چه نوع بازاریابی موبایلی نتیجه بخش است؟

چه نوع بازاریابی موبایلی نتیجه بخش است؟

اغلب مشتریان به جستجو و مشاهده کسب و کار مورد علاقه خود از طریق گوشی ها اقدام می کنند و در این بین کامپیوترهای شخصی تا حدودی محبوبیت خود را از دست داده اند. گوشی های موبایل مانند منبعی برای تحقیق، خرید و تعامل با شرکت ها عمل می کنند. امروزه لازمه بازاریابی موبایل بیش از پیش احساس می شود و برندها باید هر چه سریع تر خود را به شرایط جدید انطباق دهند، تنها در این صورت به موفقیت دست پیدا می کنند. 20150205143128-android-phone-browser-new-york-times-mobile-googleاولین گام در این راستا بهینه سازی وب سایت برای موبایل است، بدین ترتیب که باید از بابت سازگاری وب سایت، پلت فرم ایمیل و وبلاگ خود با موبایل اطمینان حاصل کنید و اگر شرایط ایجاب می کند اقدام به ساخت اپلیکیشنی برای کسب و کار خود نمایید، هدف کلی حضور در بازار موبایل برای مرتبط ماندن با صنعت می باشد. این آمار را نیز باید در نظر بگیرید: - 99 درصد از کاربران برای کسب محتوا و اطلاعات، موبایل را مورد استفاده قرار می دهند - 63 درصد از دسترسی به اینترنت از طریق موبایل است - 62 درصد از افراد از طریق موبایل ایمیل های خود را چک می کنند - 15 خریدها از طریق موبایل صورت می پذیرد این اعداد و ارقام همواره در حال افزایش نیز می باشند، لذا باید همزمان با آنها گام بردارید. ممکن است 15 درصد خرید کم به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که 78 درصد از کاربران از موبایل جهت انجام تحقیقات خرید بهره می گیرند، این امر در آینده به خرید بالقوه از سوی آنها منجر می شود، در کل می توان گفت که کاربران موبایل با احتمال بیشتری اقدام به خرید می کنند. این تغییر پیامدهای چشمگیری بر روی مدل های کسب و کار B2B و B2C دارد. در این راستا مزایای اندکی از بابت موبایل پسند شدن عاید B2C شده، در حالی که B2B به سرعت در حال پیشروی است. بدون در نظر گرفتن نوع کالا و خدمات ارائه داده شده توسط کسب و کار، دارا بودن یک تجربه موبایل پسند برای مشتری یک امر ضروری است. از بابت بهینه بودن کسب و کار خود برای جستجوی محلی اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که دسترسی به آن از طریق موبایل امکان پذیر است و در آخر به تفکر درباره در اختیار قرار دادن مزایا و انگیزه هایی برای کاربران موبایل خود بپردازید. http://www.entrepreneur.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید