تبلیغات اینترنتی

آیا با روش های مهم تبلیغات ایننترنتی آشنا هستید؟

بنابراین شما نیز باید جدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی را در کسب و کارتان به کار ببندید تا در جذب و رشد مشتری ها درخشان ظاهر شوید. در این مقاله قصد بر این بوده است که بهترین تکنیک های به روز را در زمینه ی تبلیغات اینترنتی در سال ۲۰۲۰ به شما معرفی نماییم. بنابراین اگر در راهی که قدم بر داشته اید مصمم هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

  1. تبلیغات از طریق بازاریابی مجدد

به طور میانگین تنها ۲ درصد از بازدید کنندگانی که برای بار اول وارد یک وب سایت می شوند، در بازدید اول اقدام به خرید می نمایند. به همین دلیل است که بازاریابی مجدد به یکی از مهم ترین ابزارها در جعبه ابزار هر بازاریاب دیجیتال تبدیل شده است. بازاریابی مجدد به شما این امکان را می دهد تا کاربرانی را که از وبسایت شما بازدید کرده اند اما موفق به تبادل و یا انجام خرید نشده اند را پس از ترک وبسایت تان ردیابی نمایید و در وبسایت های دیگر تبلیغات خود را برای آن ها به نمایش درآورید.

شما در واقع یک قطعه کد کوچک را در وبسایت خود قرار میدهید که همان پیکسل نام دارد. این قطعه کد برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده نیست و عملکرد سایت شما را نیز تحت تأثیر قرار نمی دهد. هر زمان که شخص جدیدی از سایت شما بازدید کند، یک کوکی مرورگر را برای شما باقی می گذارد و زمانی که این شخص دوباره به جستجو در مرورگر می پردازد به واسطه ی این کوکی، تبلیغات شما تنها به افرادی که قبلاً از وبسایت شما بازدید کرده اند نمایش داده می شود. خاصیت بازاریابی مجدد در واقع این است که شما را از ذهن ناخودآگاه کاربران بیرون کشیده و به آنها یادآوری می کند که شما در بین گزینه های خرید آنان قرار داشتید. بازاریابی مجدد نه تنها آگاهی از برند شما را به طور قابل توجهی افزایش می دهد، بلکه فرصت های بی شمار دیگری را برای کاربران فراهم می کند تا از وب سایت شما بازدید مجدد نمایند و از این طریق ترافیک وب سایت شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

هدف گیری مجدد مخاطبان از طریق ریمارکتینگ

 

۲-تبلیغات اینترنتی از طریق همکاری با اینفلوئنسرها

انواع مختلفی از روش های تبلیغ اینترنتی در این گروه قرار می گیرند که ما در اینجا به موثرترین آنها اشاره می کنیم:

  • پست مهمان در وبلاگ های پر بازدید

ایجاد یک پست مهمان در یک وبسایت شناخته شده و پر بازدید یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی به شمار می رود. این موضوع باعث افزایش بازدید از وبسایت شما شده و به ایجاد آگاهی از کسب و کار شما کمک می کند. فقط به خاطر داشته باشید که استانداردهای پست مهمان در طی دو سال گذشته بسیار تغییر کرده است. به عنوان مثال تاکتیک های اسپمی شامل مجازات های سنگینی در سئو می شود.

دیگران نیز می توانند در وبلاگ شما پست مهمان منتشر سازند، بنابراین خودتان دست به کار شوید و از دیگر کسب و کارها بخواهید تا در وبلاگ شما پست بگذارند، طبیعتاً آن ها این پست را با مخاطبین خود به اشتراک می گذارند و در نتیجه ترافیک وبسایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. فقط باید نسبت به این موضوع دقت داشته باشید که محتوای با کیفیت بالا و بدون تعداد زیادی از پیوندها را به اشتراک بگذارید، چرا که در اینصورت گوگل شما را نادیده خواهد گرفت.

  • همکاری با اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها می توانند افراد مشهور شناخته شده ای باشند، اما بیشتر اوقات شخصیت های اینستاگرام یا یوتیوب هستند که افراد زیادی آنها را دنبال می کنند و می توانند از طریق کانال های اجتماعی خود به گسترش کسب و کار یا محصول شما کمک کنند. شما به راحتی می توانید افراد تاثیرگذار در حرفه و کسب و کار خود را در فضای مجازی و دنیای اینترنت پیدا کنید و از آنها بخواهید تا تبلیغات شما را در صفحات خود به اشتراک بگذارند. شما می توانید از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید. همکاری با افراد سرشناس و موفق موجب افزایش اعتبار کسب و کار شما خواهد شد. این افراد با به اشتراک گذاری محتوای شما در صفحات خود، بازدید بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند.

 

۳-استوری اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام یک شبکه مجازی متعلق به فیسبوک می باشد که در آن عکس و ویدئو به اشتراک گذاشته می شود. شما می توانید با انواع مختلفی از تبلیغ اینترنتی که این شبکه ارائه می دهد به تعداد زیادی از مخاطبین با رشدی سریع دسترسی پیدا کنید.

قابلیت استوری اینستاگرام در آگوست سال ۲۰۱۶ معرفی شد و در کمتر از یک سال تعداد مخاطبین این استوری ها به بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در روز رسید. طبق گزارشات اینستاگرام این استوری ها باعث میشوند تا کاربران زمان بیشتری را در صفحات این فضا سپری کنند. بهترین روش ها برای انجام تبلیغات آنلاین در استوری اینستاگرام به شرح زیر است:

  • نظرسنجی در استوری

یکی از روش هایی که می توانید با مخاطبین خود تعامل کنید، در واقع نظرسنجی های اینستاگرام است. ایجاد نظرسنجی روشی سرگرم کننده و آسان برای جلب نظر کاربران و شنیدن افکار آنها درباره ی محصولات شما است. از این طریق می توانید میزان مشارکت صفحه ی خود را افزایش داده و کسب و کار خود را به میزان بیشتری در معرض دید قرار دهید.

  • ایجاد لینک در استوری ها

استوری ها قابلیت ایجاد لینک به وبسایت ها را دارا می باشند، شما می توانید در هر استوری که منتشر می نمایید، یک لینک به وبسایت تان ارجاع دهید و از این طریق میزان ترافیک و بازدید وبسایت خود را افزایش دهید.

کمپین گوگل ادوردز

گوگل ادوردز سرویس آگهی گوگل ادز است که بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ از آن به عنوان یکی از اساسی ترین مولفه های تبلیغ اینترنتی خود استفاده می نمایند. ادوردز به شما این امکان را می دهد تا با پرداخت هزینه، وبسایت خود را در صفحه ی اول نتایج موتور جستجوی گوگل نمایش دهید. این موضوع به شما امکان می دهد تا فرآیند طولانی مدت بهینه سازی وب سایت خود را برای رتبه بندی ارگانیک بالاتر در نتایج جستجو، دور بزنید. این تبلیغات معمولا در بالاترین قسمت صفحه ی نتایج و گاهی در سمت راست آن نشان داده می شود.

اما نحوه ی استفاده از گوگل ادوردز به چه شکل است؟ برای استفاده از این کمپین در ابتدا باید چند کلمه ی کلیدی که احتمال استفاده از آن کلمه در بین عبارات جستجوی کاربران برای یافتن محصولات شرکت شما بالا می باشد را انتخاب نمایید. سپس گوگل به شما این امکان را می دهد تا تبلیغی ایجاد نمایید و زمانی که کاربران کلمه ی کلیدی انتخابی شما را تایپ می کنند، تبلیغات شما در نتایج موتور جستجو برای آن ها به نمایش درآید.

آیا تبلیغات در گوگل رایگان شدنی است؟ خیر، مطابق قوانین گوگل تمامی آگهی های گوگل هزینه در بر دارد.

 

نتیجه گیری

شما ممکن است در حال تولید کردن بهترین محصول دنیا باشید، اما تا زمانی که آن را با شیوه های موثر و به روز معرفی نکنید، کسی از آن خبر دار نخواهد شد. صرف اینکه شما یک وبسایت را در اینترنت راه اندازی نموده اید نمی توانید توقع داشته باشید که روزانه ترافیک دلخواه و مطلوبی به سمت وبسایت شما سرازیر شود. روش های تبلیغات اینترنتی زیادی وجود دارد که برخی از آن ها مشمول پرداخت هزینه هایی سنگین می باشند. در این مقاله ما روش هایی را به شما معرفی نمودیم که علاوه بر به روز و موثر بودن، کمترین هزینه را برای شما در بر خواهند داشت، برخی از این روش ها حتی رایگان می باشند. بنابراین اگر می خواهید جزو پرچم داران در بخش رتبه بندی وبسایت ها در موتور جستجوی گوگل باشید، روش هایی که در این مقاله معرفی نمودیم را به طور دقیق به کار بگیرید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید