات هوایی و دریایی دشمن مقابله کنید و از تمام توان خود در این راه بهره بگیرید. برای "حریم وطنم 1" میتوانیم خصوصیاتی از قبیل گرافیک جالب و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید