آخرین اسپات لایت استوری گوگل به نام Pearl بر روی یوتیوب قرار گرفت

آخرین اسپات لایت استوری گوگل به نام Pearl بر روی یوتیوب قرار گرفت

رویداد I/O گوگل پرده از تکنولوژی ها و سرویس های جدید و جالبی برداشت که در چند ماه آینده و در طول سال جاری در دسترس عموم قرار خواهند گرفت. در نخستین روز از کنفرانس، گوگل از سومین نسخه پیش نمایشی از اندروید N برای توسعه دهندگان رونمایی کرد و علاوه بر این اقدام به پرده برداری از آخرین اسپات لایت استوری خود با نام Pearl نیز نمود که هم اکنون بر روی یوتیوب و در دسترس عموم قرار گرفته است، برای مشاهده آن می توانید از کامپیوتر رومیزی، اسمارت فون، تبلت و یا VR viewer که یقینا بهترین گزینه است استفاده کنید.

blog_18667_1

این فیلم دیجیتال کوتاه، زندگی یک دختر کوچک و پدرش را به تصویر می کشد که به دنبال دستیابی به رویاهای خود در سراسر کشور سفر می کنند، بیشترین بخش از این داستان از دیدگاه مسافر ماشین است، به طوری که گویا شما خودتان بخشی از فیلم هستید. چنین عملکردی مختص این گونه از اسپات لایت استوری ها می باشد و این احساس را تداعی می کند که انگار بخش از بازی، خاطرات، ترس و یا هر چیزی که مرتبط به داستان باشد هستید.

همانطور که اشاره شد، بهترین روش مشاهده این فیلم استفاده از کاردبورد می باشد، اما چنانچه تصمیم به استفاده از یوتیوب گرفتید می توانید با اشاره بر روی جهات مختلف در گوشی، زوایای مختلفی از فیلم را مشاهده کنید، عملکرد مشابهی برای نسخه وب فیلم نیز امکان پذیر است و تنها با کلیک ماوس و درگ کردن قادر به تماشای زوایای گوناگون فیلم می باشید. ساخت اسپات لایت استوری به بخش ATAP گوگل واگذار شده و Project Soli و Project Jacquard نیز که تلاشی برای یکپارچه سازی تکنولوژی و البسه است، جز سایر فعالیت های این بخش از گوگل محسوب می شوند. Project Jacquard نخستین محصول خود را در بهار سال 2017 روانه بازار خواهد کرد، از طرفی گوگل به معرفی ژاکت Levi’s Commuter x Jacquard پرداخته است.

شما به طور رایگان می توانید اسپات لایت استوری ها را مشاهده کنید و برای این کار هیچ گونه نیازی به ثبت نام در YouTube Red نیست، البته ذکر این نکته نیز ضروری است که در صورت ثبت نام، دیگر تبلیغات به شما نمایش داده نخواهد شد.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید