معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 45

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 45

باز هم در یکی دیگر از مقاله های معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز به شماره چهل و پنج، قصد داریم 10 عنوان برتر که روز قبل (22 دی ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را مرور کنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا شاید اپلیکیشن موردنیاز یا بازی موردعلاقه خود را در بین این عناوین بیابید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن خلافی خودرو

هرچند همه ما سعی میکنیم که مرتکب تخلف رانندگی نشویم اما شاید در بعضی مواقع، به اشتباه این کار را انجام داده باشیم و باید پس از استعلام خلافی خودرو، مبلغ جریمه را پرداخت نماییم. با استفاده از این برنامه اندرویدی، میتوانیم از همه تخلفات رانندگی، نمره های منفی گواهینامه و آمار تصادفات خود آگاه گردیده و با مبلغ جریمه های مختلف آشنا شویم. برای "خلافی خودرو" باید ویژگی هایی از قبیل ظاهر زیبا، محتوای مناسب و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن دوربین خنده دار

علاقه انسان به عکاسی انکارناپذیر نبوده و اشتراک گذاری تصاویر بین افراد، این روزها بسیار رواج یافته است. این اپلیکیشن اندرویدی، امکاناتی جالبی را برای ویرایش تصویر و ساخت عکس های بامزه و همچنین فیلمبرداری با قابلیت تغییر صدا، در اختیار شما قرار میدهد. محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان، از خصوصیات "دوربین خنده دار" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن امی گیلان

بدون تردید یکی از استان های زیبا و دیدنی کشور ما، گیلان است که جاذبه های گردشگری بیشماری دارد. اگر میخواهید با نقاط دیدنی گیلان آشنا شوید و درباره فرهنگ مردم این استان اطلاعات به دست آورید، این برنامه اندرویدی برایتان مفید خواهد بود و میتواند راهنمای خوبی در هنگام سفر به خطه سرسبز گیلان باشد. گرافیک زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "امی گیلان" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن گیتار (تمرین ، ریتم ، پاساژ)

حتما میدانید که نواختن سازهای مختلف، نیاز به یادگیری طولانی مدت و تمرین های مداوم دارد. در این میان، گیتار یکی از سازهای محبوب به شمار می آید که طرفداران بیشماری داشته و از جایگاه ویژه ای در موسیقی برخوردار میباشد. این اپلیکیشن اندرویدی، درواقع یک شبیه ساز گیتار بر روی تلفن همراه بوده که در آموزش نواختن این ساز، به علاقه مندان یاری میرساند. برای "گیتار" میتوانیم به خصوصیاتی همچون محیط جذاب، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن نیوگرام (تلگرام غیر رسمی)

تلگرام به عنوان یک پیام رسان محبوب، میلیونها کاربر در سراسر دنیا دارد که عده زیادی از آنها، در ایران هستند. این محبوبیت سبب شده تا نسخه های غیررسمی متعددی از این پیام رسان تولید گردند که البته مجوزهای لازم را دارا میباشند. این برنامه اندرویدی نیز یکی از همین نسخه های غیر رسمی بوده که امکانات بیشتری نسبت به تلگرام اصلی دارد. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان، از ویژگی های "نیوگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن فالووریاب | فالوئر بگیر

برای مشهور شدن در شبکه اجتماعی اینستاگرام، باید تعداد فالوورهای زیادی داشته باشید که عکس ها و ویدیوهای شما را به تعداد زیاد لایک کنند. دستیابی به این امر در حالت عادی راحت نیست اما به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتواند فالوورهای خود را در اینستاگرام، به سرعت افزایش دهید. برای "فالووریاب | فالوئر بگیر" باید خصوصیاتی از قبیل محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 بازی هیجان به توان 2

اتومبیل رانی از جمله رشته های ورزشی پر هیجان بوده که مسابقات جهانی مختلفی از آن برگزار میشود و علاقه مندان بیشماری دارد. در این بازی اندرویدی، میتوانید هیجان اتومبیلرانی با سرعت بالا و حرکات نمایشی را در اتوبان های شهر را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. گرافیک کاربرپسند و گیم پلی سرگرم کننده، از ویژگی های "هیجان به توان 2" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 بازی شکارچی دایناسور

دنیای دایناسورها برای خیلی از افراد قابل توجه بوده و تاکنون، فیلم های سینمایی و بازی های رایانه ای متعددی با این موضوع تولید شده است. در این بازی اندرویدی، شما در نقش یک شکارچی دایناسور ظاهر خواهید شد که باید با سلاح های مختلف، به شکار هیجان انگیز جانوران ماقبل تاریخ بپردازید. گرافیک سه بعدی و زیبا در کنار گیم پلی جالب، از خصوصیات "شکارچی دایناسور" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن پیام بان

ارسال پیام در مناسبت های مختلف برای دوستان و آشنایان، یکی از رسوم عصر حاضر میباشد که بسیاری از مردم آن را انجام میدهند و به همین دلیل، بانک های پیامکی متعددی ایجاد و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این برنامه اندرویدی نیز یکی از همین منابع بوده که پیامک های متنوعی با موضوعات مختلف، در آن گنجانده شده و میتوانید از آن بهره مند شوید. برای "پیام بان" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان، اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن داستانک

مردم از زمان های دور، به شنیدن داستان های پندآموز علاقه مند بوده اند و برخی از این داستان های زیبا، سینه به سینه نقل شده اند تا اینکه امروز در اختیار ما قرار گرفته اند. این اپلیکیشن اندرویدی شامل داستان های کوتاه و آموزنده ای میگردد که میتوانید آنها را در اوقات فراغت و بر روی تلفن همراه یا تبلت خود مطالعه نمایید. محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "داستانک" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید