درگاه پرداخت دیجی پی

درگاه پرداخت معتبر دیجی‌پی، بدون نیاز به نماد اعتماد الکترونیکی

شرکت دیجی‌پی با مجوز رسمی از بانک مرکزی و شرکت شاپرک، به فروشگاه‌های اینترنتی که نماد اعتماد الکترونیکی ندارند، درگاه پرداخت می‌دهد. این خدمت که در قالب پرداخت‌یاری عرضه می‌شود، به کسب‌وکارهای آنلاین این امکان را می‌دهد که مسیرهای پرداخت بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

اما پرداخت‌یاری چیست؟ با افزایش کسب‌وکارهای اینترنتی عرضه‌کننده کالا و خدمات و لزوم عرضه راه‌های جدید برای تراکنش آنلاین، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خدمت پرداخت‌یاری را عرضه کرد که هدف آن تسهیل فرایند پرداخت و مدیریت تراکنش‌ها برای کسب‌وکارهایی است که هنوز نتوانسته‌اند نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کنند.

 

شرکت‌های پرداخت‌یاری با دریافت مجوز قانونی از بانک مرکزی و شرکت شاپرک و عقد قرارداد با شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات پرداخت (PSP)، به شبکه الکترونیکی پرداخت متصل شده و ابزارهای موردنیاز پذیرنده‌های آنلاین، از جمله درگاه پرداخت واسط را در اختیارشان قرار می‌دهند.

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان (دیجی‌پی) هم با اخذ مجوز از بانک مرکزی، به جمع شرکت‌های معتبر پرداخت‌یاری اضافه شده و از این به بعد درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی را در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی متقاضی در سطح کشور قرار می‌دهد.

 

شرکت‌های زیادی پرداخت‌یار بانک مرکزی هستند، اما اگر درگاه پرداخت عملکرد مطمئنی نداشته باشد، خیلی از خریدها نیمه‌کاره رها شده و مشتری از ادامه خرید منصرف می‌شود. از همین رو دیجی‌پی تمهیدی اندیشیده تا تراکنش‌ها با بالاترین کیفیت و در سریع‌تر زمان ممکن انجام شوند.

در حالی که شرکت‌های پرداخت‌یاری درگاه پرداخت عادی دارند، دیجی‌پی درگاه پرداخت هوشمند (Smart IPG) را در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی قرار می‌دهد. خدمت پرداخت‌یاری دیجی‌پی از طریق درگاه پرداخت هوشمند، بهترین درگاه پرداخت از میان درگاه‌های معتبر موجود را برای کاربر انتخاب می‌کند.

 

این انتخاب بر اساس معیارهای نرم‌افزاری مختلف و به‌منظور بالابردن احتمال موفقیت تراکنش است. بنابراین دیگر نیازی به انتخاب درگاه از سوی کاربر نیست و او می‌تواند پرداخت خود را به‌راحتی و سریع‌تر از پیش انجام بدهد. در نتیجه این فرایند، نرخ تراکنش‌های موفق هم بالا می‌رود. از دیگر ویژگی‌های درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • نیازی به پرداخت هزینه راه‌اندازی ندارد: راه‌اندازی درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی نیازی به پرداخت هزینه ندارد. شما می‌توانید با استفاده از پشتیبانی شرکت دیجی‌پی، مستندات مربوطه را دریافت کرده و درگاه پرداخت خود را به‌راحتی فعال کرده و فروش آنلاین داشته باشید.
  • نیازی به نماد اعتماد الکترونیکی ندارد: برای استفاده از درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی، به نماد اعتماد الکترونیکی و سایر مجوزهای معمول نیازی ندارید. دیجی‌پی تلاش می‌کند با آسان‌تر کردن این مسیر، شما را به موفقیت در کسب‌وکار آنلاین برساند.
  • امنیت و سرعت بالا در انجام تراکنش: تجربه دیجی‌پی در عرضه خدمات پرداخت به فروشگاه اینترنتی بزرگ دیجی‌کالا، شما را از توانمندی این شرکت برای مدیریت درست تراکنش‌های آنلاین مطمئن می‌کند.
  • پشتیبانی شبانه‌روزی و حرفه‌ای دیجی‌پی: کارشناس‌های خبره و مجرب دیجی‌پی در فرایند دریافت درگاه پرداخت واسط و راه‌اندازی آن، شما را همراهی کرده و در صورت بروز هر مسئله‌ای، به شما در حل آن یاری می‌رسانند.
  • تسویه‌حساب خودکار دیجی‌پی: با امکانی که دیجی‌پی در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید مجموع کل تراکنش‌های انجام‌شده روی درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی خود را به‌صورت خودکار و روزانه دریافت کنید.

 

استفاده از چنین درگاه پرداخت کاربرپسندی که از روش‌های مختلف پرداخت مانند کارت‌های عضو شتاب، کارت‌های اعتباری و کیف پول الکترونیکی هم پشتیبانی می‌کند، می‌تواند برای فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای مبتنی بر تجارت الکترونیکی، موفقیت و اعتبار به همراه داشته باشد.

اما چگونه می‌توان درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی را بدون اخذ نماد اعتماد الکترونیک راه‌اندازی کرد؟ ابتدا باید به وب‌سایت دیجی‌پی مراجعه کرده و فرم مربوط به پرداخت‌یاری را پر کنید. سپس مدارک موردنیاز را همراه فرم و به‌صورت آنلاین برای این شرکت ارسال کنید.

کارشناس‌های دیجی‌پی درخواست شما را بررسی کرده و در صورت کامل بودن آن‌ها، درخواست صدور ترمینال فروشگاه اینترنتی شما را ثبت کرده و پس از تأیید نهایی شرکت شاپرک، درگاه شما را فعال می‌کنند. استفاده از درگاه پرداخت دیجی‌پی بسیار آسان است. کارشناس‌های مجرب این شرکت هم برای پیاده‌سازی و استفاده از این درگاه در  تمامی گام‌ها کنار شما هستند.

 

درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی نقش مهمی در شکل‌گیری تجربه خریدی خوب برای مشتریان کسب و کارهای اینترنتی دارد. این درگاه واسط با انتخاب بهترین درگاه موجود برای کاربر نهایی، تجربه لذت‌بخشی از انجام سریع، روان و موفقیت‌آمیز تراکنش برای او ایجاد می‌کند. این فرایند باعث بالا رفتن نرخ تراکنش‌های موفقی و در نتیجه رشد کسب‌وکارهای نوپای اینترنتی می‌شود.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید