اپ کارا - سرویس تبدیل وبسایت به اپلیکیشن اندروید

آشنایی با بهترین سرویس تبدیل سایت به اپلیکیشن

با توجه به حجم وسیع کاربران گوشی های هوشمند، امروزه سرمایه گذاری بازاریابی در این حوزه روز به روز در حال افزایش است. لذا برای وب سایت های اینترنتی، ورود به این بخش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که یکی از راه های مناسب برای در دسترس قرار گرفتن کاربران موبایل، ساخت اپلیکیشن برای وب سایت های مختلف فروشگاهی و خدماتی است.

روش های مختلفی جهت ساخت و تبدیل سایت به اپ وجود دارد که یکی از کم هزینه ترین و کارآمد ترین آنها، ساخت اپلیکیشن وب ویو می باشد.

 

وب ویو چیست؟

اپلیکیشن های وب ویو (webview) در اصل نمایش دهنده نسخه موبایل (ریسپانسیو) وب سایت شما هستند. از آنجا که در حال حاضر اکثر وب سایت ها ریسپانسیو بوده و دارای نسخه سازگار با موبایل می باشند، وب ویو راهکار مناسبی جهت ساخت اپلیکیشن های وب سایت ها می باشد.

 

 

اپلیکیشن وب ویو در واقع مانند یک مرورگر اختصاصی عمل کرده و بصورت آنلاین نسخه موبایل شما را به کاربران نمایش می دهد.

مزایای استفاده از وب ویو:

  1. هزینه پایین و سرعت ساخت
  2. عدم نیاز به آپدیت و تغییرات اپ در آینده با انجام تغییرات سایت (چرا که اپلیکیشن به صورت آنلاین صرفا سایت را نمایش داده و هر تغییری که در سایت انجام شود، بطور خودکار در اپلیکیشن هم اتفاق می افتد)
  3. افزایش رنک سایت (چرا که کاربران اپ، در اصل کاربران آنلاین سایت خواهند بود و بازدید آنها محاسبه خواهد شد)
  4. نمایش تمامی امکانات سایت بدون نیاز به برنامه نویسی اختصاصی و صرف هزینه بالا
  5. بدون محدودیت زبان برنامه نویسی سایت و یا سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده

در حال حاضر سرویس دهندگانی بصورت آنلاین این امکان را برآورده نموده اند که شما وب سایت های خود را با هزینه کم به اپلیکیشن وب ویو تبدیل نمایید که در ادامه شما را با یکی از برترین سرویس های ایرانی تبدیل سایت به اپلیکیشن آشنا خواهیم نمود.

 

سرویس اپ کارا

وب سایت اپلیکیشن ساز اپ کارا یکی از برترین سرویس دهنده های تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید می باشد که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. سابقه چندین ساله این سرویس، باعث شده تا با آپدیت ها و ارتقاء سورس مربوطه، قدرتمند ترین سیستم وب ویو را در اختیار صاحبان وب سایت ها قرار دهد.

یکی از مزیت های رقابتی این وب سایت نسبت به دیگر اپلیکیشن سازها، ارسال نسخه تست قبل از نسخه نهایی می باشد. شما پس از ثبت سفارش در این سیستم، ابتدا نسخه تست را دریافت می کنید و در صورتیکه اپلیکیشن به خوبی کار می کرد و مشکلی با وب سایت شما نداشت، درخواست انتشار نسخه نهایی را می دهید. ولی در صورتیکه نسخه تست مشکل داشت، آنرا با پشتیبانی سایت از طریق پنل کاربری در میان می گذارید و پشتیبانی اپ کارا نسبت به رفع آن اقدام خواهد نمود.

 

 

شما برای ساخت اپلیکیشن وب ویوی خود تنها نیاز به فرستادن لوگو و آدرس سایت خود در فرم ثبت نام این سایت دارید. مابقی کارها توسط این سرویس انجام شده و اپ اندروید ساخته شده، از طریق پنل کاربری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

امکانات سرویس ساخت اپلیکیشن اپ کارا:

  • پشتیبانی از تمامی استانداردهای وب
  • امکان آپلود و دانلود فایل ها در سایت توسط کاربران (که در اکثر سرویس های وب ویو غیر فعال یا دارای باگ است)
  • فعال بودن کش در اپلیکیشن برای افزایش سرعت بارگذاری
  • خروجی رجیستر شده فایل apk و بدون نام و نشانی از ما
  • امکان درج منو و اکشن بار و تعیین رنگ آنها (در صورت نیاز)
  • امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران فعال اپ شما
  • صفحه لودینگ پیشرفته و ادغام اسپلش اسکرین و لودینگ سایت
  • باز شدن لینک های خارجی در مرورگر خارجی مانند کروم (برای مثال لینک های تلگرام و یا اینستاگرام داخل سایت شما، در اپلیکیشن مربوطه باز خواهند شد)
  • باز شدن لینک درگاه پرداخت در خود اپلیکیشن (مناسب وب سایت های فروشگاهی)
  • ارسال نسخه تست قبل از نسخه نهایی
  • وایت برند و عدم نمایش تبلیغات و یا نام و نشانی از تولید کننده اپ
  • پشتیبانی آنلاین
 

این سرویس برای تمامی وبمسترهای سایت های خدماتی و یا فروشگاه های اینترنتی و حتی طراحان سایت مناسب بوده تا با استفاده از این سیستم، برای مشتریان خود اپلیکیشن وب ویو ساخته و در اختیار آنان قرار دهند.

 

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید