آنتی ویروس هوشمند

آنتی ویروس هوشمند؛ اپلیکیشنی با امکاناتی فراتر از یک آنتی ویروسنسخه 1.8.6

امتیاز کاربران
4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ابزارها
  • قیمت : رایگان
  • حجم : ۴٫۶ مگابایت

با رشد چشمگیر استفاده از تلفن‌های همراه و انتشار نرم افزارهای جانبی متعدد برای این دستگاه ها، امروزه بیش از پیش اهمیت داشتن یک آنتی ویروس کارآمد بر روی تلفن همراه حس میشود. اپلیکیشن های نامعتبر، لینک و پیام های آلوده از رایج ترین راه های نفوذ بدافزارها و به طور خاص ویروس ها به تلفن همراه ما محسوب میشود. "آنتی ویروس هوشمند های کلاس" نام اپلیکیشنی است که قصد داریم در ادامه به معرفی، نقد و بررسی آن بپردازیم. آنتی ویروس برای اندروید این اپلیکیشن از طراحی خوب و امکانات مفیدی بهره میبرد که توانسته اعتماد ده‌ها هزار کاربر را جلب کند و البته به لطف آپدیت های بروز خود میتواند امنیت تلفن همراه اندرویدی شما را نیز تا حد زیادی تضمین کند. اسکن: تنها با زدن یک دکمه تمامی فایل های تلفن همراه شما بررسی میشوند و با توجه به پایگاه داده قدرتمند، برنامه در کمترین زمان نتیجه این جستجو مشخص میکند. فایل هایی از قبیل

  • فایل های سیستمی
  • فایل های رایج (تصاویر، فایل های نصبی و...
در این بررسی ها چک میشوند. ذخیره باتری: بازکردن اپلیکیشن های مختلف به خصوص برنامه هایی که به خوبی بهینه سازی نشده اند و یا با استفاده زیاد از منابع سخت افزاری تلفن همراهتان باعث میشوند شارژتان سریعا به اتمام برسد. جهت جلوگیری از این مشکل، اپلیکیشن اندرویدی های کلاس با ارائه امکانی به شما اجازه میدهد که اپلیکیشن هایی که در حال حاظر در حال مصرف شارژ هستند را شناسایی و به صورت کاملا شخصی آن هارا متوقف کنید. حذف فایل های هرز افزایش سرعت: جالب است بدانید باز بودن برنامه هایی که بلااستفاده هستند نه تنها باعث افزایش مصرف باتری میشوند بلکه بخاطر بار تحمیل شده بر روی سخت افزار تلفن همراه همچون رم، پردازشگر و... باعث میشوند گوشی شما نسبت به حالت عادی کندتر شود و شما با پدیده ای به نام هنگ کردن روبه‌رو شوید. در این قسمت هم شما با انتخاب اپلیکیشن های بدون کاربرد میتوانید دستور توقف فوری آن ها را صادر و سرعت تلفن همراهتان را تضمین کنید. خنک کننده: یکی از مشکلات رایج خرابی تلفن های همراه امروزی، حرارت بیش از حد پردازشگر گوشی در هنگام کار میباشد. این اپلیکیشن با ارائه امکانی به نام "خنک کننده" سعی میکند اپلیکیشن های بدون کاربرد را متوقف و با بهینه سازی مصرف پردازشگر دمای آن را کاهش و به حد مجاز برساند. در این بخش دمای اولیه و ثانویه با دقت میلی درجه به شما نمایش داده میشود. سرد کردن تلفن همراه بهینه سازی حافظه: پر شدن حافظه از فایل‌های بدون استفاده شاید اولین دلیل سوختن حافظه گوشی و از دست رفتن تمامی اطلاعات شخصی و کاری شما است. یافتن و پاک کردن فایل های اضافی کار سختی است که با کمک این اپلیکیشن به راحتی قابل انجام است. همچنین با ارائه آمار کلی از حافظه اصلی و جستجو در میان برنامه های نصب شده از خصوصیات قابل توجه این برنامه به شمار میرود. در ضمن شما با مراجعه به منو کناری اپلیکیشن میتوانید به لیست کاملی از برنامه های نصب شده در تلفن همراهتان دسترسی پیدا کنید و در صورت نیاز هر یک از آنها را به صورت مستقیم حذف نمایید.
اگر دوست ندارید تلفن همراهتان ویروسی شود و با مشکل خالی شدن سریع شارژ رو به رو نشوید، اپلیکیشن های کلاس میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.
حذف اپلیکیشن های بی استفاده
نقاط قوت برنامه
  • طراحی ساده
  • اجرای روان و با حداقل خطا
  • بررسی دقیق و بروز
نقاط ضعف برنامه
  • "توقف اجباری" برنامه
  • کمبود برخی امکانات
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه اپلیکیشن اندرویدی "آنتی ویروس هوشمند"، شاید قابلیت های خوبی را در خود جای داده باشد اما وجود تکرار در بعضی از این امکانات ممکن است باعث خسته شدن کاربر بشود. همچنین در تلفن همراه های مختلف هنگام بررسی فایل ها، کاربر با خطای توقف اجباری(فورس کلوز) رو به رو میشود و عملیات بررسی تکمیل نشده باقی میماند.
  • اضافه شدن ویجت
  • پویایی بیشتر برنامه
  • ارائه گزارشات کلی به کاربر
  • و...
میتواند بر تجربه نهایی اپلیکیشن تاثیر چشم گیری داشته باشد.

آنتی‌ویروس هوشمند 2018_2019(anti v)

آنتی ویروس هوشمند؛ اپلیکیشنی با امکاناتی فراتر از یک آنتی ویروس

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    امیر 5
    بسیار برنامه عالی و کاربردی بود

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود از کافه بازار آنتی ویروس